Fandom

PzEq 43

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poprzednia część

Po skromnej imprezce pingwiny znowu znajdowały się w tym samym zaciemnionym pomieszczeniu, co przedtem. Oddział stał na wielkim znaku przedstawiającym gwiazdę znajdującym się w samym centrum. W pewnej odległości od nich, poza systemem znaków runicznych, stała księżniczka Celestia, a naprzeciwko niej księżniczka Luna.

- Gotowi? – zapytała Pani Dnia.

- Jak zawsze – odpowiedział Skipper w imieniu całej drużyny.

- A ty, siostro?

- Tak – odparła Luna. – Zaczynajmy.

Rogi alikornów zabłysnęły magią – Celestii na złoto, Luny na błękitno. Znaki na największym pierścieniu także zaczęły emitować światło, tym razem białe. Księżniczki wystrzeliły magiczną błyskawicę uderzając nimi w specjalne symbole przypominające tarcze strzeleckie. Runy zmieniły kolor na zielony. Ich światło zostało wystrzelone w górę niczym promienie lasera tworząc swego rodzaju ścianę. Celestia i Luna stanęły przed jednym z najtrudniejszych momentów w zaklęciu – musiały kierować zaklęciem nie widząc skutków swoich działań. Załadowały rogi większą porcją magii, przez co jaśniały mocniej. Świetlne ściany powoli zmieniały się w kopułę. Kowalski nawet nie próbował zrozumieć, jak to możliwe, że światło poruszało się po zakrzywionych liniach, ale to nie znaczy, że „magia” stała się dla niego wystarczającym uzasadnieniem, gdyż pingwini strateg nadal w nią nie wierzył. Kopuła zaczęła się pomniejszać, aż dotarła do drugiego pierścienia znaków, który w kontakcie z nią zabłysną łagodnym, białym światłem. Poświaty zmieszały się ze sobą tworząc przezroczystą bańkę. Na ustach księżniczek pojawiły się drobne uśmiechy, ale nie mogły sobie pozwolić na chwilę wytchnienia. Pod wpływem magicznej mocy obu alikornów bańka otaczająca pingwiny nadal się zmniejszała, ale tym razem robiła to szybciej i szybko doszła do kolejnego kompletu run. Zajaśniały one kolorami tęczy, które zaczęły otaczać grupę pingwinów w coraz to szybszym locie po wewnętrznej stronie bańki. Po pewnym czasie znowu zablokowały widok, po czym nastąpił dźwięk eksplozji, a po podłodze poruszało się tęczowe koło, a sama bańka zapadła się. Znaki runiczne przestały się świecić, a Celestia i Luna zaczęły ciężko oddychać i walczyć o utrzymanie się na kopytach albo przynajmniej o klapnięcie o ziemię z jak największą gracją. Nawet mimo wykorzystania bardzo zaawansowanych run rytuał był bardzo męczący. Księżniczki spojrzały na centralny punkt pomieszczenia. Zaraz po tym ich źrenice ekstremalnie się rozszerzyły.

- K*rwa, chyba nie tak miało działać – powiedział jeden z sześciu powodów ich zszokowania – pingwin odziany w dresową bluzę z kijem bejsbolowym w skrzydle.

- Łysol, jak ty do tego dotarłeś? – powiedział z wielką dozą ironii Louis. Dresiarz chciał mu coś odpowiedzieć, ale w zamian tego tylko walnął go w dziób. Szkot od razu mu odpowiedział ciosem kickboxingowym, na co Polak zareagował uderzeniem bejsbola.

- Łysy, Louis, uspokójcie się w końcu! – krzykiem rozkazał Skipper.

- Że co? Teraz przecież moja kolej – odparł mu Louis, ale dostosował się do nakazu szefa.

- Ale czemu nadal jesteśmy tutaj? – powiedział Kowalski.

- Też tego nie rozumiem, runy były wykonane niezwykle dokładnie, a samo zaklęcie nie miało błędów – odpowiedziała Celestia.

- No to utknęliśmy tu na dobre – powiedział Skipper.

- Raczej nie, mamy jeszcze plan B – dodała Luna. – Jedziecie do Kryształowego Królestwa.

Następna część

Więcej w Fandom

Losowa wiki