FANDOM

Poprzednia część

- Chwilkę, tylko wstukam współrzędne. - Kowalski gapił się na mapy, a gdy dowiedział się tego, co chciał zaczął majstrować coś przy maszynie. Teleporter był zrobiony z jakiegoś pudła, które dawniej zapewne było starym radiem, oraz obręczy hula-hop. Kowalski sprawdzał ustawienie wszystkich pokręteł i przełączników, a potem teatralnie pacnął się w czoło, co sugerowało, że zapomniał o czymś ważnym. Jednak próbę wyjaśnienia sprawy przerwało mu nagłe pojawienie się Łysego, co było prawie tak zaskakujące jak fakt, że gdzieś w ogóle wychodził.

- Mam to Megafium, o które zaraz poprosisz - powiedział dres, a widząc zdziwienie na twarzach reszty dodał - to, że nie mam doktoratu z fizyki skwarkowej, matematyki analogowej, inżynierii wenerycznej czy ch*j wie czego jeszcze, nie znaczy, że nie umiem dodać dwa do dwóch.

Kowalski wziął rzeczoną probówkę z fioletową substancją próbując nie zastanawiać się nad tym, co Łysy właśnie powiedział. Próbował, ale się nie udało, mimo iż doskonale wiedział, że próba analizy logiki dresiarza jest z góry skazana na niepowodzenie. Z jednej strony nie wie nic poza tym, czego uczą w szkole podstawowej, ale i tak połowy tego też nie wie. Jednak mówi biegle kilkunastoma językami, włamie się na serwer z kilkudziesięcioletniego telefonu i ma wszystko przewidziane kilka ruchów do przodu. Strateg cały czas ma w pamięci, jak kiedyś z nudów grali całą noc w szachy i Łysy wygrywał za każdym razem. Jedyne logiczne wyjaśnienie to takie, że... w zasadzie to ono nie istnieje. Kowalskiego z zamyślenia wyrwało brzęczenie maszyny oznaczające, że jest gotowe do użycia. Strateg dał znak Skipperowi, że może zaczynać. Szef wykonał kilka gestów skrzydłami, po czym wskoczył w portal powstały wewnątrz hula-hop. Reszta oddziału podążyła za nim.

Rozdział I: Kucyk

Pingwiny pojawiły na polanie. Wszędzie wręcz niesamowicie zielona, trochę pastelowa, trawa. Na horyzoncie widać było jakąś wielką puszczę.

- Kowalski... Co znowu zepsułeś? - zapytał się Louis pewny, że to nie są jego rodzinne strony.

- Istnieje cień szansy, że źle wpisałem współrzędne.

- Zauważyłem, więc gdzie jesteśmy? - odparł Skipper.

- Wygląda mi to trochę na Ukrainę albo Kazachstan - wtrącił Łysy. - Te, to blisko Polski - dodał. Wtedy zobaczyli idącego ku nim konia (tutaj Łysy mruknął coś o Mongolii). Nie, na konia to za małe. Kuc byłby lepszym określeniem, mimo że wzrostem dorównywał Kowalskiemu. Ogólnie anatomia była inna. Tułów był krótszy, a pyszczek mniejszy. Pewna delikatność i smukłość sylwetki nakazywała twierdzić, że to klacz. I w zasadzie nie tyle idącej, co podskakującej. Jej grzywa i ogon wyglądały, jakby coś w nich wybuchło, a energia eksplozji została w nich powodując niesamowite poplątanie. A co najdziwniejsze, były różowe, tak jak cała sierść. Na zadku miała znaczek z balonikami. Jak zobaczyła pingwiny zatrzymała się i otworzyła swoje wielkie na pół twarzy, niebieskie oczy.

- Witajcie w Ponyville. Jestem Pinkie Pie, a wy? Albo nie mówcie, sama zgadnę. Black Wings? Albo... - Skipper wszedł jej w słowo.

- Pingwiny. Ja to Skipper, a tamci to Kowalski, Rico, Szeregowy, Louis i Łysy. - Szef przedstawił swój oddział.

- Pingwiny? Dziwne, nie słyszałam. Może Fluttershy będzie coś wiedziała. Chodźcie! - krzyknęła Pinkie, a reszta, nie mając nic lepszego do roboty, poszła za nią. Różowa klacz w podskokach, dosłownie, prowadziła ich przez zabudowania miejskie. Na ulicach roiło się od wszelakiej maści kucyków. Wyglądało na to, że są tutaj są one rasą inteligentną albo nawet gatunkiem dominującym. Szybko doszli do znajdującego się na skraju puszczy, nazwanej przez Pinkie Lasem Everfree, piętrowego domku, otoczonego przez wiele leśnych zwierząt. Weszli do środka i zobaczyli żółtego kucyka ze skrzydłami.

Następna część

Więcej z Fandomu

Losowa wiki