Fandom

PzEq 28

1101stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poprzednia część

- Księżniczko Celestio,księżniczko Luno! - krzyknęła Twilight na powitanie. 

- Twilight Sparkle, w końcu jesteś - odparła Luna. 

- Przybyliśmy tak szybko, jak się dało - zaczął się bronić lawendowy jednorożec.

- Spokojnie Twilight, nie wątpię w to - przemówiła Celestia. - Chociaż faktem jest, że słowo "natychmiast" nie było użyte bez powodu.

- Znowu jakieś komplikacje... - zaczął Skipper, a potem dodał - Kowalski, po co wam był ten teleporter?

- Myślałem, że tak będzie znacznie szybciej. Ale kto mógł przewidzieć, że trafimy do kraju kucyków?

- Ja tam obstawiałem, że pozamienia nam mózgi - dodał półgłosem Louis.

- A ja, że spi*rdoli się jak tylko jeden z nas tam wejdzie - odpowiedział mu Łysy.

- Ale o jakie komplikacje chodzi? Wymagana jest jakaś specjalna konfiguracja planet? - zapytał się Kowalski nie słysząc, albo przynajmniej tak udając, wypowiedzi Szkota i Polaka. 

- Nie, a nawet jeśli, to nic się nie stanie, jak się je na chwilę przestawi [1].- odparła Luna. - Sam rytuał może być odprawiony praktycznie zawsze, ale niepokoi nas inna sprawa.

- Ale o co dokładnie chodzi? - włączyła się Twilight. Księżniczki odbyły między sobą krótką, wzrokową konsultację.

- Pierwotnie nie planowaliśmy wam tego mówić - zaczęła Celestia - ale nie bez powodu jednym z Klejnotów Harmonii [2] jest Uczciwość. Wasz pobyt tutaj zaburza równowagę Equestrii i może spowodować uwolnienie Discorda. - Na dźwięk tego imienia na twarzach kucyków pojawił się grymas przerażenia. - Naprawdę nie wiemy, ile czasu nam jeszcze pozostało.

- To pozwól, że rozwieję te wątpliwości - odparł nowy głos, którego źródła nie dało się zlokalizować. - Pozostało wam minus 2 minuty. 

- Discord, pokaż się! - krzyknęła stanowczym tonem Celestia przy okazji tupiąc kopytem.

- A co? Stęskniłaś się za mną? - powiedział Discord wchodząc do jednej postaci przedstawionej na witrażu. Miała ona humanoidalną postawę, końską głowę z kozią bródką i krótką, czarną grzywą, prawą łapę lwa, lewy szpon orła, prawą nogę jakiegoś gada, a drugą kozy i długi, wężowy ogon zakończony frędzlem. Z głowy wyrastały dwa rogi, z czego prawy należał do jelenia, a lewy do kozy, a także jeden kieł. Oczy tego stwora były asymetryczne. Do tego posiadał jeszcze parę skrzydeł - lewe pegazie i prawe nietoperze.

- To nie jest pora na głupie żarty.

- Nie? Zegar twierdzi inaczej. - Wszyscy mimowolnie spojrzeli na czasomierz, gdzie na tarczy zamiast cyfr widniały napisy "pora na głupie żarty"

- Louis, nawet o tym nie myśl - mruknął Łysy.

- Rico... - powiedział Skipper, a psychopatyczny pingwin zwymiotował 6 bazook, po jednej dla każdego komandosa. Wszyscy skierowali wyloty luf w stronę draconequusa [3] i wystrzelili napędzane rakietowo pociski. Eksplodowały w kontakcie z szybą, która dosłownie przestała istnieć. 

- Khy... Khy... Naprawdę myśleliście, że to mnie załatwi? - odparł Discord wchodząc w inną podobiznę swojej osoby.

- W zasadzie to tak - odpowiedział pingwini naukowiec.

- Kowalski... Po tobie spodziewałem się czegoś więcej. 

- Skąd ty znasz jego imię?

- Wiem więcej niż myślisz, Skipper.

- Możecie mi wyjaśnić, czemu gadamy z witrażem? - wtrącił się Łysy. 

- Twilight, lećcie po Klejnoty - szepnęła Celestia, ale Discord to usłyszał.

- Nie trudzcie się, już je sobie pożyczyłem.

- Gdzie je schowałeś? Gadaj! - krzyknęła Luna. 

- Spróbujcie sami je znaleźć. Przecież macie świetnie wyszkolonych pingwinich komandosów. A teraz wybaczcie, idę siać spustoszenie - pożegnał się Discord, po czym zniknął w błysku białego światła. Niebo zostało przykryte kołdrą różowej waty cukrowej, z której lunął deszcz czekoladowego mleka.

Następna część

Przypisy

  1. Celestia i Luna mają zdolność poruszania ciałami niebieskimi
  2. bardzo potężne, magiczne artefakty. Zostaną dokładnie opisane póżniej
  3. gatunek, do którego należy Discord

Więcej z Fandomu

Losowa wiki