Fandom

PzEq 31

1102strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poprzednia część

Kucyki przyspieszyły do cwału. Pingwiny przystąpiły do ślizgu, ale nie były w stanie nadążyć za małymi koniowatymi. Widząc to Louis zrobił coś, co normalnie nie miałoby za grosz sensu, ale w warunkach całkowitego chaosu mogło być nadwyraz skuteczne

- Taxi! - krzyknął, a koło nich dosłownie wyrosła spod ziemi taksówka. I to nie ta equestriańska, czyli ciągnięty przez kucyka ziemnego zadaszony rydwan, tylko nowojorski Ford Crown Victoria, co nawet biorąc pod uwagę warunki nieskończonego chaosu było może nie dziwne, ale na pewno nietypowe i czwartościanoburzące. Pingwiny wsiadły do samochodu, który z mocą 250 KM z 4,6-litrowego V8 połykał kolejne kilometry trasy.

12 bohaterów stanęło przed wielkim, neoromańskim zamczyskiem. Nad zwodzonym mostem unosił się pewien dreconequus.

- Klejnoty są w zamczysku... Mam tylko nadzieję, że docenicie moją pracę - wznosiłem go całkiem od zera. Tylko przypominam, że nie możecie go opuścić, dopóki nie znajdziecie wszystkich - wyjaśnił dokładny cel gry, a przynajmniej tego poziomu. Discorda otoczyła biała poświata, która po chwili zniknęła ukazując Władcę Chaosu w eleganckim garniturze i okolurach, a także z teczką w lwiej łapie - I zastrzegam sobie prawo do niepomagania wam, a nawet wręcz przeciwnie, zgodnie z podpunktem 3 artykułu 666 [1] Discordiańskiego Kodeksu Cywilnego z roku 1642 B.C.

- B.C.? - zapytał się Kowalski.

- Przed rządami Celestii [2] - wyjaśniła Twilight. 

- Coś jeszcze? 

- Na chwilę obecną nie. Normalnie życzyłbym wam owocnych łowów, ale nie zrobię tego, gdyż w moim interesie leży, aby wam się nie udało- odpowiedział draconequus, po czym zniknął. Pingwiny i kucyki weszły do zamczyska, którego ciemne i ponure wnętrze nie zachęcało do pozostania wewnątrz. 

- M-m-musimy t-tu wcho-odzić? - zapytała się lękliwym tonem Fluttershy. - Może lepiej zostanę... Oczywiście, jeżeli nie macie nic przeciwko.

- Fluttershy, kochana - zaczęła Rarity - wiem, że wnętrze tego zamczyska jest straszne, nie ma za grosz stylu  i stanowi swoistą zbrodnię przeciwko architekturze...

- Ej, bardzo się starałem - wtrącił się arras przedstawiający Discorda.

- ...ale nie możesz się poddać - kontynuowała Rarity ignorując wypowiedż elementu wystroju. - Jeżeli to zrobisz, Discord wygra i pogrąży Equestrię w wiecznym chaosie. - Przybliżyła się bardziej ku żółtej pegazicy i dotknęła kopytem jej policzka. - Spróbujesz wytrwać?

- Ja... um... Spróbuję - zdeklarowała Fluttershy. Klacze przytuliły się do siebie.

- Jakby ktoś mnie szukał, to rzygam tęczą - powiedział Łysy w reakcji na ten widok. 

- Łysol, pięknie zniszczyłem wzruszającą scenę - odparł Louis, ale od strony dresa dało się usłyszeć tylko dźwięk wymiotowania.

- K*rwa, co ja ostatnio jadłem? - powiedział Łysy orientując się, że faktycznie rzygał w kolorze grzywy Rainbow Dash. Dresiarz dołączył do reszty i wszyscy ruszyli eksplorować budynek. Jednak jak tylko zrobili krok, nagle pojawiły się mury rozdzielające grupę, a w podłodze na chwilę pojawiły się zapadnie, przez które część spadła na niższe kondygnacje. W ten sposób powstało 6 pingwinio-kucykowych grup.

Następna część

Przypisy

  1. ta liczba to nie przypadek - Discord to kucykowy odpowiednik diabła
  2. zanim Celestia i Luna wstąpiły na tron Equestrii, krainą tą, i zapewne pobliskimi też, rządził Discord

Więcej z Fandomu

Losowa wiki