Fandom

PzEq 56

1091stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poprzednia część

Po całym dniu spędzonym na świętowaniu zwycięstwa, pingwiny razem ze swoimi przyjaciółkami z Ponyville, księżniczką Cadance oraz księciem Shining Armorem, który okazał się być białym ogierem jednorożca o niebieskiej grzywie, spożywali śniadanie, które, mieli nadzieję, było ich ostatnim posiłkiem na kucykowej ziemi. Skipper odliczał kolejne sekundy do południa, kiedy to znajdujące się w Królestwie magiczne lustro [1] aktywuje się tworząc portal mogący prowadzić z powrotem na Ziemię kompletnie ignorując ciągle gadającą Pinkie Pie. Jednak nie wszyscy jego żołnierze mieli taką zdolność, a jeden z nich był szczególnie niezadowolony z tego faktu.

- Pinkie, ostatni raz cię błagam - ciszej! - powiedział Łysy ściskając jedno skrzydło na bejsbolu. - Może jeszcze nienajlepiej widzę, ale za to bardzo dobrze słyszę.

- Łysy, a czy ty mógłbyś nie mówić w moją stronę? - wtrąciła się Rarity. - Bo przy tobie tak mi się wyostrzył węch.

- W tłumaczeniu na dresiarski: Zainwestuj w tic-taci, bo ci jedzie - dodał Louis.

- Faktycznie, może dajmy teraz przemówić naszym gościom - rzekła księżniczka. - Tym bardziej, że zanim odejdą chciałabym dowiedzieć się czegoś o ich świecie - dodała. Na te słowa Kowalski streszcił rozmowę, którą kiedyś odbył z Twilight. Następnie Skipper przedstawił zgromadzonym strukturę swojego oddziału.

- Tłumacz? On? - Twilight dała wyraz swojemu zszokowaniu, gdy usłyszała o zdolnościach językowych Łysego. Zresztą, reszta kucyków także znajdowała się w podobnym stanie.

- Tak. Masz z tym jakiś problem? - Dresiarz właśnie wypowiedział słowa, które w jego wykonaniu nigdy nie zwiastują niczego dobrego. - Tylko nie liczcie na to, że użyję tu strasznej, szwabskiej mowy - dodał. Zaraz po tym po wszyscy usłyszeli głośne

- Das ist spiseg [2].

- Louis, to było niepotrzebne i poniżej poziomu, nawet twojego - skomentował dres.

- Akurat tym razem to nie ja - odparł Szkot. Łysy miał kontynuować, ale z odpowiedzią na jeszcze niezadane pytanie przybył pegazi gwardzista mówiąc

- Księżniczko, ambasador Germaneigh prosi o natychmiastową audiencję. 

- Ehh... - westchnęła Cadance przeczuwając, że znowu będą kłopoty. - Wpuśćcie go. - Do pomieszczenia wszedł brązowy jednorożec z ciemną grzywą w garniturze zasłaniający jego uroczy znaczek. Nad prawą kieszenią marynarki miał przypięty jakieś oznaczenie zapewne będące godłem Germaneigh - czarny orzeł z długimi, rozpostartymi skrzydłami trzymający w szponach krzyż ze złamanymi ramionami. Ambasador wykonał gest, który ostatnimi czasy jest oficjalnym pozdrowieniem w jego państwie, tj. unosząc wyprostowane prawe kopyto, a następnie pytającym spojrzeniem obrzucił resztę zgromadzonych.

- Przepraszam, ale muszę prosić was, żebyście na chwilę zostawili nas samych – powiedziała księżniczka rozumiejąc intencje ambasadora. Reszta zgromadzonych wyszła na korytarz. Pozorną ciszę po chwili przerwał krzyk

- Das ist ein groß[3] spiseg!

- O co mu może chodzić? – Twilight rzuciła pytanie w powietrze. Zaraz wszyscy rzucili swoje propozycje odpowiedzi – od wzrostu ceł na eksport kryształów, poprzez jakieś konflikty graniczne, które jednak były mało prawdopodobne - Kryształowe Królestwo i Germaneigh nie mają granicy - aż do zajęcia przez Kryształowe Królestwo tajnej bazy kosmitów razem ze znajdującym się wewnątrz okrętem międzyplanetarnym, którego Germaneigh szukało od setek lat, co było sugestią Pinkie Pie, której, nie wiedzieć czemu, nikt nie potraktował poważnie. Po chwili drzwi do sali się otworzyły i przez nie teatralnie wyszedł ambasador mrucząc coś pod nosem. Księżniczka serdecznym uśmiechem, ale widać było, że ciut wymuszonym, zaprosiła pozostałych do środka.

-  Czego chciał? – od razu zaczął Skipper.

- Jak zwykle, wiele gadania po nic. Teraz twierdził, że chcę go zagłodzić, gdyż obiad dostał minutę później niż zwykle. Chyba ten ich cały kanclerz kazał im się o wszystko czepiać, bo normalny kucyk tak się nie zachowuje.

- Bo to Szwab – stwierdził Łysy. Kucyki obdarzyły go pytającym spojrzeniem. – Eee… Nieważne – skwitował. Wszyscy powrócili do przerwanego posiłku, a pingwiny także do zbierania sił przed popołudniową podróżą.

Następna część

Przypisy

  1. wprawdzie ono nie pojawia się w serialu, tylko w pełnometrażowym filmie na bazie MLP zatytuowanym Equestria Girls, gdzie przeniosło Twilight do świata ludzi, ale ja będę chamski i tutaj zadziała inaczej
  2. Das ist (niem.) To jest. "Spisek" specjalnie napisany przez "g", by oddać twardy akcent.
  3. (niem.) To jest jeden wielki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki