Fandom

PzEq 103

1098stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poprzednia część

- Łysol – zawołał Louis sprzedając podmieńcowi potężnego kopniaka – mam Ci pomóc, bo coś się ociągasz?

- Sam sobie lepiej pomóż – odparł Łysy znalezioną wekierą miażdżąc przeciwnikowi głowę. – Albo też sobie coś znajdź, bo muszę po Tobie poprawiać…

- Nie doceniasz tego piękna walki gołymi skrzydłami – odgryzł mu się wykonując skomplikowaną sekwencję ciosów.

- A w czym to – odparł uderzając kolejnego podmieńca w pysk – jest lepsze od tego? – dodał miażdżąc jego pierś.

- Nie czujesz tego – stwierdził Szkot. – I nie masz tej satysfakcji, że robisz coś własnymi skrzydłami.

- To może ja jestem dziwny, ale wolę zrobić coś raz, a porządnie – odparł dresiarz wykonując kilka uderzeń – niż mieć satysfakcję z tego, że i tak nie jest dobrze zrobione.

- Nie jest dobrze? – Louis wykonał potężny cios, który dosłownie zmasakrował przeciwnika. – Zrobisz lepiej? – zapytał z ironicznym uśmiechem. – Nie sądzę.

- Że co, k*rwa?! – wrzasnął Łysy rzucając maczugę na ziemię. – Ja, k*rwa, nie zrobię? Zaraz Ci pokażę, do k*rwy nędzy. – złapał najbliższego podmieńca, obił mu pysk i a gdy był już dość zbity, wyrzucił przeciwnika na niego. – Wk*rwiłeś mnie – odparł dziwnie spokojnie, co wyglądało nietypowo w połączeniu ze wściekłym kopaniem i obijaniem podmieńca. – Wystarczy, k*rwa mać, czy jeszcze mam? – rzucił podnosząc wekierę.

- Możesz się nim zajmować ile chcesz, ja w tym czasie pokonam resztę.

- Na to to, k*rwa, nie licz. Jak Cię rozszarpią, to chcę to widzieć – odparł. – Może po nich nie będę musiał poprawiać…

- Jeśli to miał być żart, to, zaufaj ekspertowi, nie wyszedł…

- Nie miał być…

- Trenuj, trenuj, bo przez moment prawie Ci uwierzyłem – odparł Louis, po czym znowu ruszył na wrogów. Łysy odbił w trochę inną stronę i walił wekierą wszystko jak leci. – Uważaj, bo się zamachasz na śmierć – dodał Louis widząc starania dresiarza.

- Tak, ale na nie moją śmierć – odparł Łysy wbijając kolce w klatkę przeciwnika i rozszarpując skórę i to, co pod nią.

- Kiedyś na pewno będzie Twoja – stwierdził Louis.

- Jeśli przed tym zobaczę Twoją, to będę mógł odejść w spokoju – odparł dresiarz masakrując kolejnego przeciwnika.

- To trochę sobie na to poczekasz, bo ja się na tamten świat nie wybieram.

- Tutaj skreślić… Tutaj krzyżyk… A tutaj data i czytelny podpis… I gotowe – odparł srebrny ogier odbierając kartkę papieru od Twilight. – Dobrze, dobrze, dobrze… Wszystko dobrze, tylko brakuje formularza N-431/92f, to jest niezbędny załącznik.

- A jakże by inaczej? – mruknęła Rainbow do siebie.

- Ok, to jak mam to wypełnić? – odparła Twilight.

- Normalnie, wypisać, tylko akurat mi te druczki się skończyły… Cloudy powinna je mieć, sprawdźcie, VII piętro, pokój 720, w korytarzu C.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki