Fandom

PzEq 36

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poprzednia część

- Co ty mi puszczasz? „Czterech pancernych i psa”?

- Nie, to się aktualnie w twoim kraju. Mógłbym cię z resztą oddziału odesłać z powrotem, byście temu zaradzili. Ale po tym, co mi zrobiłeś, nie wiem, czy chcę.

- Nie rób ze mnie idioty, Kowalski i Louis wystarczą. Te czołgi to siedemdziesiąt letnie konstrukcje, ze Szwabami jesteśmy w jednym sojuszu. Tym bardziej, że za chwilę wjedzie inny czołg o numerze bocznym 102 i dopiskiem „Rudy”, który te wszystkie zniszczy.

Wtedy właśnie na pole bitwy wjechał czołg, różniący się od pozostałych pochylonymi pancerzami, szerszymi gąsienicami i mniejszą estetyką wykonania, zachowujący się dokładnie tak, jak Łysy przewidział. 

- Yyy… Nie ten kanał – stwierdził Discord, a w jego szponie pojawił się pilot do telewizora. 

W tym czasie Łysy jakoś uwolnił się z pułapki i podciął nogi Władcy Chaosu. – Jak ty się wydostałeś? – powiedział zszokowany draconequus z podłogi.

- Ta pułapka to nic w porównaniu z ruskimi. Ehhh… To były piękne czasy… – rozmarzył się dresiarz. – Ale starczy o tym – rzekł przyciskając nogą Discorda do podłogi. - Szybko i bez owijania w bawełnę. Czego tutaj chcesz?

- Pomóc wam w powrocie.

- Więc czemu tego nie robisz, tylko zamykasz mnie w jakieś pułapce, a później puszczasz fragmenty super kultowego serialu.

- Jak już próbowałem uszczęśliwić kogoś na siłę, to przeważnie nie kończyło się to dobrze dla mnie. Potrzebuję czyjejś zgody na działanie.

- Co ty, k*rwa, dżin jakiś? – skomentował Łysy. Nogi Discorda zniknęły, a ogon się znacznie się wydłużył. Frędzel na końcu zamienił się w starodawną lampę. – U mnie na osiedlu też tak na jednego wołaliśmy – kontynuował Łysy nie reagując na zmianę Discorda.

- Wszystko mógł?

- Nie, jak otworzyłeś flaszkę, to zjawiał się w 10 krótkich sekund. I jaki jest PRAWDZIWY cel twojej wizyty?

- Mówiłem, chcę… - Łysy przycisnął bejsbola do jego gardła.

- To nie jest twój cel. – Discord nic nie odpowiedział. – To może pomogę. Powtarzaj za mną: Chcę, byście opuścili zamek, dzięki czemu wygram grę. – Discord nadal milczał jak zaklęty, głównie dlatego, że Łysy ciągle odcinał mu dopływ powietrza. Wtedy do pomieszczenia wleciała Rainbow z nożem pomiędzy kopytami.

- Wybacz, ale tylko to znalazłam – powiedziała pegazica, a patrząc na Łysego i Discorda dodała – Ale chyba i tak jest ci niepotrzebny.

- Ja chyba wiem lepiej, co mi jest potrzebne. Przecież gardła mu tym – pokazał Rainbow bejsbola – nie poderżnę.

- Ja tu chcę wam pomóc, a ty tak mi się odpłacasz?

- Gdybyś chciał, to zrobiłbyś to od razu, a nie bawił się z tym swoim chaosem, a teraz jest ci to na rękę. - Łysy chwilowo zwolnił nacisk wywierany na draconequusa i skierował się po nóż. Złapał go w skrzydło i odwrócił się w stronę Discorda. Jednak zamiast go znalazł tylko powietrze. Dresiarz w reakcji na to powiedział tylko krótkie - K*rwa - i rzucił nożem w ziemię. Ostrze wbiło się pomiędzy kamienie w podłodze. Łysy już miał szukać reszty, ale pomyślał, że nóż, wprawdzie kuchenny, ale ostry, może mu się przydać. Wyciągając go przypadkowo podważył jeden z kamieni. A właściwie tylko jego część. Okazało się bowiem, że była to swego rodzaju skrytka. W niej znajdował się czerwony kryształ w kształcie błyskawicy na złotym naszyjniku.

- Rainbow, to to? – zapytał się dresiarz wyciągając zawartość skrytki. Niebieska pegazica podleciała go niego z wielką prędkością chwytając naszyjnik, po czym go założyła.

- Tak, dokładnie. Jeszcze pozostało pięć. Mam nadzieję, że reszta też je znalazła. 

Łysy na to nie zareagował, tylko ruszył dalej. Rainbow poleciała za nim.

Następna część

Więcej z Fandomu

Losowa wiki