FANDOM

Prollog - prolog serii Nuklearia użytkownika Generał.uriel.pl (dyskusja), składa się z dwóch części

Część 1

Na świecie zaczął panować chaos. USA zaczęło wojnę z Rosją po nieudanych negocjacjach w 2023 r. Zaczęto bombardować się najróżniejszymi środkami, które niszczyły całe miasta w jedną wielką ruinę. Z czasem zaczęto używać bomb atomowych. Potem dużo więcej krajów zaczęło przyłączać się do wojny, aż w końcu wojna ogarnęła cały świat. Miasta były poniszczone, kraje zniszczono. Ludziom przestawała podobać się tutejsza cywilizacja i oblicze strachu, więc zaczęto wsadzać różne gatunki zwierząt i ludzi do Zamrażarek, czyli chłodnic, w której temperatura wynosiła -100 stopni Celsjusza. Świat został znisczony, a z czasem napromieniowani ludzie zaczęli się zmieniać w potwory, zwierzęta zaczęły przechodzić mutację.

Część 2

Nick - pingwin wyszedł z Zamrażarki. Pamiętał, że kiedyś, gdy go tu wsadzano było ogrom ludzi w białych strojach. Teraz nic nie było takie same. Wszystko było zniszczone. Nick nie wiedział, co się stało. Kiedyś tu na ulicach miasto tętniło życiem, choć był stan alarmu z powodu wojny. Pingwin wszedł na ulicę. Nikogo tam nie było, oprócz gruzów. Bloki były rozcięte na pół, a w okół panował ohydny smród stęchlizny. Nick wszedł na most, gdzie kiedyś była rzeka. Teraz tam było wysypisko śmieci, a most prawie rozpadnięty wisiał pomiędzy dwoma brzegami. Nic nie było takie, jak kiedyś. Przyjaciele odeszli, człowieki również. "Ciekawe, co się z nimi stało" - pomyślał Nick - może odeszli, bo wody nie było albo coś". Jednak nie sądził, aby to była prawda. Właśnie wtedy przypomniał sobie o wojnie. Chciało mu się płakać. Zrozumiał, że wszyscy odeszli z powodu wybuchu tutaj bomby atomowej. W końcu rozkleił się i zaczął płakać na cały głos. Wtedy zachciało mu się jeść i pić. Na brzegu wysypiska znalazł rybę. Ugryzł ją, po czym zemdlał.

Nick obudził się w klatce z drewna. Był w jakimś obozie niedaleko miasta. Jeżeli można to jeszcze nazwać miastem. Obok ogniska stał kot. Nie był chudy. Miał na sobie porwane spodnie i gumowe rękawice. Obrócił się do pingwina i powiedział:

- Witam w Nuklearii.

Następna część >>

Więcej z Fandomu

Losowa wiki