Fandom

PzEq 2

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Poprzednia część

- Kowalski, Szeregowy, sprawdźcie co u lemurów. - Wyznaczone pingwiny oddaliły się w stronę odpowiedniego wybiegu. Po chwili Kowalski odezwał się przez krótkofalówkę - Cała trójka lemurów gdzieś zniknęła, na wybiegu nie ma nic, co by wskazywało na porwanie.

- Przyjąłem, widzimy się w bazie - odpowiedział Skipper. Razem z pozostałymi przy nim wyruszył do pingwiniego wybiegu, pod którym mieściła się ich baza. Szef oddziału otworzył właz zrobiony z miski na ryby. Do ich uszu dobiegła muzyka z jakieś stacji telewizyjnej. W bazie zobaczyli trójkę zwierząt: lemura katta w liściastej koronie, palczaka madagaskarskiego i lemurka myszatego.

Ogoniasty, wytłumacz swą tu obecność, proszę - Skipper skierował te słowa do lemura, który wyglądał na przywódcę grupy.

- O, witajcie pingwiniska, no więc my... ten tego... To Mort nam kazał! - powiedział wskazując na lemurka.

- To jest nasza baza, a ty nie masz prawa tutaj przebywać - odparł Skipper.

- Jestem królem i mogę przebywać tam, gdzie mi się podoba - zripostował lemur.

- Skipper, może ja to załatwię... - szepnął do niego Łysy i, zanim szef zdążył mu cokolwiek powiedzieć, przystąpił do działania. - Julian, weź wróć do swojego królestwa, tam się znacznie lepiej imprezuje, tutaj nawet nie masz hopsajni i boomboxa.

- Wcale nie gadasz głupio, Maurice, Mort, wracamy do siebie. - Słysząc to palczak od razu skierował się w stronę wyjścia. Jednak Mort gdzieś zniknął. Król znalazł go po sekundowych poszukiwaniach tam, gdzie zwykle bywał.

- Nie tykaj mej stopy! - krzyknął Julian z jednoczesnym kopnięciem Morta. Lemurek odleciał na naprzeciwległą ścianę, ale zaraz po uderzeniu, z uśmiechem od ucha do ucha, podążył za swoim władcą.

- A myślałem, że go zlejesz czy coś - z nutką rozczarowania powiedział Louis.

- To był plan B, ale zawsze można go wprowadzić w życie. - Łysy mrugnął porozumiewawczo do szefa.

- Nie trzeba, a teraz spać - rozkazał Skipper. Wszyscy położyli się na swoich pryczach i zasnęli jak jeden mąż.

Dzień powoli się rozpoczynał. Skipper pił swoją poranną kawę. Kowalski był pochłonięty jakimiś rachunkami i obliczeniami, których bez doktoratu z matematyki, fizyki i inżynierii nie jesteś w stanie zrozumieć. Louis leżał na pryczy i czytał jakieś czasopismo. Szeregowy natomiast oglądał w telewizji swoją ulubioną bajkę. Opowiadała ona o grupce magicznych kucyków - jednorożców, które uczyły widzów - czyli 5-letnie dziewczynki - wyobraźni, prawidłowej postawy społecznej i higieny sierści. Tak przynajmniej uważał Szeregowy, gdyż tak naprawdę tworzoną tylko dla zysków ze sprzedaży zabawek. Widząc to Rico i Łysy opuścili bazę. Szaleniec poszedł coś wysadzić, a dres komuś wpi*rdolić. Skipper kończył się rozkoszować swoim czarnym napojem, ale nie poczuł się po nim bardziej pobudzony. Mogło to oznaczać tylko jedno...

Następna część

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule PzEq 2

  • Jakie jest wasze zdanie o PzEq?

    25 wiadomości
    • Ok, już się nie wtrącam.
    • Jeśli chodzi o mnie... Na początku jest bardzo fajny, dużo śmiesznych scen. Potem się trochę ciągnie, a dalej nie czytałam, więc nie będę oceniać.

Więcej w Fandom

Losowa wiki