Fandom

PzEq 18

1091stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poprzednia część

- I jak? Udało się? - zapytał się Skipper Pinkie.

- Szeregowy praktycznie był już umówiony z Rarity, a Applejack zgodziła się przyjąć waszą dwójkę.

- A Applejack to która?

- Jakbyś nie siedział cały czas w kącie, to byś wiedział. Pomarańczowa sierść, blond grzywa i na głowie ma kapelusz. Mówiła, że zaraz tu przyjdzie, tylko najpierw musiała coś tam załatwić.

Po krótkiej chwili do zgromadzonych dołączyła wspominana przez Pinkie klacz.

- Czołem towarzysze - przywitała się Applejack, a potem zwróciła się do różowego kucyka - to oni?

- Tak, to oni.

- Czyli to ona? - dodał Skipper.

- Dokładnie. To jak się już wszyscy znamy... Zaraz, a ja to kto? - Pinkie obmacała swoją twarz kopytami, co dla pingwinów było dość dziwne, gdyż nie udało im się zaobserwować znacznych różnic w rysach pyszczka - różniły się głównie kolorami i sposobem noszenia grzywy, po czym dodała - Aaa... Ja to przecież ja.

- Fajnie, że już to ustaliliśmy. To może zajmę się się moimi nowymi lokatorami?

- Jasne, niech się jak najszybciej u ciebie rozgoszczą - powiedziała Pinkie. Applejack razem ze Skipperem i Rico odeszła, a na jej miejsce przybyła Rarity.

- Witaj Pinkie. Chciałam tylko powiedzieć, że już idę pokazać Szeregowemu mój dom.

- Wy też? No trudno, ale w końcu żadna impreza nie może trwać w nieskończoność - przyznała Pinkie. Rarity odeszła w stronę drzwi, a za nią poszedł Szeregowy. Różowa klacz postanowiła sprawdzić, co u pozostałych na imprezie kucyków. I czy Louis zbytnio się im nie we znaki.

Skipper i Rico razem z Applejack szli po obrzeżach miasteczka. Pomarańczowa klacz prowadziła ich przez sady jabłkowe należące do jej rodziny. Po pewnym czasie dotarli do jej domu. Applejack weszła do środka, gdzie była dwójka innych kucyków. Czerwony ogier ziemny, którego już wcześniej poznali, i jasnozielona klacz w bardzo zaawansowanym wieku, na co wskazywała twarz pokryta zmarszkami i biała grzywa.

- Czołem babciu.

- Applejack, w końcu jesteś. A właściwie, gdzie byłaś? - Babcia Smith dała wyraz swoim problemom z pamięcią.

- Na imprezie, którą Pinkie zrobiła dla tych pingwinich komandosów - powiedziała Applejack, a widząc wzrok Skippera dodała - i miałam tego nie mówić. Ale zawsze mi powtarzano, że prawda jest najważniejsza.

- Mniejsza, Pinkie i tak powiedziała to już chyba całej Equestrii.

- Raczej tylko Ponyville, ale raczej na tym nie skończy. Tym bardziej, że tutaj bardzo się wyróżniacie.

- Tak, zauważyłem. Pingwiny to u was chyba rzadki widok.

- Tak, szczególnie w tych okolicach – przyznała Applajack, a potem głośno ziewnęła – To był ciężki dzień, chyba już pójdę spać – dodała, po czym wskazała na pingwiny – Chodźcie, pokaże wam wasz pokój.

Skipper i Rico poszli za pomarańczową klaczą do jednego z pokojów przygotowanego na ostatni zjazd rodzinny.

Następna część

Więcej z Fandomu

Losowa wiki