Fandom

PzEq 7

1098stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poprzednia część

Otworzyła im beżowa klacz kucyka ziemnego z fioletowo-różową grzywą.

- Hej Bon Bon, jest Lyra?

- Pojechała do Hoofintown. Usłyszała coś o jakiś książkach o tych swoich "człowiekach" albo "ludziach" i od razu popędziła to zbadać. Naprawdę nie rozumiem, jak może się tak pasjonować tą nieistniejącą rasą. - Louis już miał zainterweniować, ale się rozmyślił. Kłótnia z kucykiem na temat świata, w którym jest od paru godzin mu nie leżała w planach. Głównie dlatego, że z kucem.

- A wiesz może, kiedy wróci?

- Niestety nie, może jeszcze dzisiaj w nocy, może jutro rano albo popołudniu. Zależy, co tam znajdzie.

- Aaa... Czyli zdąży na jutrzejszą imprezę. Tylko nie zapomnij jej przekazać. - Pinkie się szybko pożegnała. "Gdzie można jeszcze znaleźć jednorożca?"

- Skipper, a ty gdzie? - powiedział Łysy leżąc pod rozłożystym drzewem.

- Szukam Kowalskiego - odpowiedział przywódca, a potem dotarło do niego prawdziwy sens zachowania dresa. - A ty po prostu poszedłeś odpocząć?

Łysy upewnił się, że w okolicy nie ma żadnych kucyków, a potem odpowiedział - Tak, wk*rwia mnie ta cała sytuacja, a jak już znajdziesz Kowalskiego to mu przekaż, że ma wpi*rdol ode mnie. To już trzeba być nim, by pomylić Szkocję z krainą kolorowych osiołków.

- Kucyków.

- Jeden ch*j. Przynajmniej jeszcze mogę mówić normalnie.

- To twoim zdaniem normalnie?

- Skąd wiesz, że te konie nie chcę zrobić nam prania mózgu albo zmienić w swoich [1]. No bo to nie jest normalne, by żyły w takiej harmonii same z siebie. Jeszcze chwila, a zacznę gadać o magii przyjaźni albo miłości i tolerancji [2]. Jak się zacznie, to weź mnie walnij, może oprzytomnieję.

- Załatwione – odparł Skipper.

- Wiedziałem, że na ciebie można liczyć – odpowiedział Łysy, a potem poszedł w stronę miasta.

- Jednak go szukasz?

- Może ty, ja sprawdzam, czy mają tu monopolowy.

Pinkie zaprowadziła Szeregowego, Louisa i Rico do kolejnego budynku. Jego rozmiar nakazywał sądzić, że to nie dom, tylko jakiś budynek użyteczności publicznej, a dzwon na dachu sugerował, że to szkoła. Różowa klacz chciała wejść do środka, ale powstrzymała ją informacja o wycieczce. Jak to tłumaczyła Pinkie, w Ponyville jest mało źrebiąt i dlatego w szkole jest tylko jedna klasa.

- Obawiam się, że to były wszystkie jednorożce, jakie tu żyją. Szeregowy, nie smuć się, jest tu sporo innych kucyków, z którymi możesz się zaprzyjaźnić. Ale teraz lepiej wracajmy, bo za chwilę zacznie się ulewa. - Pingwiny odruchowo spojrzały w górę, gdzie grupka pegazów, z Rainbow Dash na czele, pokrywała niebo całunem ciemnoszarych chmur. Klacz i 3 komandosów ruszyły w szybkim chodzie do domku Fluttershy.

Następna część

Przypisy

  1. tak jak w fanfikach typu TCB
  2. popularne slogany w fandomie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki