Fandom

PzEq 14

1082strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poprzednia część

Szeregowy w końcu dał się odkleić od Twilight. I od Lyry. I od Vinyl. Jak to dobrze, że szef ma taką podzielność uwagi, by odciągać młodego Anglika od jednorożców i kontrolować zwierzęcą maszynę przypadkowej zagłady. Można by nawet zaryzykować stwierdzenie, że Szeregowy zaczął, bardzo powoli, ale zawsze, przyzwyczajać się do obecności rogatych kucyków. Przechadzał się po pomieszczeniu, jako jedyny z pingwinów, nawiązując kontakty ze wszystkimi napotkanymi kucykami.

- Szeregowy - powiedział Skipper. - Nie widzieliście gdzieś Łysego lub Louisa?

- Louis jest w zasadzie wszędzie. Płata figle komu tylko może. Już wkręcił... - tutaj Szeregowy chciał wymienić nabrane przez Louisa kucyki, czyli około połowy mieszkańców Ponyville, ale Skipper mu przerwał.

- To mnie nie obchodzi. Gdzie Łysy?

- Robi to, w czym Polacy mają wicemistrzostwo świata. Ale jak tak na niego patrzę, to nie wierzę, że Rosjanie są lepsi.

- Bo Rosjan jest znacznie więcej. Ale miej na niego oko, bo sam nie dam rady wszystkich – rozkazał Skipper.

- Tak jest szefie – odpowiedział Szeregowy salutując. Wprawdzie nie miał na to ochoty, ale szefowi się nie odmawia. Skipper wrócił do Rico w ostatniej chwili powstrzymując szaleńca przed zwymiotowaniem jakiegoś ładunku wybuchowego. Szeregowy postanowił sprawdzić co u Łysego. Sprawdzić, czyli podejść na jakieś 3 metry i zobaczyć, czy kogoś nie leje. A nawet jeśli, to uda, że nie widzi albo poszuka wsparcia. Jak się okazało, dresiarz nadal pił. Anglik się szybko wycofał, póki Polak jeszcze był dobry. Nagle zobaczył kucyka, którego jeszcze nie było dane mu widzieć. Była to piękna klacz z jednorożców o śnieżnobiałej sierści i fioletowej, zakręconej grzywie.

- Witaj – przywitała się.

- Hej – odpowiedział pingwin. – Jestem Szeregowy, a ty?

- Rarity- przedstawiła się klacz. - Ale ty jesteś słodziutki. Zupełnie jak Spikey-Wikey [1]. - dodała.

- Ty też jesteś śliczna – odpowiedział pingwin mając niejasne, choć prawdziwe, przeczucie, że właśnie został przyrównany do smoka. Do wielkiego, potwornego, przerażającego, obnażającego straszne zębiska, i ostrą łuskę, i wielkie kły, ziejącego ogniem, mogącego jednym chapnięciem połknąć pingwina w całości smoka[2].

- Dziękuję – odpowiedziała Rarity wyćwiczonym przez lata tonem, gdyż ogiery (a czasami nawet klacze [3]) często jej to mówią. Ale faktem jest, że pierwszy raz pingwin skomplementował jej wygląd. Ogólnie, pierwszy raz coś powiedział do niej nielotny ptak pływający. Szeregowy i Rarity rozmawiali praktycznie o wszystkim, kiedy przybiegła do nich klaczka jednorożca. Miała jasnoszarą sierść i kręconą, liliowo-różowa grzywę.

- Hej Rarity - powiedziała. - Mogę iść na noc do Scootaloo? Mamy zaplanowane spotkanie Ligi Znaczkowej [4].

- Oczywiście, że tak – odpowiedziała Rarity, a potem dodała – A właśnie, Szeregowy, to moja siostrzyczka – Sweetie Belle. – Klaczka wyciągnęła kopyto do pingwina, który przybił do niego skrzydło.

- A w zasadzie, to kto jeszcze będzie na tym spotkaniu? – zapytała się Rarity. Dawniej nie byłoby z tym problemu, bo jeszcze niedawno w Lidze były tylko 3 klaczki, ale jakiś miesiąc temu zaczęły się do niej przyłączać kolejne źrebaki.

- Apple Bloom, Dinky, Button- tutaj Sweetie się lekko zarumieniła [5]Berry Pinch i może Alula.

- Aha, to idź i baw się dobrze. – Po tych słowach Sweetie pokłusowała w stronę swoich najlepszych przyjaciółek: pomarańczowej pegazicy i żółtej klaczki ziemnej. Cała trójka odeszła w nieznanym kierunku.

Następna część

Przypisy

  1. zdrobnienie od Spike'a
  2. lekko sparafrazowany tekst Fluttershy z odcinka "Wyjście smoka"
  3. w Equestrii homoseksualizm jest znacznie bardziej akceptowalny społecznie niż na Ziemii (być może ze względu na znaczną dysproporcję w liczebności klaczy i ogierów)
  4. Liga Znaczkowa to organizacja założona przez Apple Bloom, Sweetie Belle i Scootaloo mająca na celu pomoc źrebiętom w uzyskaniu znaczków (dokładne znaczenie znaczków opiszę później). W kanonie do Ligi należy jeszcze mieszkająca na Manehattanie kuzynka Apple Bloom - Babs Seed, ale ja zapisałem do niej jeszcze kilka postaci tła
  5. fani często łączą Sweetie i Buttona w parę

Więcej w Fandom

Losowa wiki