Fandom

PzEq 13

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poprzednia część

- A więc po to Kowalskiemu był potrzebny mój telefon - powiedział Łysy dopijając kolejną butelkę cydru. - Przynieś następną - skierował te słowa do rosłego, czerwonego ogiera z blond grzywą. Kuc odszedł bez słowa w stronę magazynku.

- Czyli po co był on mu potrzebny? - zapytała się Berry, której alkohol odebrał część zdolności logicznego myślenia.

- Puszcza wam muzykę z naszego świata. A teraz słuchaj, bo jest jeden z najważniejszych, jeśli nie najważniejszy, utwórw historii mojego narodu.

Berry skupiła się, a przynajmniej próbowała na piosence, którą zna każdy Polak. Piosence, która często rozbrzmiewa w wielu polskich domostwach. Piosence, którą można zaśpiewać nawet bez podkładu. Piosence, która zaczyna i kończy okresy życia wielu naszych rodaków. Piosence, która w dziwny sposób wpłynęła na nietrzeźwe umysły Łysego i Berry sprawiając, że zaczęli ją śpiewać w duecie. Dobra, głównie to dres śpiewał, ale to zrozumiałe, gdyż klacz nie znała tekstu

Powrócimy wierni

My czterej pancerni,

"Rudy" i nasz pies.

My czterej pancerni

Powrócimy wierni,

Po wiosenny bez.

Po występie powrócił ogier z parą butelek.

- Serio, tylko tyle? - powiedział Łysy.

- Tak - odparł ogier.

- Big Mac, taki rosły ogier z ciebie, a tak mało przyniosłeś. Daj jeszcze - prosiła Berry.

- Nie. I tak za dużo pijecie - zdecydowanie odmówił. Normalnie Łysy pokazałby mu składaka, ale w Equestrii ten rodzaj broni jest nieznany. Tym bardziej, że Big Mac wygląda na takiego, co mógłby sprawić mu problemy w walce, przynajmniej w obecnym stanie dresiarza. Złapał jedną z butelek, dziobem ją odkorkował i nalał sobie kufel. Fioletowa klacz wyciągnęła swój. Łysy chciał jej nalać, ale poczuł zgubny wpływ etanolu na płat potyliczny mózgu.

- Berry, który twój?

Liliowa klacz pegaza grzywą w kolorze ciemny blond stała przy stole ze smakołykami. Podeszła do niej jej inna pegazica. Jej sierść była biała, a włosy niebieskie.

- Hej Cloud Kicker – przywitała się niebiesko grzywa.

- Hej Lightning Bolt – odparła liliowa klacz. – Co tam u ciebie?

- Nic takiego, chociaż ciężka praca dzisiaj była. Te chmury z Everfree są naprawdę nieprzewidywalne.

- Znam to, dobrze, że dzisiaj zajmowałam się nawodnieniem sadów.

Klacze plotkowały w najlepsze nie zauważając przyglądającemu się nim pewnego rudobrodego pingwina. Do pegazic podeszła prowadząca imprezę Pinkie Pie (ale na serio, czy jej zasada zachowania masy i energii nie dotyczy? [1]).

- Cloud, Bolt, jak się bawicie?

- Świetnie. Twoje imprezki zawsze są najlepsze - odpowiedziała Cloud Kicker.

- To super. Ooo, musicie skosztować moich nowych ciasteczek. Przepis prosto z samej Fillydelphi. - Pinkie podała im tacę z rzeczonymi wypiekami. Pegazice wzięły po jednym ciastku. Lightning Bolt powąchała je. Pachniało cudnie. Zaraz po tym zaczęło ją kręcić w nosie. Biała klacz kilka razy kichnęła. Co ciekawe, Cloud Kicker miała te same objawy.

- Pinkie, – kichnięcie – kto dosypał proszku na kichanie do ciastek? – zapytała się niebieskogrzywa, ale brzmiało to bardziej jak oskarżenie niż pytanie.

- Nie wiem – powiedziała zabójczo szczerym głosem. Zaraz po tym wyciągnęła z nie wiadomo skąd lupę, fajkę i kraciastą czapkę. – To zadanie dla detektywa – po tych słowach zaczęła przeszukiwać całą okolicę.

- Tak, to bardzo ciekawe… - odparła Cloud Kicker. Różowa klacz się tym jednak zupełnie nie przejęła cały czas patrząc przez szkło powiększające na stół. A dokładnie na smakołyki. Pinkie albo świetnie udawała idiotkę, albo naprawdę nie miała z tym nic wspólnego. A patrząc na Louisa, który chichotał jak jakaś gimnastyczka, trzeba założyć to drugie. „Super, robię wszystkim psikusy, a oni myślą, że to Pinkie…” pomyślał. Wiedział już, że to jego impreza.

Następna część

Przypisy

  1. wśród fanów Pinkie Pie słynie z notorycznego łamania praw fizyki oraz mordowania swoich przyjaciółek i pieczenia z nich babeczek

Więcej w Fandom

Losowa wiki