Fandom

PzEq 38

1102strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poprzednia część

Rico ślizgał się po kamiennej podłodze. Zatrzymał się i rozejrzał w koło siebie. Wydał z siebie niezidentyfikowany dźwięk i wrócił się o kilkanaście metrów. Potem zaczął bełkotać coś do pegaza o żółtej sierści, który leżał skulony w przerażeniu przed czymś. 

- Ja… um… próbuję, ale… - Fluttershy próbowała coś odpowiedzieć, ale strach całkowicie ją sparaliżował. Rico znowu wydał z siebie jakieś odgłosy.

- To bardzo miło z twojej strony, że chcesz pomóc, ale powinnam… Co ty robisz?! – krzykiem, który dla nieznających jej był tonem zwykłej rozmowy, zapytała pegazica, gdy pingwin zwymiotował kij bejsbolowy i walnął ją w zad. Fluttershy przeleciała ładnych paręnaście metrów. Rico ślizgiem dostał się do miejsca lądowania i szykował się do kolejnego ciosu.

- Nie musisz, już sobie sama poradzę – powiedziała Fluttershy podnosząc się na kopyta z obolałym plotem [1]. Nagle przed nimi rozbłysło jasne, białe światło, które po krótkiej chwili zastąpiła sylwetka Discorda. Klacz pegaza z przerażeniem opadła na podłogę i zasłoniła oczy kopytkami. Rico, z bojowym wyrazem twarzy, przystąpił do procesu opróżniania żołądka. Próbował wyrzygać bazookę, ale draconequus już dawno wyciągnął z niego wszystko, co jest niezgodne z equestriańskim poziomem technologii militarnej. Tak więc pierwszym, co zwymiotował, była poduszka.

- Dziwną broń sobie wybrałeś… - powiedział sarkastycznie Discord, ale urwał, gdy wnętrzności pingwina opuściła kusza [2]. Rico wystrzelił bełt, który utknął w świeżo wyczarowanej przez Discorda zbroi. Pingwin zaczął bełkotać, coś, co biorąc pod uwagę ton jego głosu i sytuację, było swego rodzaju przekleństwem. – Widzisz, taka jest ta cała Equestria… - powiedział draconequus, a Rico odpowiedział mu bełkotem. – A napluj sobie do czapki. – Rico na te słowa zwymiotował jakieś nakrycie głowy, po czym splunął do jej wnętrza, a następnie założył na głowę. – Lepiej?

- Tak, czuję się taki elokwentny, jakbym pozjadał wszystkie… bleee... bleee... jfjcjrdirjfjejrid... Wyschło – odparł Rico. Discord przejechał lwią łapą po głowie.

- Trzeba będzie ci tam zamontować jakiś wentylator… Albo kontynuujmy tak. Nie uważasz, że bycie tutaj ogranicza twój potencjał. Z czasem pozbędziesz się ziemskiego sprzętu, a, jak już zauważyłeś, ten equestriański nie dorasta mu do pięt. Mogę odesłać ciebie, i resztę oddziału też, z powrotem i wszystko będzie tak, jak być powinno. Co ty na to?

Rico przybrał myślący wyraz dzioba, co w jego wykonaniu wyglądało co najwyżej komicznie, po czym dał skrzydłem znak Discordowi, by się zbliżył. Władca Chaosu zniżył się tak, że jego głowa była na poziomie pingwina, który zwymiotował prosto w nią ciężki, stalowy młot. Energia uderzenia odrzuciła Discorda na parę metrów. Rico wydobył z brzucha kolejnego bejsbola i rzucił się na powalonego stwora. Widząc tą sytuację, która w zasadzie go nie zaskoczyła, gdyż w ciągu ostatniej godziny został zbity więcej razy, niż przez resztę życia, Discord się teleportował. Rozpędzony Rico uderzył bejsbolem w ścianę, na której pojawiło się znacznych rozmiarów pęknięcie ujawniające jakąś skrytkę. Pingwin zwymiotował świecę, która jakimś tylko mu znanym sposobem była już zapalona i za jej pomocą zbadał zawartość skrytki. W mglistym świetle płomyka zobaczył fioletowy kryształ w kształcie rombu na złotym naszyjniku. Zaczął głośno bełkotać, po czym wziął zawartość skrytki do skrzydła, by pokazać ją pegazicy. Jednak, jak tylko go złapał, został otoczony oślepiającym, białym światłem, tak samo jak Fluttershy.

Następna część

Przypisy

  1. plot – zad poniacza (a także oznaczenie pocisków i artylerii przeciwlotniczej, jednak to jest czytane „pe-lot”, a zad normalnie „plot”)
  2. kusze wprawdzie nie pojawiają się w serialu, ale są natomiast w prawie każdym fanfiku poruszającym klimaty militarne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki