Fandom

PzEq 40

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poprzednia część

Twilight pochwyciła urządzenie zwane „wykrywaczem metalu” w zęby, co dla niej, jako jednorożca, zazwyczaj, było dość nienaturalne, gdyż jej rasa zwykła manipulować przedmiotami za pomocą magii, a ponieważ sprzęt nie był przystosowany do bycia trzymanym przez kucyki, na co wskazywała jego długość i brak odpowiedniego uchwytu na końcu, w wyniku czego trzeba było trzymać głowę przekrzywioną pod bardzo dużym kątem, wyglądało to dość komicznie. Jednak, pomijając fakt, że nie mogła nic znaleźć, przeszukiwanie szło jej to dość sprawnie. Pingwiny w tym czasie latały po poddaszu wypatrując pozostałych Klejnotów, ale to także przypominało szukanie igły w stogu siana. Nagle rozległ się pikający odgłos.

- Rico, sprawdź to – zarządził Skipper, a pingwin z blizną rozpoczął lot nurkowy w stronę grupki kucyków bełkocząc coś, jednak jego mowa wywołała tylko niezrozumienie na ich twarzach.

- Mówi, byśmy się odsunęły – stwierdziła Fluttershy, która jakoś umiała zrozumieć szalonego komandosa, co było następstwem jej zdolności do porozumiewania się ze zwierzętami. Kucyki zrobiły to, a Rico w locie zwymiotował jakiś krótki, czerwony kij z palącym się sznurkiem z jednej strony. Przedmiot wylądował na wskazanym fragmencie podłogi, a gdy linka dopaliła się do końca eksplodował niszcząc wszystko pod sobą. Wewnątrz leja znajdował się ciężki, metalowy sejf. Rico, jakoś wyłączając Jet-Packa, zszedł po kasę pancerną, po czym wypluł na drzwiczki dziwną, białą maź i jakiś metalowy przedmiot. Jak pingwin dołączył do grupy kucyków zwymiotował kolejny przedmiot – małe, czarne pudełko idealnie mieszczące się w skrzydle z kilkoma przyciskami. Rico wcisnął guzik i rozległ się kolejny dźwięk wybuchu. Drzwi sejfu zostały rozerwane. Pingwin poszedł sprawdzić zawartość pudełka. Wewnątrz niego znajdował kolejny z poszukiwanych naszyjników, tym razem z niebieskim klejnotem w kształcie balonika. Rico wziął go w skrzydło i przyniósł go kucykom. Przed szereg od razu wyskoczyła wesoła jak zwykle Pinkie Pie biorąc Klejnot ze skrzydeł pingwina i zakładając go. Rico potrząchał kuprem i jego Jet-Pack znowu odpalił niosąc go w górę. Twilight wróciła do przeszukiwania podłogi. Rico dołączył do reszty swoich współgatunkowców.

- Rico, w końcu jesteś – stwierdził Louis. – Chyba widziałem go na szczycie wieży, ale bez bazooki się nie dostanę.

Psychopacie nie trzeba było dwa razy powtarzać i od razu zwymiotował Szkotowi wyrzutnię rakiet. Louis odleciał na tylko sobie znaną pozycję, z której widział poszukiwany Klejnot. Jeden wystrzał z bazooki później piąty naszyjnik – ozdobiony różowym motylkiem – był już w posiadaniu naszych bohaterów. Pingwiny przekazały naszyjnik kucykom. Piąty Klejnot znalazł swoje miejsce na szyi Fluttershy.

- Więcej tam nie ma? – zapytała Twilight, która jako jedyna nie miała jeszcze swojego.

- Nie, a szukaliśmy bardzo dokładnie. Tutaj też nic?

- Nie, chociaż… – Lawendowy kucyk zamyślił się na chwilę, po czym powiedział w stronę swoich przyjaciółek. – Zdejmijcie je.

Applejack, Pinkie Pie, Rainbow Dash, Rarity i Fluttershy ściągnęły naszyjniki z szyi i pozostawiły je u kopyt Twilight.

- Co ty wyprawiasz? – zapytał Skipper.

- Z tego, co pamiętam z książki o Klejnotach Harmonii, to jeśli się zbierze się pięć, to iskra sprawi, że szósty się ujawni – wyjaśniła Twilight i zaczęła przygotowywać się do wytworzenia małej błyskawicy. A potem dotarło do niej, że nie ma już rogu. – No to by było na tyle.

Następna część

Więcej z Fandomu

Losowa wiki