Fandom

PzEq 45

1098stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poprzednia część

Pingwiny opuściły tereny Kryształowego Królestwa i razem z grupą strażników - czternastoma kucami ziemnymi o sierści wyglądającej jak szafir i sześciorgiem białych jednorożców - przeczesywali północne ziemie. Ten kierunek poszukiwań, razem z zamieszkałym przez gryfy zachodem, wydawał się najbardziej właściwy, ale ze względu na brak punktów orientacyjnych także najtrudniejszy. Nagle wszystkie jednorożce stanęły dęba, po czym skierowały swoje rogi w stronę pobliskiego pagórka, a następnie, z przerażeniem na pyszczkach, cofnęły się parę kroków.

- Co się stało? - zapytał Skipper.

- Tam coś jest... - niepewnie zaczął jeden z jednorożców. - Ale... - Chciał kontynuować, ale zza pagórka wystrzelił słup czarnego cienia, w którym pojawiła się para zielonych oczu o czerwonych tęczówkach, z których wydobywał się fioletowy dym. Na ten widok sierść ziemskich gwardzistów straciła kryształowy efekt, grzywy i ogony oklapły, a ich twarze przybrały bardziej zmęczony wyraz. Z cienia wyłoniła się ogierza głowa o szaro-czarnej sierści. Z czoła wyrastał długi, zakrzywiony róg pozbawiony żłobkowania w kolorze czerwonym, a nie w odcieniu sierści, jak zwykle mają jednorożce. Usta miał "ozdobione" parą długich kłów. Jeden ze wspomagających jednorożców, bardziej w przypływie głupoty niż odwagi, wystrzelił jakieś zaklęcie bojowe. Napastnik jednak dał radę zrobić unik. Łysy dobył składaka, po czym oddał krótką serię tam, gdzie jego zdaniem znajdowało się serce. Pociski przeleciały przez cień nie czyniąc jednorożcowi żadnej szkody.

- Łysol, nauczyłbyś się w końcu celować - skomentował Louis, gdyż dresiarz nigdy się tym nie przejmował, zazwyczaj ustawiał wylot lufy pistoletu mniej więcej w stronę wroga i strzelał serią.

- Skoro taki z ciebie snajper, to nie gadaj, tylko pokaż, na co cię stać - odgryzł się Łysy. Louis wyciągnął swój rewolwer Magnum i celował w głowę napastnika. Jednorożec załadował swój róg magią, a jego aura znacznie różniła się od tej normalnej - był to zielono-fioletowy dym, z którego strzelały czarne iskry. Następnie wystrzelił promień w stronę pingwinów. Widząc to Louis na chwilę zawachał się ze strzałem. Rozejrzał się po okolicy szukając efektów ataku jednorożca. Jednak jedyną różnicą był czarny kryształ blokujący wylot lufy jego pistoletu. Louis w myślach podziękował jakimś wyższych siłom, które ocaliły go przed utratą broni, a może nawet życia.

- Dobra, to teraz zdradz nam swój plan zdobycia albo zniszczenia Kryształowego Królestwa, Equestrii czy czego tam chcesz, mrocznie się zaśmiej, a potem daj się powstrzymać - powiedział Louis komentując zachowanie wielkich złych we wszelkich filmach, książkach, serialach itd.

- Zapomnij - powiedział jednorożec.

- Jak to? To przecież tradycja - protestował Szkot, ale był prawie pewien, że to nie przyniesie skutków.

- Może robi wszystko na spontana i nie ma planu, który może zdradzić? - wtrącił się Łysy.

- Spontanicznie? Kto normalny przeprowadza ataki bez planu? - włączył się Kowalski.

- Chociażby ja - odpowiedział dresiarz. - Tak jak tę pamiętną masakrę w Zagrzebiu.

- Widzisz? Bez planu to od razu coś nie wypaliło i wyszła masakra - odparł Kowalski.

- Wszystko poszło jak powinno, tak z grubsza - powiedział Łysy z wyższością.

- To teraz zrób coś spontanicznego i pokonaj go - stwierdził Skipper.

- Skipper, brak planu można zrównoważyć sprzętem i wsparciem. W drugą stronę to niestety nie działa - odpowiedział dresiarz, po czym Rico bełkotem o sobie przypomniał. - To mi wyrzygaj śmigłowiec, dwa czołgi, kilka haubic i po minigunie dla każdego, a do tego parę kilometrów barykad. - Łysy uświadomił psychopacie różnice w potencjałach jego brzucha i jednej z postjugosłowiańskich armii. Mroczny jednorożec wyszczerzył zęby i w chmurze cienia zanurkował na oddział pingwinów i kucyków.

Następna część

Więcej z Fandomu

Losowa wiki