Fandom

PzEq 25

1101stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poprzednia część

- Bardzo szybko - odparła Twilight błędnie zakładając, że nasza poczta działa na podobnej zasadzie jak jej kanał komuniacji z księżniczką. Jednak działa ona tak, jak equestriańska, a lepszą analogią smoczego płomienia są SMSy, e-maile lub faxy. Złożyła podpis pod listem i przeczytała go jeszcze raz, by upewnić się, że nie zawiera błędów ortograficznych, interpunkcyjnych, stylistycznych i innych. Jak kiedyś w pośpiechu zapomniała o tym, to przez cały tydzień żyła w nerwach, że przez hipotetycznego byka księżniczka odeśle ją ze swoich studiów z powrotem do Magicznego Przedszkola. Po zakończeniu wszelkich korekt zwinęła list i weszła z powrotem do biblioteki. Podeszła do swojego asystenta i trąciła go kopytem.

- Chrrr... Co? Gdzie? Jak? - odparł świerzo obudzony smok.

- Spike, wyślesz list? - zapytała Twilight, a asystent złapał go w szpony. Wciągnął powietrze, a potem zwój został otoczony przez języki magicznego, zielonego ognia [1].

- To kiedy można spodziewać się odpowiedzi? - zapytał się obolały Kowalski, który przyjął swoją poranną porcję wpi*rdolu.

- Przeważnie odpisuje od razu, ale teraz ma na głowie kryzys w Stalliongradzie...

- Stalingrad, serio? - wtrącił się Łysy.

- Stalliongrad - odparła Twilight wyrażnie akcentując "o". - A o to Stalingrad? - dodała.

- Takie miasto w Rosji - powiedział dres.

- Yyy... Co to Rosja?

- Takie państwo, co kiedyś było imperium i myśli, że nadal nim jest, ale gdyby nie mieli ropy, diamentów i broni jądrowej, to wszyscy mieliby ją w d*pie. Ale jednak ma broń jądrową, ropę i diamenty, w tej kolejności, więc to ona ma wszystkich w d*pie.

- Broń jądrowa?

- Kowalski, wytłumacz. - Na te słowa strateg zaczął wyjaśniać pojęcie broni nuklearnej, jednak po dwóch zdaniach dres mu przerwał - Nie możesz po prostu powiedzieć, że to taka bomba, co może rozpi*rdoić całe miasto?

- Całe miasto? Takie jak Canterlot albo Manehattan?

- Tak, na Stalliongrad też starczy, więc jakby coś, to Rico może ci wyrzygać.

- Wyrzygać bombę niszczącą całe miasto? To przecież niemożliwe - Po tych słowach Rico zaczął wydawać z siebie bliżej niezroziumiałe odgłosy i zwymiotował bazookę, którą celował w głowę lawendowego jednorożca.

- Nie, Rico - odparł Skipper rzucając się na wyrzutnię. Lufa skierowała się bardziej w prawo i wystrzelony pocisk minął Twilight o parę centymetrów. Niecałą minutę później było słychać dźwięk wybuchu i krzyk jakiegoś zrozpaczonego kucyka.

- Mój rydwan!!! [2]

Z biblioteki dobiegł głośny bek, a całe pomieszczenie było skąpane w jasnozielonym blasku. Zaraz po tym wybiegł Spike z jakimś zwojem w szponach. Twilight, patrząc na pingwiny z dziwnym uśmiechem na pyszczku, stwierdziła

- Mówiłam, że zaraz mi odpisze. - Jej róg zabłysnął, a list wylewitował ze szponów smoka. Jednorożec przeczytał go wnikliwie, a potem streścił jego treść. - Jedziemy do Canterlotu. Spike, podaj mi rozkład jazdy pociągów. - Smok na chwilę wrócił do bibioteki.

- Pociąg? Ale on nie jest ciągnięty przez kuce? [3]- zapytał się Kowalski.

- Nie, wykorzystujemy do tego siłę pary wodnej.

- My też tak kiedyś robiliśmy, ale teraz napędzamy je prądem elektrycznym. - Kowalski musiał się pochwalić przewagą technologiczną Ziemi. Wtedy wrócił Spike z jakąś tabliczką pazurem wskazując którąś z kratek.

Następna część

Przypisy

  1. tak właśnie wygląda equestriańskie wysyłanie SMS
  2. sorry, po prostu musiałem
  3. W jednym z odcinków pierwszego sezonu (wtedy twórcy myśleli, że będą to oglądać tylko 5-letnie dziewczynki) pokazano pociąg, z lokomotywą (to bardzo ważne), zaprzęgnięty w kuce. W sezonach późniejszych pociągi działały jak powinny

Więcej z Fandomu

Losowa wiki