Fandom

PzEq 55

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poprzednia część

Król Sombra, porzucając cielesną formę na rzecz cienia, ruszył na powalonego na ziemię Magic Sworda. Gwardzista rozpaczliwie szukał jakiegoś ratunku, aż w akcie ostatecznej desperacji rzucił proste zaklęcie bojowe. Czar oczywiście nie wyżądził wielkiej krzywdy przeciwnikowi, ale spowolnił go na tyle, że musiał przerwać własny atak i zadowolić się przejęciem Kryształowego Serca. Król magią wyrwał juki gwardziście, szybko złamał jego zaklęcia ochronne i przystąpił do opróżniania ich. Z wnętrza toreb wyleciał wirnik, trochę bliżej nieokreślonego sprzętu, kilka prostych, czerwonych kijków i 10.000 kulek łożyskowych. Serca jednak nie było. Sombra szybko odwrócił łeb w stronę Królestwa.

- NIEEEEEEEE!!! - wykrzyknął, gdy dotarła do niego fala nadziei i miłości wytworzona przez kryształowe kucyki. Ich siła rozwiała cień Sombry i weszła w interakcję z jego ciałem odrywając coraz to większe fragmenty, aż w końcu rozsadził tyrana. Znajdujący aię poza Królestwem gwardziści ruszyli z powrotem wspomóc swoich rodaków w walce z podmieńcami.

Podmieńce, dzięki energii dostarczonej im przez Kryształowe Serce, przestały odczuwać znużenie długą bitwą i ze zdwojonymi siłami ruszyły na gwardzistów. Ich dowódcy natomiast widzieli beznadziejność sytuacji. Wprawdzie siły podmieńców nadal były liczniejsze od kucyków, ale to nie była różnica na tyle znacząca, by gwarantować wygraną. Po stronie kucyków była natomiast przewaga w uzbrojeniu - położona w śniegach północy Changea nie miała dość surowców, by móc wyprodukować dostateczną liczbę broni dla wszystkich jej wojowników. Dla porównania każdy gwardzista miał na wyposażeniu zbroję, lancę i miecz, a do tego wsparcie armat. Co posiadali podmieńce? Kły, skrzydła i rogi. Wyszkolenie i taktyka także nie były po stronie Chrysalis. Sombra natomiast leżał pokonany to tu, to tam, a bez niego cała operacja nie ma najmniejszego sensu. Część oficerów sugerowała natychmiastowy odwrót, by ratować co się da. Inni woleli zostać i walcząc do końca zadać maksymalne straty kucykom. Jeden młodzik przedstawił brawurowy plan przejęcia armat, ale jego głos został szybko zagłuszony. Do niedawna pułkownik, a obecnie generał Długozmienny, zwany Bieniawą, miał ciężki orzech do zgryzienia. Dalsza walka byłaby żeś bezbrobnych, ale rozkazy Królowej były jasne. "Nie" myślał generał. "Królowa głupia nie jest, to na pewno część większego planu. A straty? Bez trudu powoła dziesięciokrotnie większą armię."

- Walczymy do końca, jak na prawdziwego podmieńca przystało - zarządził były pułkownik, po czym telekinetycznie, jak to zwykły rozmawiać podmieńce, skontaktował się ze swoimi żołnierzami. Kucyki od razu odczuły tą decyzję. Armia podmieńców ruszyła do kolejnego natarcia. Wspomagani mocą Kryształowego Serca przeciwnicy bez większego trudu rozbili pierwsze linie zmęczonych kucyków. Następne szeregi rozstąpiły się niczym Morze Czerwone ukazując armatę. Gdy tylko w szyku gwardzistów pojawiła się wyrwa na tyle szeroka, by umożliwić czysty strzał, nastąpił głośny huk, a ułamek sekundy później kolumna podmieńców zniknęła w ogniu ekspozji. W pozostałych przy życiu poleciały niekierowane pociski rakietowe i pistoletowe, a resztę zmiotła kucykowa szarża. Gwardziści rozejrzeli się. Cała okolica była przystrojona ciemnozielonymi, kucykopodobnymi ciałami, wśród których błyszczało może nawet kilkadziesiąt zbroi. Jednak nie było widać kolejnych podmieńców spadających z nieba niczym grad. Nie było słychać charakterystycznego bzęczenia. Bitwa była wygrana. Gwardziści obnażyli swoje miecze i unieśli je w geście tryumfu. Armaty, po uprzednim wycelowaniu ich w niebo, oddały po strzale, do których przyłączyły się pistolety i bazooki pingwinów. Żołnierze Equestrii wkroczyli do Kryształowego Królestwa w blasku chwały.

Następna część

Więcej w Fandom

Losowa wiki