Fandom

PzEq 5

1099stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Poprzednia część

Pegaz - pomyślał Szeregowy.

Husarz - pomyślał Łysy.

Rryyba - pomyślał Rico. Pegaz/husarz/ryba miała długą, jasnoróżową grzywę i 3 motylki na zadku. Jej skrzydła składały się z 3 krótkich piór i 4 długich.

- Cześć Fluttershy- powiedziała Pinkie. Pegaz z piskiem podleciał pod sam sufit. - Wybacz, nie chciałam cię wystraszyć.

- Ummm... Nic się nie stało - powiedziała klacz pegaza lądując. Spojrzała na pingwiny i z uśmiechem na ustach dodała - A was kto tu sprowadził?

- Ja właśnie w ich sprawie - zaczęła Pinkie. - Wiesz może coś o takich zwierzętach?

- Jasne. Pingwiny to nielotne ptaki zamieszkujące obszary śniegów na dalekiej północy, w okolicach Kryształowego Królestwa. Żywią się rybami. Są świetnymi pływakami. - Fluttershy chciała kontynuować, ale przerwała jej Pinkie.

- Pływakami? Myślałam że czymś fajniejszym, na przykład ninja albo komandosami...

- W zasadzie, to my jesteśmy komandosami - odparł Skipper.

- To wy umiecie mówić? - zapytała Fluttershy.

- A co niby, nadajemy Morse'em? - ironicznie odparł Louis.

- Macie tu morsa? Gdzie go schowaliście? - Pinkie nie zrozumiała ironii, a także pojęcia "język Morse'a", i zaczęła wszędzie szukać ssaka morskiego. Wtedy do Szeregowego dotarł jeden fakt.

- Fluttershy, jesteś pegazem?

- Tak, ale nie jestem dobrą lotniczką.

- Ale ja w innej sprawie. Macie tu może jednorożce? - zapytał słodki pingwin z nadzieją w oczach.

- Oczywiście, że tak. - Szeregowy na te słowa poczuł się jak w siódmym niebie, a dokładniej gdzieś nad Ziemią Obiecaną. Fluttershy była co najmniej zaskoczona jego reakcją. - Czy coś z nim jest? - dodała.

- Nie, po prostu jesteśmy z innego - zaczął Kowalski, a gdy spojrzał na Pinkie szukającej morsa pod lodówką, dodał - bardzo różnego świata i u nas jednorożce są legendami. - Słysząc to Pinkie powiedziała.

- Jesteście z innego świata? To dopiero będzie impreza powitalna. Przynajmniej dobrze, że nie zaczęłam robić transparentów Witajcie w Ponyville dziwne ptaki, bo bym musiała przepisywać na Witajcie w Equestrii, pingwini komandosi. Aaa... Impreza! Zapomniałam was na nią zaprosić. - Tutaj jej grzywa lekko opadła. - Ale i tak trzeba zaczekać z nią do jutra, bo Vinyl jest na nagraniach w Fillydelphi. A jak zrobić imprezę bez muzyki. Chyba, że lubicie klasyczną, to załatwię występ Octavii i Lyry.

- Zaczekamy do jutra - zdecydował Skipper.

- A będą na niej jednorożce? - z nadzieją zapytał Szeregowy.

- Oczywiście, a czemu mam nie zapraszać moich przyjaciółek?

- On po prostu jeszcze nie wierzy, że one tu żyją... A mogłabyś mu jakiegoś pokazać, bo nie da nam spokoju - stwierdził Łysy. - Ale mnie to nie mieszajcie - dodał.

- Łysol, chodź no, fajnie będzie - prosił Louis, który nie mógł sobie darować możliwości zobaczenia reakcji dresiarza. Łysy, niechętnie ale jednak, poszedł za resztą. Różowa klacz prowadziła ich z powrotem do mieściny, a dokładniej do wielkiego drzewa przerobionego na dom. Pinkie otworzyła drzwi i ujrzeli małego, fioletowego smoka z zielonymi kolcami. Całe pomieszczenie za nim było wyładowane po brzegi książkami.

- Hej Spike, jest Twilight? - zapytała.

- Nie, pojechała odwiedzić brata w Kryształowym Królestwie. Wróci wieczornym pociągiem. A oni to kto?

- Oddział komando pingwinów, znalazłam ich dzisiaj pod Lasem Everfree. Twierdzą, że przybyli z innego świata. Ale skoro nie ma Twi, to przekaż jej zaproszenie na jutrzejszą imprezę - powiedziała Pinkie, a potem wyszła. Prowadziła resztę pingwinów przez miasto, aż doszli na rynek.

Następna część

Więcej z Fandomu

Losowa wiki