Fandom

PzEq 23

1091stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Udostępnij

Poprzednia część

- A tak z ciekawości - po co wam te tatuaże na zadach?

- Co? A, mówisz o uroczych znaczkach [1]. One wskazują na nasze talenty lub dominujące cechy charakteru, ale czasami są powiązane z imieniem [2], ale rodzimy się bez nich, przeważnie pojawiają się w szkole. Mój na przykład - wskazała pyszczkiem na swój bok, gdzie widniała gwiazda - wskazuje na utalentowania magiczne. 

Wtedy do pomieszczenia wszedli Skipper, Rico i Applejack.

- Kowalski, macie już rozwiązanie? - powiedział dowódca na powitanie.

- Niestety nie. Najwyrażniej teleportacja międzywymiarowa to zbyt rzadko używany materiał, by był w każdej bibliotece. Może by było na jakimś uniwersytecie

- Wiesz, tutaj są kopie wszystkich książek dostępnych na Uniwersytecie Magicznym w Canterlocie - wtrąciła się Twilight. 

- Książki uniwersyteckie w takiej małej mieścinie? 

- No co, ja tu studiuję.

- Tu? Niby co? Agrotechnikę?

- Nie, magię przyjaźni.

- To po tym jest praca?

- Eee... - Ze strony Twilight zapadło milczenie. Niezręczną ciszę przerwała wchodząca Pinkie Pie.

- Witajcie.

- Siema - przemówił Rico. Skipper i Kowalski pozdrowili ją ruchem skrzydła, a Twilight nadal stała zamurowana pytaniem Kowalskiego.

- Bawicie się w "Ciiii..."? Mogę też? Mogę też? - różowa klacz mówiła to w sposób aż nazbyt entuzjasryczny cały czas wesoło podskakując.

- Emmm... Pinkie, w nic się nie bawimy - powoli wyjaśnił Skipper, ale nie miał ochoty na tłumaczenie całej sytuacji. Na szczęście z nieoczekiwaną pomocą przybył mu Louis przerywając ciąg myślowy słowami

- Jest tu Łysol?

- Nie.

- Tak - odparł dresiarz w progu. - A co?

- Nic, zostawiłeś telefon u Pinkie - odpowiedział Louis podając dresowi rzeczone urządzenie - A przy okazji, czemu zmiana czegokolwiek wymaga wpisania 50 linijek kodu?

- Żebyś nic nie zmieniał - wyjaśnił Łysy przy okazji wpisując pięćdziesiątą linijkę kodu. Na ekranie wyświetlił się pasek postępu, a pod nim rzędy zielonych, cieknących literek i cyferek. Po zakończeniu procesu dresiarz uśmiechnął się pod nosem. - I działa jak powinno - dodał.

- A co ty właściwie zrobiłeś? - zapytała Twilight, która po całonocnej rozmowie z Kowalskim była coraz to bardziej zafascynowana ludzką technologią.

- Nic takiego, przywrócenie ustawień preferowanych, które przestawiłem na fabryczne oraz wyświetlenie raportu zmian - powiedział dresiarz, jakby robił to co kilka dni. I faktycznie, korzysta z tej opcji bardzo często, mniej więcej zawsze jak zostawi telefon w zasięgu Szkota.

- A nie uważasz, że wpisywanie długiego kodu jest zbyt skomplikowane?

- Jest, ale jakby było proste, to każdy mógłby z niego korzystać, a tego nie chcę.

- Trochę dziwna logika - skomentowała Pinkie. - Po co tworzyć coś, z czego nie każdy może korzystać?

- To dlaczego ty nie możesz czarować, a Twilight tak? - wtrącił się Kowalski. - To działa na podobmej zasadzie.

- Kowalski... - syknęła Twilight - rozmowy o różnicach rasowych są niekulturalne. Tym bardziej, że Pinkie jest taka, jaka jest - dodała.

Następna część

Przypisy

  1. wprawdzie w polskim dubbingu słowo "uroczy" nie pada, ale po angielsku mówią "cutie mark" i forma "uroczy znaczek" często pojawia się w innych fanfikach, więc postanowiłem tak napisać, tym bardziej, że sam "znaczek" - moim zdaniem - średnio brzmi
  2. nie pytajcie dlaczego, po prostu tak jest i koniec, ewentualnie "Equestrian logic"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki