Fandom

Przyjaciel czy wróg?

1091stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze13 Udostępnij

Przyjaciel czy wróg?- pierwszy odcinek drugiego sezonu ZnK, stworzony przez Pingwiniafanka1 (NACIŚNIĘCIE TEGO PRZYCISKU GROZI ŚMIERCIĄ LUB KALECTWEM) 16:03, gru 28, 2013 (UTC).

Fabuła

Pewnego dnia pod Zoo zajeżdża czerwone F12 Berlinetta, z której wysiada rudobrody pingwin w granatowej, wręcz czarnej marynarce, i ciemnych okularach. PCH biorą go za podejrzanego gościa i chcą mu spuścić wp*dol, ale rudobrody zaraz powala na ziemię Stefka, a potem dodaje: "Chcecie, żebym reszcie też spuścił wp*dol? Jak nie, to słuchajcie". Informuje PCH, że pracuje dla pewnej osoby, która nie może zdradzić swojej tożsamości, ale proponuje PCH bardzo lukratywny interes: pracodawca dostarczyłby im lepsze samochody, a co tydzień dawałby im nitro, a oni pracowaliby dla niego w przemycie narkotykowym. Łysy odpowiada, że mają dość pieniędzy i nie potrzebują niczyjej pomocy, a wtedy rudobrody wyjmuje długaśny nóż obryzgany nieco krwią, i jakby nigdy nic zaczyna się nim bawić, dodając przy tym, żeby dobrze się zastanowili, bo mają czas AŻ do jutra.

W swojej bazie PCH urządzają burzę mózgów. Wspólnie podejmują decyzję, że zgodzą się, a tymczasem będą węszyć, żeby dowiedzieć się, kto za tym stoi.

Nazajutrz Berlinetta pojawia się w Zoo. Rudobrody zawiązuje członkom PCH oczy ( żeby nie widzieli, dokąd ich wiezie) i wszyscy wsiadają do auta. Po długiej jeździe docierają do dużego magazynu, w którym jest poustawianych mnóstwo paczek. Rudobrody mówi, że pierwszym zleceniem tajemniczego pracodawcy jest przewiezienie największego pudła do New Jersey. Wszyscy z wyjątkiem Hiro ( który udał, że boli go brzuch) jadą w wyznaczone miejsce dwoma autami: Lexusem Grubego i Mustangiem Stefka ( w Mustangu znajduje się ładunek).

Japończyk zaczyna węszyć. Okazuje się, że tajemniczym pracodawcą rudobrodego jest Wolt... Hiro, przewidując, że jego przyjaciołom grozi niebezpieczeństwo, szuka sposobu, jak ich ostrzec.

Tymczasem pozostali członkowie drużyny jadą z pudłem, jednak nagle natykają się na Crossa. Policjant zaczyna ich ścigać, więc Władko włącza nitro. Gdy tak gazują, Mustang potyka się o wybój w drodze- auto gwałtownie podskakuje, a z niedomkniętego bagażnika wypada pudło. Ledwie przyjaciele ujechali 10 metrów, rozległ się za nimi potężny wybuch. Okazuje się, że Wolt, chcąc ich uśmiercić, dał do pudła bombę zamiast narkotyków...

Nagle słyszą głos Wolta: "Szlag! Mieliście być martwi!". Stoi przed nimi rzeczony węgorz wraz ze swoim gangiem i związanym Hiro. Wywiązuje się walka, w której niestety PCH zaczyna przegrywać. Wolt rzuca się na Łysego i zabiłby go, gdyby nie rudobrody, który pchnął go z całej siły w bok i odrzucił na dużą odległość. Węgorz zawołał: " Ginger, co ty robisz?! Pomagasz tym *cenzura* ?!" Rudobrody odkrzykuje: " Uwolniłem też Japońca. I jeszcze jedno- nie jestem Ginger! Od dziś mów do mnie Louis!" Potem zasadza Woltowi potężny cios w szczękę.

Wtedy wola walki wzrasta w PCH. Z łatwością pokonują gang, a na koniec Louis odpala jeszcze zapałkę i wrzuca do paliwa gangu, co sprawia, że ich auta wybuchają.

Potem Louis prosi o przyłączenie do PCH. Porywczy Mistrz przystawia mu swój CKM do skroni i mówi, że dołączy, ale na tamten świat. Wtedy Łysy policzkuje Szwaba, oznajmiając, że Louis się poprawił i może dołączyć do ich grupy, jeśli przejdzie trzy próby. Pierwszą- lojalność przyjaciołom- już przeszedł.

Teraz czas na próbę siły. Louis ma za zadanie pokonać wszystkich członków PCH po kolei. Najpierw Rudego, który od razu rozpoczął ostrzał. Było trochę trudno do momentu, dopóki Louis nie wytącił mu kałasza, ale potem z łatwością znokautował Rosjanina kopniakiem z półobrotu. Z Mistrzem, Creepem i Grubym łatwo się uporał, trochę gorzej było z Hiro, ale tym razem Louis wykorzystał broń Japończyka przeciwko niemu- gdy Hiro wytworzył za pomocą techniki kung-fu pole energii, Louis przekształcił je tak, żeby działało w przeciwną stronę- czyli w stronę Hiro. Najciężej miał z Łysym- ta walka trwała najdłużej. Ale zdołał uniknąć niemal wszystkich ciosów bejsbola i znokautował dresa jednym ze swoich tajnych ciosów kick-boxingowych. Ze Stefkiem poszło trochę łatwiej- wystarczyło go zmęczyć, a potem powalić ciosem w szczękę i najtajnieszym ciosem ( O ciosie tutaj).

Trzecia próba to próba picia- PCH sprawdza, jaki jest stosunek Louisa do alkoholu. Ten wyciąga pięć butelek szkociej czystej ( wychodzi na jaw jego pochodzenie), co Stefka cieszy- rekin przyjmuje go do drużyny, a odcinek kończy stwierdzenie Rudego: "Już lubię tego nowego!"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki