Fandom

PzEq 66

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poprzednia część

Mała wioska u podnóży ruin wielkiej metropolii tętniła życiem. Wszyscy mieszkańcy jak w ukropie galopowali w różne strony. Wszędzie pobłyskiwaĺy metalowe lufy karabinów i pancerze. W centrum, przy solidnej betonowo-metalowej konstrukcji stał jednorożec o ciemnozielonej sierści z sumiastymi, czarnymi wąsami w mundurze z oznaczeniami sugerującymi wysoki stopień wojskowy, zapewne generał albo marszałek. Przy pasie miał szablę. Koło niego wylądował jasnobrązowy pegaz w siodle bojowym z domontowanymi lekkimi karabinami wiązkowymi. Na głowie miał hełm z zamontowanym noktowizorem.

- Jakieś dwa tysiące od zachodu, a dwa razy tyle szykuje się do oflankowania. Tysiąc od północy i trzy od południa. Ci ostatni się trochę ociągają, możliwe, że zaatakują na końcu. Mają trochę haubic, ale z broni kopytnej to tylko karabiny - relacjonował skrzydlaty kucyk. Jednorożec magią wyciągnął kilka zwojów papieru i pióro oraz zaczął coś zapisywać.

- A jakieś optymistyczne wieści? - zapytał.

- DJ-Pon3 ostatnio nadawał, że Piosenkarka jest w Fillydelphi. Istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że wie o naszej sytuacji i pędzi z pomocą – powiedział pegaz, a następnie ugryzł się w język znając doskonale stosunek dowódcy do niej. Jednorożec nie tego się spodziewał, a nawet preferowałby, by jej nie było, ale obecność jednej z największych bohaterek Pustkowi wpłynie pozytywnie na morale żołnierzy, czym w takiej sytuacji nie można pogardzić.

- Rozumiem, zanieś to porucznikowi Firehoof - odpowiedział jednorożec podając pegazowi jeden ze zwojów - a to oficerowi Big Orange - dodał przekazując lotnikowi drugi zwój.

- Tak jest, panie marszałku! - pegaz zasalutował, a następnie odleciał wypełnić rozkaz. Jednorożec, upewniając się, że nikt go nie widzi, podniósł prawą przednią nogawkę munduru. Na prawym kopycie nosił PipBucka! Po chwili na ekranie pokazał się zielony punkt podpisany dziwną kombinacją liter i cyfr szybko przemieszczający się w stronę centrum ekranu. A więc jednak pomyślał, ale miał co do tego mieszane uczucia. Widząc, że nikt nie przechodzi sprawdził wskazania radaru. Wprawdzie doskonale wiedział, że Cloud Watcher jest świetnym zwiadowcą, ale ostrożności nigdy za wiele, a jeżeli ma się dostęp do takiej technologii jak E.F.S., to grzechem jest z jej nie skorzystać. Gdy dowiedział się tego, co chciał wyłączył ekran i szybko zasunął z powrotem nogawkę. Jak się okazało, w ostatniej chwili, gdyż właśnie zbliżał się do niego inny kucyk. Był to ogier ziemny o jasnej, prawie białej, sierści i srebrnej grzywie. Odziany był w garnitur, a na nosie spoczywały okulary.

- Witam, panie prezydencie  – powiedział marszałek z wyraźnie wymuszonym uśmiechem.

- Witam marszałka – odparł drugi z podobnym grymasem, jeśli nie jeszcze bardziej wymuszonym. – Stoimy sobie? – zapytał.

- Ano owszem, stoimy – stwierdził jednorożec.

- A tam nas atakują – kontynuował prezydent, ale to brzmiało bardziej na stwierdzenie.

- Ano atakują – potwierdził marszałek.

- Czyli opierdalamy się? – drążył temat ogier ziemny.

- Tak, dokładnie – odpowiedział marszałek. Do dwójki podleciał jedyny pegaz w wiosce.

- Marszałku, wszystko wypełnione – stwierdził salutując. – O, dzień dobry panie prezydencie.

- Doskonale, leć sprawdzić stan umocnień – rozkazał jednorożec nie dając ziemnemu  odpowiedzieć. Pegaz zasalutował i odleciał.

- A więc to stąd dowodzimy? – zapytał prezydent.

- Nie, tylko ja tu dowodzę – skwitował marszałek szczerząc zęby. Mina prezydenta wyrażała jedynie Jeszcze się odegram. Pamiętaj, że to ja mam asa w nogawce. W twojej nogawce. Róg marszałka otoczyła magiczna aura, tak jak kopytojeść jego szabli. Igrasz z ogniem dało się wyczytać z jego twarzy. Prezydent tylko nonszalancko zadarł nos i odszedł bez słowa. Marszałek delikatnie uśmiechnął się pod nosem i skierował się do swoich żołnierzy.

Następna część

Więcej z Fandomu

Losowa wiki