Fandom

PzEq 32

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poprzednia część

- Wszyscy cali? - krzyknęła Twilight w nadziei, że ją usłyszą.

- Mi nic nie jest - odparła Applejack. - Szefowi też nie.

- Mi też - dodała Rainbow. 

- Też się trzymam - stwierdził stojący obok pegazicy Łysy

- Wii... Ja chcę jeszcze raz - powiedziała Pinkie, gdy tunel, którym spadała, się skończył. Po tym było słychać głos jakiegoś pingwina, ale nie dało się określić którego ani co dokładnie mówił.

- Fluttershy, Rarity, jesteście tam? - krzyknęła Twilight, ale grube mury całkowicie wygłuszyły jej głos. - Mam nadzieję, że nic im nie jest. Applejack, Rainbow, Pinkie, spotkajmy się w zachodniej wieży. Przekażcie reszcie! - krzyknęła, a zaraz po tym dodała cichszym tonem - Kowalski, możesz się jakoś porozumieć z resztą?

- Niestety nie, jedną krótkofalówkę ma Łysy albo Louis, a drugą Rico, o ile Discord ich nie zabrał. Zaraz, Łysy, masz krótkofalówkę?! - dodał krzykiem. 

- Louis wziął! Ale może skołuję jakieś zastępstwo... - odparł dresiarz, a po chwili dodał - Na jakiej częstotliwości nadają?

- Około 27 MHz [1].

Po paru minutach dresiarz tryumfalnie krzyknął - J-23 znowu nadaje! Lecimy do zachodniej wieży, odbiór! - Po tym dało się słyszeć jakieś zniekształcone dźwięki. 

- No to lecimy! - krzyknęła Rainbow.

Kowalski i Twilight szukali wyjścia z niekończącego się labiryntu korytarzy. Nagle zauważyli jakieś pomieszczenie i postanowili je zbadać. Wnętrze okazało się byč urządzone na kształt laboratorium alchemicznego. Na biurku znajdowały się różnego rodzaju statywy, zlewki, jakieś notatki, a także kilkanaście odczynników, jednak znaczna część nich leżała na regale. Drugi był zdominowany przez księgi. Kiedy tak rozglądali się po pomieszczeniu usłyszeli trzask zamykanych drzwi. Szybko odwrócili głowę w stronę źródła dźwięku, gdzie ujrzeli Władcę Chaosu.

- Discord, czego tu chcesz? – krzyknęła Twilight.

- Porozmawiać. 

- Jeżeli nie chcesz oddać nam Klejnotów, to nie mamy o czym rozmawiać.

- Niby dlaczego miałbym to zrobić? Rozejrzyj się, chaos zawładnął światem – tutaj rozejrzał się po murach zamku, po czym pstryknął palcami. Ściany zamieniły się w szyby – Teraz lepiej.

Jednorożec i pingwin zobaczyli kolejne „dokonania” Discorda, takie jak grupa byków-baletnic czy wozy z kwadratowymi kołami, które jednak sprawowały się niedużo gorzej od okrągłych. 

- Tak więc widzicie, obecny porządek świata jest całkowicie pod moją kontrolą. I powiedz mi, Kowalski, czy twój ścisły umysł jest w stanie to przetrwać?

- Jeszcze jakoś funkcjonuje.

- Jeszcze, dobrze powiedziane. Ja się dopiero rozkręcam. 

- Czyli twierdzisz, że... 

- Tak Twilight, moja moc jest praktycznie nieograniczona, a głowa jest pełna chaotycznych pomysłów. To, co jest teraz, to tylko etap przejściowy.

- Przejściowy? Więc co ty planujesz?

Następna część

Przypisy

  1. dokładnie to od 26,950 MHz do 27,400MHz

Więcej w Fandom

Losowa wiki