Fandom

Profesor Panzer

1102strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Profesor Panzer - postać fanowska wymyślona przez użytkownika HUSSARYA33, tygrys syberyjski z przyszłości. Jest on jednym z największych wrogów Luke'a.

Wygląd

Panzer jest bardzo dobrze zbudowany, chociaż jego sierść jest trochę wyblakła [1]. Jednak ciężko to zauważyć, gdyż przeważnie jest odziany w ciężką zbroję. 

Opis postaci

Panzer pochodzi z 'Kraju Wschodniego' [2] - części Wielkiej Rzeczpospolitej Polskiej, mimo iż obecnie ma azyl w Republice Wolnego Pacyfiku [3]. Jest on bardzo inteligentny [4] i przebiegły. Cechy charakterystyczne Panzera to: wspomniana już zbroja, deska lewitacyjna oraz dowodzona przez niego armia zmutowanych jaszczurek.

Plany

Plany Panzera nie mają żadnych znaczących punktów wspólnych. Raz knuje przeciwko całej ludzkości, a innym razem tylko przeciw krajowi. Nie brakuje też typowych zemst na swoich wrogach i byłych sojusznikach. Ich wykonanie także jest zupełnie różne - od ukrytych akcji konspiracyjnych poprzez otwarte ataki aż po użycie niewiadomo jak skomplikowanych machin.

Ciekawostki

  • Niektóre jaszczurki w jego armii przypominają dinozaury.
  • Jest prawnukiem brata siostrzeńca wujka dziadka współlokatora ojca cioci siostry  kolegi ze studiów praprawnuka siostrzenicy Doktora Bulgota.

Przypisy

  1. zapewne spowodowane wiekiem
  2. dzisiaj - azjatycka część byłego ZSRR oprócz terenów granicznych z Chinami
  3. dzisiaj - wszystkie wyspy na Oceanie Spokojnym
  4. albo ma wspomagany komputerowo umysł

Więcej z Fandomu

Losowa wiki