FANDOM

Poprzednia część

Pinkie żegnała ostatnie kucyki, które opuszczały przyjęcie. Oczywiście różowa klacz nikogo nie wypraszała imprezując póki ktoś jeszcze jest, ale takim nieoficjalnym znakiem końca imprezy było pójście Vinyl, która z pomocą Octavii rozmontowywała stanowisko DJ'a. Po skończeniu prac, para muzyków podeszła do Pinkie, by dowiedzieć się, jakie kolejne imprezy są zaplanowane względnie niedługo. Wprawdzie zawsze mogło wyskoczyć coś niespodziewanego, tak jak ten przypadek z pingwinami, ale zawsze lepiej się upewnić czy nie kolidują one z innymi planami.

- I jeszcze taka drobna sprawa - powiedziała Vinyl, gdy dowiedziała się, że następne 2 tygodnie, tj. do urodzin Cloud Kicker, powinna mieć wolne. Przylewitowała do różowej klaczy prostopadłościenne urządzenie - oddaj to komu trzeba. Pinkie patrzyła na tenteges próbując sobie przypomnieć, gdzie go widziała. Jednak rozwiązanie tej zagadki dał jej Louis mówiąc

- O, telefon Łysola - po czym wyciągnął go z pola telekinetycznego białego jednorożca. - Jak go znajdę, to mu oddam. - "Ale najpierw powymieniam mu dzwonki, tapety i wszystko inne"

Łysy powolutku wstawał po całonocnym opróżnianiu zapasów Berry. Jednak jedna rzecz nie dawała mu spokoju. Wlał w siebie niewiadomo ile, ale nawet jak się bardzo na tym skupił, głowa nie chciała go boleć. Normalny ktoś by się cieszył, ale Łysy do nich nie należał. Dla niego kac był nieodzownym urokiem picia. I pretekstem, by napić się jeszcze, w końcu na kaca potrzeba klina, a także by pić dalej, bo w ten sposób "przygotowywał organizm do radzenia sobie w ekstremalnych warunkach". A przynajmniej tak mówił Skipperowi, który i tak dawał mu zwolnienie z tego dnia. Czyli dresiarz miał całe popołudnie tylko dla siebie. A jako bonus mina Kowalskiego, gdy dowiaduje się, ile wypił i że stężenie etanolu w jego krwi kilkukrotnie przekracza dawkę śmiertelną. W końcu nie bez powodu w Europie Zachodniej na flaszkach widnieją napisy "UWAGA! Dawka śmiertelna alkoholu. Nie dotyczy Polaków i Rosjan", a Francuzi osoby, które mimo wypicia dużej ilości trunków zachowują się trzeźwo określają mianem "pijanych jak Polacy". Gdyby tylko Louis nie próbował wszystkim wmówić, że może więcej (czego jednak nie chce udowodnić) to taki mały kac byłby nawet porządany. Ale ponieważ magiczna aura Equestrii najwyrażniej eliminowała zgubne skutki spożywania alkoholu, trzeba było wykorzystać w inny sposób. Normalnie zacząłby bić swoje rekordy w piciu, ale na drodze stało kilka przeszkód. Po pierwsze, prawdopodnie dzisiaj wracają do domu, a do tego wypadałoby być trzeźwym. Po drugie, brak lub kłopoty w zaopatrzeniu się w alkohol. Applejack twierdziła, że zapasy cydru są na wykończeniu, a nie udało mu się znaleźć żadnego monopolowego ani nawet „Biedronki" [1], a także budek z kebabami, chociaż to akurat bez związku. Po trzecie, kucyki chyba nie znały bardzo mocnych trunków, a tym co jest to nie warto nawet próbować. No i po czwarte, nie jest jakimś alkoholikiem, by pić do lustra. Jednak, jak spojrzał na leżącą na nim Berry Punch, to wiedział, że z tym ostatnim nie będzie problemu. Ale wtedy będzie trzeba... Zaraz, zaraz... Leżącej na nim? Łysemu przez myśl przeszło tylko "Co ja robiłem tej nocy?". Spojrzał jeszcze raz na klacz próbując to ustalić. Jednak jego wzrok z niewiadomych przyczyn zatrzymał się na okolicach tylnych kopyt. A dokładniej miejsca, w którym wychodziły z ciała. Jak to do niego doszło, spojrzał na swoje skrzydło i wymierzył sobie potężnego plaskacza. „O czym ty, k*rwa myślisz?” skarcił się w myślach. „Jeszcze chwila, a zaczniesz głosić hasła miłości i tolerancji. Ogarnij się, pingwinie!” powiedziała część jego mózgu, a druga część nie chciała dyskutować, gdyż się z nią w pełni zgadzała. Więc co wywołało tą dyskusję?

Następna część

Przypisy

  1. wybór sieci handlowej przypadkowy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki