Fandom

Psia Brygada

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze13 Udostępnij

Fanowski oddział stworzony przez Księżniczkę Kiarę.

Psia Brygada to oddział mieszkający w Nowym Jorku. Składa się wyłącznie z psów.

Psia Brygada.PNG

Członkowie

Rocky - to buldog. Przyjaźni się z Czipsem. Lubi tańczyć hip-hop.Jego szczególny talent to gotowanie. Gra na komputerze w gry. Nie umie czytać ani pisać.

Czips - jest psem rasy chiuaua. Jego najlepszy kumpel to Rocky. Również umie tańczyć hip-hop. Największy talent to szpiegowanie. Wymiata jeżdżąc samochodami. Granie na komputerze w gry typu Minecaft to jego hobby.

Brzoskwinka - psinka rasy papillon. Prawa ręka Totka. Potrafi kalkulować. Zna się na fizyce, nauce oraz historii ras psów. Jest samotniczką. Nie potrafi się bawić. Słucha muzyki klasycznej. Jej pzyjaciółki to Mela i Grzywka.Na początku się nie dogadywała z Grzywką. Z czasem jednak nawiązały przyjazny kontakt. Prawdziwe imię Brzoskwinki to Bożena (bo Brzoskwinka to ksywka taka jak:Grzywka,Totek,Norek,Kapsel,Pestka,Kłosek itp.).

Kapsel - pies rasy lhasa apso. Brat Milusi. Lubi wszystkie psy. Słucha muzyki rozrywkowej. Jest jak taki psi hipis. Przyjaźni się z Norkiem.

Milusia - siostra Kapsla. Tej samej rasy co brat. Kocha muzykę pop i wokalistkę Demi Lovato. Pragnie zostać projektantką psich koszulek. Kumpluje się z Grzywką i Melą.

Mela - jamniczka. Była psia arystokratka. Ma 200 obróż na każdą okazję. Czips podkochuje się w niej. Mela prowadzi bloga z poradami na urodę.

Klara (ksywka:Grzywka) - suczka mieszana. Nowa w psim oddziale. Podkochuje się w Totku. Jest mądra, utalentowana, zabawna i wysportowana.

Tadeusz(ksywka:Totek) - pies rasy owczarek niemiecki. Lider w oddziale. Lubi prawie to samo, co Grzywka. Ma brata Norka.

Nikodem (ksywka:Norek) - brat Totka. Tej samej rasy, co brat. Jest zaascynowany techniką i naprawianiem różnych przedmiotów. Lubi filmy typu Star Wars albo Władca Pierscieni.

Więcej w Fandom

Losowa wiki