Fandom

PzEq 100

1091stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze16 Udostępnij

Poprzednia część

- To chyba jesteśmy – stwierdziła Twilight, po czym usiadła i zaczęła rozmasowywać czoło. – Jeżeli się nie pomyliłam w obliczeniu tej piątej pochodnej funkcji złożonej – dodała i cicho westchnęła. Jak pokonają Discorda, to chyba przez rok nie spojrzy na matematykę. Ona była czarodziejką, a nie naukowcem. Wprawdzie dobre zrozumienie oraz dobre wykorzystanie niektórych skomplikowanych zaklęć wymagało wyższej matematyki, ale nie przypomina sobie, by musiała kiedyś liczyć całki niewłaściwe albo dzielić macierze. – Oby pokoje były ponumerowane normalnie… – dodała pod nosem. Wzięła głęboki oddech i powolutku wstała. – Dobrze, musimy iść dalej. Mamy Władcę Chaosu do powstrzymania – dodała. Wszystkie klacze ruszyły szukać odpowiedniego okienka.

- Wniosek o wydanie potężnych magicznych artefaktów? – powtórzyła cytrynowa klacz pegaza. – Tak, to tutaj – dodała. Słychać było ciche westchnienie ulgi. I zapadło milczenie.

- Eeee… Więc możemy otrzymać ten wniosek? – po dłuższej chwili zapytała Twilight.

- A tak, moment – pegazica coś pogrzebała i po chwili wyciągnęła plik kartek. – To jest podanie o pobranie wniosku M-47/6, to skierowanie na badania psychologiczne, jest to niezbędny załącznik, tak samo jak zaświadczenie o odbyciu…

- Poważnie?! – wrzasnęła Rainbow Dash. – Discord szaleje na wolności, za oknem szaleje wojna, a my tracimy czas na coś takiego!

- Rainbow, spokojnie…

- JESTEM SPOKOJNA!!!

- Dashie, mi się wydaje, że się tak ciut ciut trochę wściekłaś…

- NIE!!! JESTEM W PEŁNI SPOKOJNA!!! CZY JA WYGLĄDAM NA WŚCIEKŁĄ?!

- Przepraszam za nią, ale ma rację – trwa wojna i naprawdę zależy nam na czasie – powiedziała Twilight.

- To zrozumiałe, wyjątkowe okoliczności, to można trochę uprościć… – stwierdziła urzędniczka. – Te załączniki będą niepotrzebne, potrzebne będzie tylko oświadczenie o toczeniu działań wojennych wraz z załącznikami…

- Z-z-załącznikami?

- Nic wielkiego, tylko opis działań wraz z zeznaniami świadków oraz oczywiście dane tych świadków, wykaz utraconych ziem wraz z określeniem kategorii oraz upraw oraz dokładna lista, imiona i znaczki, wszystkich bezimiennych ofiar konfliktu – dodała.

- Eeee… – mruknęła po chwili Applejack wypuszczając to, co wszystkim gnieździło się w głowie.

- Spokojnie, to tylko tak tylko wygląda, ale naprawdę nie ma się czego bać – powiedziała pegazica. – Jednak tym to się zajmują w dziale sytuacji kryzysowych…

Następna część

Notka autora

Stało się - 100 części... Naprawdę nie sądziłem, że kiedyś do tego dojdzie... Dziękuję tym wszystkim, którzy mnie wspierali i którzy mimo mojego poziomu to czytają.

I to jest nie tylko 100 strona fanfika, ale także kolejna 1000 strona na Wiki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki