Fandom

PzEq 47

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poprzednia część

Dwudziestka kucyków galopowała poprzez śnieżne odstępy północnych rubieży. Znajdujące się na czele jednorożce kierowały resztę grupy do centrum zakłóceń magicznej aury Equestrii najprawdopodobniej przez potężny artefakt jakim jest Kryształowe Serce.

- Miejcie oczy szeroko otwarte. Już jesteśmy prawie u celu - rzekł biały jednorożec w emaliowanej złotą farbą zbroi. Wszyscy dokładnie rozglądali się po okolicy, gdyż w małej odległości od Serca zaburzenia w polu magicznym były zbyt równomiernie rozłożone, by stanowić wystarczający kierunkowskaz. Nagle zobaczyli przed sobą dziwną łunę i słup dymu. Gwardziści postanowili to sprawdzić. Cichutko podeszli bliżej do krawędzi niewielkiej kotlinki. Wewnątrz niej paliło się ognisko, wokół którego siedziało kilka-kilkanaście dziwnych kucyków wyglądających jak armia klonów. Skóry wszystkich były pokryte ciemnozieloną chityną, a na ich grzbietach znajdował się granatowy pancerz, z którego wyrastała para owadzich skrzydeł. Na głowie widniały krótkie, delikatnie zakrzywione rogi, a ich niebieskie oczy nie miały źrenic ani tęczówek. Z ust wyrastały długie kły. Wyglądu dopełniały krótkie, poszarpane grzywy i ogony oraz dziurawe kopyta.

- Podmieńce... - mruknął jednorożny gwardzista nadal mając w pamięci ich ostatnią inwazję na Canterlot. 

- Atakujemy i odbieramy to co nasze? – zaproponował jeden z kucyków kryształowych.

- Dokładnie, Crystal Lance - odparł inny kryształowy strażnik.

- Lepiej wezwać wsparcie. Podmieńce są jak hydra, jak zabijesz jednego, to pojawią się trzy nowe - powiedział jeden z jednorożców.

- Iron Sword, nie przesadzaj... Jest ich dwanaście góra, a to po naszej stronie jest efekt zaskoczenia - odpowiedział mu kryształowy kolega. - Zaatakujemy ich tak szybko, że Chrysalis [1] się nie zorientuje - dodał. Reszta gwardzistów po kolei wyrażała swoje zdanie. W ten sposób powstały dwa, prawie równie liczne obozy. Chwilę później dołączył oddział komando-pingwinów. 

- Jakieś postępy? - zapytał Skipper.

- Tak, Kryształowe Serce jest w kopytach podmieńców, teraz tylko rozprawiamy, czy atakować teraz, czy wzywać wsparcie - odpowiedział Crystal Lance. - A co wy o tym sądzicie?

- Wpi*rdalamy - odpowiedział Łysy z bejsbolem w skrzydle.

- Dokładnie, skoro już tu są, to na co czekać. Kowalski, nic nie mów - dodał Skipper. 

- Dobra, niech wam będzie... - rzekł jeden z jednorożnych popleczników Iron Sworda. Gwardziści wysunęli ze swoich zbroi teleskopowe lance. Składały się one z czterech wykonanych z metalu wąskich, stożkowatych elementów długich na około pół kucyka zamontowanych w sposób umożliwiający im przesuwanie się względem siebie. W okolicach ust umiejsowiono dźwignię odpowiadającą za wsuwanie i wysowanie lancy. Wprawdzie taka broń jest mało popularna w regularnej armii, gdyż jest krótsza od normalnej i są znane przypadki schowania się jej w momencie uderzenia [2], ale nie utrudnia ruchów i łatwo ją schować, a potem wysunąć, przez co jest wykorzystywana do patroli. Rico wyrzygał pingwinom po bazooce, a Łysy i Louis dobyli swoich pistoletów. Gwardziści ustawili się w dwuliniowym szyku, z jednorożcami na przedzie i w centrum, po czym rozpoczęli galop w stronę pozycji podmieńców. Tętent kopyt niósł się po okolicy, gdy dwudziestka zbrojnych kucyków, niczym metalowa lawina, zbiegała po zboczach kotliny. Jeden z podmieńców wydał z siebie bliżej nieokreślony odgłos, po czym jego pobratymcy odwrócili się w stronę nacierających kucyków.

Następna część

Notka autora

No i stało się... Mój pierwszy fanfik (trzeba mu w końcu wymyślić jakiś tytuł... Są jakieś sugestie? wypadałoby też się znowu za niego zabrać, ale tu właśnie zbliża się scena batalistyczna) i "Pingwiny z Equestrii" osiągnęły jednakową długość!

I dotarła do mnie monstrualność tego projektu - przez to 47 stron (chociaż Word twierdzi, że 50) nie skończyłem trzeciego rozdziału z planowanych dziesięciu + prolog i epilog (nie, nie wykreślę żadnego z nich). Ehhh... mówi się trudno i pisze się dalej.

Przypisy

  1. królowa podmieńców
  2. producent twierdzi, że samoczynne schowanie się najnowszego modelu, dzięki paru nowym, opatentowanym technologiom, jest niemożliwe - wada ta dotyczyła głównie pierwszych serii, ale taka opinia przywarła to do wszystkich

Więcej w Fandom

Losowa wiki