Fandom

PzEq 22

1080stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poprzednia część

- Emm... Berry? - niepewnie zaczął dresiarz - Wszystko dobrze?

- Czy wyglądam, jakby było dobrze?

- Nie wiem, mogłaś czytać jakąś wzruszającą książkę - odparł Łysy, a na twarzy klaczy pojawił się zaczątek uśmiechu.

- Jakoś nie. Są one zbyt nierealistyczne. Główna bohaterka od razu poznaje swojego superspecial somepony, a potem mimo przeciwności na końcu są razem. I tak w każdej. - I to tylko o to chodzi?

- Tylko? Bycie samotną przez całe życie to nic?

- A ile to jest tutaj par?

- Państwo Cake, Lyra z Bon-Bon. Vinyl z Octavią, Derpy z Turnrem... Eee... [1]

- No widzisz, 4 na całą wioskę wymieniłaś. I w czym problem? - zapytał się retorycznie i, nie dając jej szansy na odpowiedź, dodał - Masz całe życie przed sobą, jesteś całkiem ładna - nie wiedział, czy to prawda, ale wypadało tak powiedzieć - na pewno kogoś znajdziesz. - Klacz otarła resztki łez i przytuliła się do pingwina. - Już dobrze? - zapytał Łysy poklepując ją po łopatkach.

- Tak - odpowiedziała Berry, ale jak dresiarz chciał się wydostać z uścisku, dodała - A mógłbyś tak jeszcze chwilę zostać?

- No dobrze - powiedział dres, ale w jego głosie nie było słychać entuzjazmu. Po kilku minutach klacz go wypuściła. - A tak w ogóle, wiesz, gdzie mieszka jakaś Twilight? - zapytał dres, a widząc, że Berry chce zadać jakieś pytanie, dodał - Kowalski tam się zatrzymał i chcę wiedzieć, czy już wie, jak mamy wrócić.

- Jasne, ogarnę się i zaraz cię zaprowadzę.

- Po prostu powiedz, czy w lewo, czy w prawo i czego szukać.

- W prawo, biblioteka we wnętrzu wielkiego drzewa.

- Dzięki - powiedział dres i odszedł.

- Nie wierzę, że nic tu nie ma - krzyknęła Twilight. - Spike! Masz te książki, o które cię prosiłam? Spike? - zapytała, a potem zauważyła, jak jej asystent zasnął na stojąco.

- Och, Spike - mruknęła Twilight, po czym przelewitowała go na jego posłanie.

- On tak zawsze? - zapytał Kowalski.

- Tak, ale musisz go zrozumieć. To młody smok i musi dużo spać. Ale przez resztę czasu jest niezastąpiony - wyjaśniła Twilight, po czym przywowała książki, których Spike nie doniósł. Przeczytała szybko ich zawartość. - Tu też nic? Kowalski, może ty coś masz?

- Niestety nie - mruknął naukowiec, po czym dodał rozpaczliwym tonem - A było już tak blisko.

- Spokojnie Kowalski, księżniczka na pewno znajdzie jakieś rozwiązanie.

- Wiem, już to mówiłaś. Ale tu nie o to chodzi.

- A o co, jeśli wolno wiedzieć? - zapytała bibliotekarka.

- W oddziale pełnię rolę pingwina od opcji i to mnie zwykle pytają o dalsze działania. Ale potem dołączył do nas Łysy, który zawsze ma plany B, C, D i tak dalej. A dołączając do tego moje wynalazki, które nie zawsze działają jak powinny, czuję się coraz mniej potrzebny. Tylko patrzeć, jak wyciągnie jakieś urządzenie z kieszeni, które nas natychmiast odeśle. Chociaż z drugiej strony, jakby mógł, to by już to dawno zrobił.

- Już rozumiem, ale jedno "ale" - skoro Łysy zawsze ma plan, to czemu proszą ciebie o opcje?

- Siła przyzwyczajenia i dlatego, że przeważnie jego pomysły można streścić krótkim "spuszczamy wpi*rdol".

- Aaaa...

Następna część

Przypisy

  1. wprawdzie w fandomie są jeszcze pary z członkiniami Mane 6, a nawet między nimi, ale postanowiłem spróbować (bo nie wiem, jak wyjdzie) pokazać "grzywną szóstkę" jak najbardziej zgodnie z kanonem

Więcej w Fandom

Losowa wiki