Fandom

PzEq 1

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Udostępnij

Wprowadzenie

Prolog

- Tak... W końcu moje plany ujrzą światło dzienne. I tym razem mi na pewno nie przeszkodzicie. - Maskonur skierował te słowa do piątki przykutych do ściany pingwinów. A potem się mrocznie zaśmiał.

- Hans, póki żyję nie pozwolę na to - wściekle rykną jeden pingwinów. Był względnie niski i miał płaską głowę. Maskonur, nazwany Hansem, mu odpowiedział.

- Skipper, co ty mi niby zrobisz? Wygrałem, a wasza śmierć tylko dopełni mój tryumf.

- Śmierć? - z przerażeniem zapytał się inny pingwin. Był najniższy ze wszystkich i bardzo słodki.

- Spokojnie Szeregowy - odparł Skipper - nie uda mu się. Hans z miną mówiącą Czyżby? nacisnął przycisk na pulpicie i ze ściany wysunęły się jakieś rury. - Yyy... Kowalski, raport taktyczny.

- Widzę tu 4 wielolufowe karabiny maszynowe w systemie Gatlinga, czyli już po nas - naukowym tonem powiedział najwyższy z pingwinów nazwany Kowalskim. Hans zbliżał skrzydło do spustu, ale przeszkodziło mu pukanie do drzwi.

- Goście? O tej porze? - zdziwił się maskonur. Poszedł do drzwi i otworzył je. Ujrzał trochę wyższą od niego zakapturzoną postać.

- Dobry, zbieram suchy chleb dla konia - powiedział przybysz. Na twarzach pingwinów pojawił się nieznaczny uśmiech.

- Suchy chleb... Sprawdzę, czy coś nie zostało. - Maskonur skierował się do kuchni, ale do jego uszu dotarł dźwięk przeładowywania pistoletu.

- Skrzydełka do góry i żadnych gwałtownych ruchów! - powiedziała postać, która po zdjęciu kaptura okazała się być pingwinem odzianym w dresową bluzę. Hans, będąc na muszce, posłusznie wykonał polecenie.

- Łysol, wolniej nie mogłeś? - zapytał się pingwin o rudej brodzie.

- Sam mogłeś się wydostać, Louis - odparł mu dresiarz. - Hans, a teraz powoli ich wypuścisz albo przerobię cię na sito! - Maskonur niechętnie podszedł do pulpitu i nacisnął jeden z przycisków. Na dresiarza spadła metalowa klatka.

- Naprawdę myślałeś, że zrobię to, co ty chcesz? To musisz być głupszy niż myślałem. - Łysy skarcił się w myślach trzeba było zaczekać, aż wyjdzie, uwolnić resztę i razem zaatakować. W jego głowie zaczął się kształtować nowy plan.

- To na czym ja skończyłem? A, już wiem, miałem was zabić - stwierdził Hans i nacisnął przycisk odpowiadający za spust. Ekspres zaczął robić kawę. - A mówili, że Japończycy robią dobry sprzęt... - Po pomieszczeniu rozległo się dziwne skwierczenie, najwyraźniej pochodzące z klatki, w którą złapał Łysego. Wszyscy szybko spojrzeli na nią i zobaczyli, jak dresiarz wycinał sobie wyjście.

- K*rwa, efekt zaskoczenia trafił szlag. - Łysy wcisnął jakiś przycisk na telefonie i reszta pingwinów była wolna. Pingwin z blizną na dziobie i irokezem, którego imię brzmi Rico, wyrzygał bazookę i wystrzelił w stronę Hansa. Siła wybuchu wyrzuciła maskonura przez otwór w dachu.

- Ha! I nie wracaj! - krzyknął Łysy. - A tak w zasadzie, to co wymyślił tym razem? - odpowiedział mu niezrozumiany bełkot w wykonaniu Rico.

- Aha, więc wiesz, co robić... - Rico wyrzygał bombę, która zniszczyła maszynę szaleńca, co psychopata podsumował głośnym okrzykiem

- KA-BOOM!!!

Pingwiny opuściły siedzibę Hansa i skierowały się do domu. Do ZOO w Central Parku. Jako, że była noc, ulice nie były zakorkowane i przejęty przez nich samochód szybko dowiózł ich na miejsce. ZOO było ciche. Zbyt ciche.

Następna część

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule PzEq 1

  • Jakie jest wasze zdanie o PzEq?

    25 wiadomości
    • Ok, już się nie wtrącam.
    • Jeśli chodzi o mnie... Na początku jest bardzo fajny, dużo śmiesznych scen. Potem się trochę ciągnie, a dalej nie czytałam, więc nie będę oceniać.

Więcej w Fandom

Losowa wiki