Fandom

PzEq 60

1099stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poprzednia część

Na jego widok wszystkim napastnikom oczy powiększyły się w szoku zmieszanym ze strachem. On natomiast rozłożył zamontowany w kopycie karabin i zaczął strzelać pozornie bez ładu i składu, ale żaden z jego pocisków nawet nie drasnął pingwinów ani pomagającego im pegaza. Wszyscy napastnicy zniknęli pod huraganowym ogniem 3 karabinów maszynowych i nie-do-końca-wiadomo-jak-to-zdefiniować, czyli pistoletu Łysego.

- Panzer, co tak długo? – po przedstawieniu zaczął pegaz.

- Wiesz Sky, musiałem rozwalić kilku bandytów – odpowiedział opancerzony kucyk. – Nie wspominając już, jak ciężko w tym – wskazał lewym kopytem na swą zbroję – galopować. A gdzie Amber?

- Gdzieś tam – wskazał na okalające rynek budynki. Zaraz po tym do zgromadzonych dotarły dźwięki wystrzałów. Sky przyłożył kopyto do czoła. – Co znowu wymyśliła? – powiedział, a następnie machnął skrzydłami. Potem przypomniał sobie, że jedno z nich jest chyba złamane i pogalopował do źródła dźwięków. Panzer podążył za nim tak szybko, jak mu umożliwiała zbroja. Pingwiny w końcu znalazły czas, by pozbyć się masek gazowych. Rico zwymiotował kilka bazook i ruszył za kucykami. Łysy, nie zważając na swoje skrzydło, sprawdził, czy ma jeszcze amunicję (ale nie, ile) poszedł w ślady psychopaty. Pozostałe pingwiny spojrzały po sobie, wzięli po bazooce i ruszyli za resztą.

Rozległ się odgłos wystrzału. I kolejny. I jeszcze jeden. I tak w trzy sekundy zabrzmiał on 30 razy. Następne było kliknięcie pustego zamka. Skryta za solidną, marmurową, donicą, w której już nic nie rosło, bursztynowogrzywa klacz jednorożca o jasnoturkusowej sierści w prymitywnym pancerzu z często pojawiającym się na nim numerze 34 i dziwnym urządzeniem na prawym kopycie wyglądającej jak połączenie zegarka na kopyto i tabletu kolejny raz przeładowywała swój karabin szturmowy. Przez ramię miała przewieszoną snajperkę, a pod jej kopytami leżała strzelba. Arsenału dopełniał solidny rewolwer. Delikatnie wychyliła głowę zza swej osłony, a następnie wylewitowała broń i wystrzeliła całą serię w stronę czegoś.

- Poddaj się. Przecież doskonale wiesz, że i tak nie masz ze mną najmniejszych szans. Wyjdź po dobroci, a zniszczę cię tak, że nawet nie poczujesz – odparł cel klaczy, czyli prawie czarny ogier alikorna, gdy cała seria rozbiła się o jego magiczną tarczę. Jednorożec odpowiedział wystrzeliwując kolejną serię, co miało znaczyć Nigdy. Klacz spojrzała na urządzenie spoczywające na jej kopytku. Z delikatnym uśmiechem dotknęła ekranu i wychyliła się znowu, tym razem trzymając w telekinetycznym chwycie strzelbę. Szybko, zdawało by się, że szybciej niż umożliwia to taka broń, oddała pięć strzałów brenekami [1]. Magiczna tarcza alikorna zdała się zamigotać. Klacz szybko się schowała za swoją osłonę. Końcówki jej grzywy zostały przypalone dziwnym promieniem. W stronę alikorna poleciała kolejna seria z karabinu. Ogier wystrzelił kolejne zaklęcie, tym razem odłupując fragment donicy. Jednorożec dotknął kopytkiem tyłu głowy. Poczuła coś mokrego. Gdzie są Sky i Panzer, jak są potrzebni? pomyślała. Jak na zawołanie rozległy się odgłosy metalowych kopyt uderzających o podłogę. Alikorn odwrócił się do drzwi. Jego przeciwniczka, w nadziei, że się zdekoncentrował, wystrzeliła w niego cały magazynek strzelby. Niestety, tarcza była wystarczająco silna, by to wytrzymać.

- Tylko na tyle cię stać? - szyderczo odpadł alikorn. - Myślałem, że się czegoś nauczyłaś po Trottingham. – Klacz nic nie odpowiedziała, tylko przeładowała strzelbę. Tętent metalowych kopyt przybrał na sile. Po chwili w drzwiach pojawił się niebieski pegaz w siodle z parą karabinów maszynowych, z których praktycznie od razu zaczął strzelać. Klacz dołączyła ze swoją strzelbą. Jako trzeci dołączył czarnobiały ptak z pistoletem, który strzelał niczym karabin. Alikorn przewrócił oczami, a następnie załadował swój róg magią. Fala energii odrzuciła wszystkich zgromadzonych. 

Następna część

Przypisy

  1. ciężki, ołowiany pocisk przystosowany do strzelb i innej gładkolufowej broni (są jeszcze gwintowane), przeważnie służy do polowań na grubą zwierzynę, np.: dziki, ale ze względu na duży kaliber, masę i małą podatność na deformacje często wykorzystywany do walk z opancerzonymi przeciwnikami na krótkich dystansach (szybko wytraca prędkość i na długie jest niepraktyczny)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki