Fandom

Prezentomania

1100stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Prezentomania - odcinek świąteczny z serii Pingwiny z Madagaskaru: Niedopowiedziane Historie

Fabuła

W zoo w tym roku na Wigilię zwierzęta postanawiają dać sobie po jednym prezencie. Jednak każdy z nich miał wylosować jedną osobę i dać jej jeden prezent. Marlenka wyciągnęła pudło z karteczkami z imionami zoo i każdy zaczął losować. Skipperowi nie podobał się ten pomysł, ale musiały uczestniczyć w wydarzeniu.

Lista losów

  1. Król Julian - Skipper
  2. Skipper - Roy
  3. Roy - Kowalski
  4. Kowalski - Rico
  5. Rico - Marlenka
  6. Marlenka - Mort
  7. Mort - Barry
  8. Barry - Maurice
  9. Maurice - Szeregowy
  10. Bolo - Flaming
  11. Flaming - Lolo
  12. Lolo - Mason
  13. Mason - Bolo
  14. Edek - Król Julian

Streszczenie

Kiedy każdy wylosował osobę, dla której ma dać prezent od razu zaczęli mówić sobie, co chcą dostać. Skipper nadal był czujny, jakby coś przeczuwał. Potem wszyscy rozeszli się do swoich wybiegów. Następnego dnia miało być uroczyste danie sobie prezentów. Po całej akcji widać w oknie zamaskowanego ptaka w kształcie Hansa. Następnego dnia zwierzęta zaczęły szukać prezentów. Najbardziej bawił się przy tym Król Julian, ponieważ szykował się na wyprawę po super gadżet dla tego szefa tych głupich pingwinów. Marlenka i reszta mieszkańców zoo już miało swoje prezenty. Skipper wyruszył z Julianem, aby znaleźć sobie prezent, a reszta pingwinów doskonale sobie radziła. Kiedy już wszyscy mają prezenty dla wybranych losowo osób nadal nie ma Króla Juliana i Skippera. W sklepie nadal nie nie mogą znaleźć prezentów. Król Julian nie może nic znaleźć dla Skippera, a Skipper dla Roy'a. W końcu Skipper stwierdza, że Julian jest do niczego. Nagle słyszą, jakiś szmer. Szef pingwinów postanawia to sprawdzić. Próbując to sprawdzić wpada w pułapkę duńskiego maskonura i przyjaciela Hansa - Kapitana Volta. Przybył tu, aby zemścić się na Skipperze, że zniszczył ich tajną bazę w zoo w Danii. W zoo nadal wszyscy czekają pod choinką na danie sobie prezentów i w końcu Burt mówi, żeby zaczynali bez nich. W tym czasie Król Julian próbuje odnaleźć szefa oddziału. W końcu odnajduje go i kryje się na pułce. Skipper siedzi w klatce wściekły i smutny, że tak haniebnie dał się nabrać. Kapitan Volt w tym czasie prezentuje swój wynalazek - Volt Machine 2000 mającą na celu niszczenie różnych rzeczy prądem. Król Julian postanawia odbić Skippera biegnie ku maskonurowi. Jednak podczas biegu potyka się, co wywołuje śmiech u wroga Skippera. Król Julian, jednak nie poddaje się i dobiega do Kapitana Volta. Łapie jego Volt Machine 2000 i używa go na kapitanie. Kapitan ucieka. W końcu król lemurów znalazł prezent dla Skippera. Dwaj zagubieni wracają do zoo. Okazuje się, że w samą porę. Wszyscy dali sobie prezenty, a Skipper sprezentował ku wielkiemu zadowoleniu Roy'a klatkę. Pod koniec odcinka Skipper stwierdza, że nie ważne jest, jaki to będzie prezent. Ważne, czy włożymy w to część siebie. To jest recepta na udany prezent. W ostatnich momentach filmu, gdy lecą napisy końcowe do zoo przybywa święty Mikołaj.

Postacie

  • Skipper
  • Kowalski
  • Szeregowy
  • Rico
  • Król Julian
  • Maurice
  • Mort
  • Kapitan Volt
  • Bolo
  • Lolo
  • Marlenka
  • Burt
  • Roy
  • Mason
  • Edek
  • Barry
  • Flaming
  • Sprzedawca ze sklepu
  • Święty Mikołaj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki