Fandom

PzEq 29

1098stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poprzednia część

- Chłopaki, słyszeliście? Mamy nową misję - skomentował to Skipper.

- My? Z całym szacunkiem szefie, ale to nie nasz świat Discord chce zniszczyć, o ile utopienie go w czekoladzie można nazwać zniszczeniem, Skoro nasza dotychczasowa obecność spowodowała takie zamieszanie, to już się boję pomyśleć, co będzie dalej - odarł Louis.

- To my naważyliśmy tego piwa i to my musimy je wypić.

- Ja tam mogę to wychlać, żaden kłopot - skomentował Łysy.

- To było metaforycznie... - odparła Twilight.

- Metaforycznie? - powtórzył dresiarz, a nie znajdując w swoim słowniku znaczenia tego słowa, dodał - Czy masz za dużo zębów, kucyku?

- Kowalski, jakieś sugestie? - powiedział Skipper w nadziei, że Łysemu odechce się wpi*rdalać jednorożcowi, jak będzie plan działania.

- Eeee... Nie mam żadnych informacji o Discordzie, nic nie wymyślę.

- Kowalski, postaraj się - odparła Celestia – tylko wy możecie temu zaradzić.

- My?

- Tak, Discord powiedział, że mamy was, więc doskonale wie, że coś wymyślicie.

- A może po prostu tak powiedział, bo wie, że nie wymyślimy. Trochę taktyki – wtrącił Łysy.

- To Discord, on woli się trochę pobawić z nami, na pewno coś wymyślicie.

- Rico, masz może te Klejnoty w żołądku? – Kowalski rozpaczliwie szukał jakiegoś rozwiązania. Rico na te słowa zaczął opróżniać zawartość swojego brzucha. 

- A właściwie, jak te Klejnoty wyglądają?

- 5 naszyjników i tiara z kamieniami w kształcie naszych uroczych znaczków – wyjaśniła Twilight.

- Ale to chyba też by zadziałało… - mruknął Łysy trzymając w jednym skrzydle bazookę, a w drugim miotacz ognia.

- Ja też pójdę zobaczyć – powiedział Louis wyciągając ze stosu wymiocin piłę łańcuchową i jakiś eksperymentalny miotacz laserowy Kowalskiego.

- Macie pozwolenie na akcję, ale wątpię byście coś zdziałali.

- Ja nie zdziałam? – odpowiedział Łysy. – Rico, daj jakąś krótkofalówkę. – Psychopata zwymiotował mu rzeczone urządzenie, a potem wrócił do opróżniania swojego brzucha.

- Może jeszcze to wezmę… - powiedział Louis wyciągając ze stosu rakietę balistyczną. – Łysol, idziemy.

Łysy i Louis w szoku patrzyli na krajobraz odmieniony przez Discorda. Wprawdzie spodziewali się, że nie będzie tam ani za grosz sensu, więc nie zdziwił ich widok lewitujących w powietrzu drzew, domów stojących na dachach ani nawet królików o pięciometrowych nogach, ale trawa rosnąca w szkocką kratę przecięta drogą niczym biało-czerwoną wstęgą, przy której rosły drzewa w kolorach amerykańskiej flagi to było dla nich za wiele. 

- To raczej nie jest przypadek... - powiedział Polak do Szkota, który odpowiedział mu krótkim

- You don't say? - wykonując przy okazji minę niczym Nicolas Cage w „Pocałunku wampira”. Łysy przewrócił oczami i wyciągnął krótkofalówkę.

- Ja Grab-3, ja Grab-3, Wisła, zgłoś się - powiedział.

- Łysy, jakim prawem pozwoliłeś sobie wymyślić pseudonimy? - odpowiedział mu wściekły Skipper.

- III Prawem DeLoreana, ale to nie ważne. Jesteśmy prawie pewni, że znaleźliśmy drogę, którą mamy iść do Discorda. Władujcie sprzęt z powrotem do Rico i dołączcie - wyjaśnił Łysy. Skipper już nie odpowiadał, a Rico przystąpił do procesu odwrotnego do wymiotowania przedmiotów. I nie chcecie wiedzieć, jak on to robił.

Następna część

Więcej z Fandomu

Losowa wiki