Fandom

PzEq 59

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poprzednia część

Pingwin próbował zrobić unik, ale na tak krótkim dystansie było to prawie niemożliwe. 

Prawie. 

Tak myślał. 

Przez chwilę. 

A potem się zorientował, że jakiś życzliwy snajper rozwalił wrogowi głowę. Tymczasem uciekinierom z pola bitwy drogę zablokował kucyk w ciężkiej, metalowej, chciałoby się rzec robotycznej, zbroi szczelnie okrywającej całe ciało, łącznie z grzywą i ogonem. Po kształcie hełmu było widać, że to ogier. Do prawego boku miał przymontowaną broń o wielkim kalibrze, a z lewej strony jakieś pudło. Oprócz nich miał jeszcze parę dziwnych karabinów o kwadratowych lufach. Widząc go przeciwnicy, bardziej w przypływie szaleństwa niż odwagi lub przemyślanej strategi, wystrzelili wszystko, co mieli. Żaden z pocisków nie był w stanie chociaż zarysować pancerza.

- Moja kolej - rozległ się niski głos dochodzący spod hełmu. Pudło otworzyło się ukazując zamontowaną wewnątrz wyrzutnię rakiet. Przeciwnicy zniknęli w wielkiej kuli ognia. Ciężkozbrojny sprawdził wskazania pokładowego radaru. Po przeładowaniu wyrzutni rakiet niezbyt szybkim kłusem podążył w stronę rynku.

Dźwięk wystrzału rozniósł się po okolicy. Następny był krzyk bólu i ostrzał serii karabinowej.

- Łysy, co ci? – zapytał Skipper.

- Nic, tylko mnie drasnęło - odparł dresiarz, gdy krew gęstym strumieniem kapała mu z prawego skrzydła. 

- Tylko? – Kowalski nie dał wiary stwierdzeniu Polaka.

- W porównaniu z Koreą wszystko jest co najwyżej draśnięciem - mruknął dresiarz z wielką, widoczną na twarzy niechęcią wracając do tamtego dnia. W planach to była prosta misja na zlecenie Rosjan - skok do Pjongjang, ściągnięcie jakiś danych z komputera, po tylu latach nawet nie pamięta jakich, i szybki wyjazd. Wprawdzie nie był zwolennikiem pracy dla największych wrogów narodu polskiego, ale alternatywa w postaci 20 lat łagru na Syberii przekonałoby każdego. Co zawiodło? Dywersja, komunikacja, zbyt mała ostrożność, przeciek? Nikt nie ma pojęcia. Ale faktem jest, że wylądował na stole operacyjnym w obozie koncentracyjnym, z przestrzelonymi kolanami i skrzydłami, jelitami na wierzchu, karabinem przystawionym do skroni i dwoma Koreańczykami górującymi nad nim. Nigdy nie zapomni ich twarzy. Głównie dlatego, że tam wszyscy wyglądają dokładnie tak samo. Jakim cudem to przeżył? Medycyna nie wie, ale skoro w tej sprawie maczali Chińczycy (skąd się tam wzięli? Jeden Chuck Norris raczy to wiedzieć), którzy za piątaka zrobią wszystko – od długopisu po bombę wodorową, nie ma pewności, że istnieje logiczna odpowiedź. A po zrobionej na odwal misji w Bombaju, zlecenie Chin, przez 5 lat nie miał wstępu do całego regionu Azji Wschodniej i Południowo-wschodniej. Łysy jednak nie tracił czasu na wspominanie tego, tylko strzelał dalej we wrogów, zanim mu się skończy amunicja albo krew. Chwilę później rynkiem wstrząsnęła seria wybuchów, a z dymu eksplozji wyłonił się ciężkozbrojny kucyk.

Następna część

Więcej z Fandomu

Losowa wiki