Fandom

PzEq 6

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poprzednia część

- Hej Applejack- powiedziała do pomarańczowej klaczy ziemnej z długą blond grzywą związaną w warkocz. Na głowie nosiła kowbojski kapelusz. Na zadku widniały 3 jabłka. Stała za ladą z rzeczonymi owocami.

- Czołem Pinkie - przywitała się Applejack. Potem spojrzała na pingwiny. - A kim są twoi towarzysze?

- Śmieszne, Spike pytał o to samo. To jest grupa pingwinów komandosów przybyłych z innego świata. I właśnie chcę pokazać temu tu - wskazała na Szeregowego - jednorożca, ale żadnego na rynku nie ma.

- No to niestety nie pomogę.

- Oczywiście, że nie pomożesz, jesteś kucykiem ziemskim, a nie jednorożcem.

- Chciałam tylko powiedzieć, że Rarity wyjechała na Manehattan po nowe tkaniny. Wróci jutro rano.

- Rarity też nie ma?

- Jak to "też"?

- Twilight pojechała do brata. No to sprawdzę, czy nie ma jakiegoś w Cukrowym Kąciku. A, i jeszcze masz zaproszenie na jutrzejsze przyjęcie. - Pinkie prowadziła oddział do rzeczonej cukierni. Wewnątrz ujrzeli kilkanaście kucyków, jednak w znacznej mierze były to ziemne.

- Pinkie! - rozległo się gdzieś z głębi sali.

- Hejka Dashie- odparła różowa klacz i skierowała się w stronę głosu. Pingwiny ujrzały tam niebieską pegazicę z grzywą w kolorze tęczy. Na jej zadku widniała chmura z czerwono-żółto-niebieską błyskawicą. - Co tam u ciebie?

- Przerwa w pracy, czekam na dostawę chmur deszczowych z Cloudsdale i postanowiłam coś przekąsić. A skąd masz te stworzenia? - dodała patrząc na pingwiny.

- Jakie stworzenia? Aaa... Mówisz o tych pingwinich komandosach. Znalazłam je na polanie obok Lasu Everfree.

- Pinkie, chcesz powiedzieć, że oni są komandosami?

- A kim mają być? Ninja? Oczywiście, że to komandosi. - "Kolejne dziwactwo Pinkie Pie" - pomyślała Rainbow.

- Miło się gadało, ale muszę wracać do pracy. Pa.

- Pa. I nie zapomnij o jutrzejszej imprezie powitalnej. - Pegaz wyszedł z cukierni i wzniósł się w powietrze. Pinkie dojadła ciastko po Rainbow i dalej prowadziła poszukiwanie jednorożców. Dotarli do budynku, którego oznaczenia sugerowały zakład dentystyczny.

- Aaaa... Dentysta! Ratuj się kto może! - wykrzyknął Kowalski i zaczął uciekać w bliżej nieokreślonym kierunku. Jednak gdyby przyjrzał się bliżej, to zobaczyłby karteczkę informującą o wyjeździe dentystki.

- Minuette [1] też nie ma? To chyba dzieło jakiegoś złego ducha, który chce przejąć władzę nad Equestrią pozbawiając nas magów. Ale to może być robota Discorda. Albo tak naprawdę były podmieńcami. A może to sprawka Sombry. Albo...

- Wyjechała do Baltimare, czymkolwiek to jest - wszedł jej w słowo Louis. - Nie ma żadnego zagrożenia.

- Niestety - dodał półgłosem Łysy.

- Nie smuć się Szeregowy. Ja nie znoszę, jak przyjaciele się smucą. Może zrobię ci imprezę. Ale nie ma DJ... To sama zagram na puzonie, i bębnach, i cymbałkach, i akordeonie...

- A może po prostu kontynuujmy poszukiwania jed... jedn... K*rwa, no wiecie, czego. - Łysemu przez gardło nie chciało przejść słowo "jednorożec".

- A co to znaczy "k*rwa"? [2]

- Taka nic nie wnosząca wstawka do zdania, której Łysol nadużywa - wyjaśnił Louis w zastępstwie za Kowalskiego, nieświadomie chroniąc Equestrię przed pogrożeniem się w wiecznym chosie. - I lepiej zapomnij o tym.

- Zrobione.

- Dobrze, to teraz znajdźmy Kowalskiego i szukajmy tego jednorożca - stwierdził Skipper.

- To ja pójdę po Kowalskiego, a wy tam... No wiecie co. - Łysy starał się nie klnąć przy Pinkie, a potem się oddalił.

- Łysy, pójdę z tobą - dodał Skipper.

- Spoko-loko-foko, to będziemy na was czekać u Fluttershy - stwierdziła klacz, ale nie wiadomo, czy pingwiny ją usłyszały, gdyż były już daleko. Pinkie razem z pozostałymi pingwinami zapukała do kolejnego domku.

Następna część

Przypisy

  1. wśród fanów ten kucyk jest lepiej znany jako Colgate, ale ze względu na imię kojarzące się z pewną pastą do zębów, brak znaczącej roli i osobistą większą sympatię do imienia oficjalnego postanowiłem napisać tak, jak jest
  2. nawiązanie do fanfika Pinkie Pie learns a new word (pol. Pinkie Pie poznaje nowo słowo na J)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki