Fandom

PzEq 71

1100stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poprzednia część

Strzelcy skierowali swój ogień na ostatni batalion. Nie było dla nich zaskoczeniem, że ich pancerze odbijają wszystkie pociski.

- Przygotować wyrzutnie! – zarządził porucznik Firehoof wcześniej kneblując kopytem dowódcę pingwinów. – Cel! I OGNIA!!! – kontynuował. Wyrzutnie znowu odezwały się. Wszyscy mieli nadzieję, że to już ostatni raz. Nastąpiła seria eksplozji. Widok, który obrońcy zobaczyli po rozwianiu się dymu, zszokował wszystkich. Wroga formacja cały czas stała tak, jak stała.

- Piórwa, wycofali się poza zasięg – przeklął pod nosem porucznik. Obecna sytuacja nie przedstawiała się najlepiej. Konwencjonalne karabiny nie miały szansy przebić się przez ich osłony, a użycie w tym celu broni wiązkowej byłoby niepraktyczne. Natomiast wysłanie części swojej armii naprzeciwko formacji to byłaby rzeź niewiniątek. Nie można też liczyć, że spróbują ataku tyralierą, co umożliwiłoby ich łatwą eliminację.

- Wstrzymać ogień! – zarządził. – Jeżeli opuszczą osłony, macie zacząć strzelać – dodał. – Słuchaj, masz jakiś sposób na wyrwanie się z tego impasu – skierował się do Skippera, a następnie zdjął mu kopyto z dzioba. Szef pingwinów powiedział to, co mówi zawsze w podobnej sytuacji.

- Kowalski, opcje! 

- Cloud – po krótkim namyśle pingwini strateg zwrócił się do pegaza, który niedawno dołączył do lokalnego sztabu dowodzenia – dałbyś radę ostrzelać ich rakietami z powietrza?

- Jedną byłbym w stanie wystrzelić, ale przeładować w locie już nie. A moje siodło bojowe jest przeznaczone do karabinów, a nie takiej ciężkiej broni – odparł smutno lotnik. – A co zrobi jeden pocisk? Prawie nic.

- To może pójdę i ich załatwię – wtrącił się Panzer. Widząc, że porucznik chce coś powiedzieć, dodał – Spokojnie, mojej zbroi nie zarysuje nawet cała seria z ckm-u.

- Dobrze, masz moje pozwolenie – odpowiedział Firehoof znając wojenne legendy o wyczynach Stalowych Strażników. Podobno jeden taki żołnierz na polu był bardziej wartościowy od całej dywizji zebr, ale nie wiadomo, w jakim stopniu to prawda, a w jakim tylko propaganda Ministerstwa Technologii i Ministerstwa Wizerunku. Panzer uruchomił zamontowane w kopytach małe silniki odrzutowe. Z ich pomocą przeskoczył nad murem obronnym. Powoli, acz stanowczo i lekko teatralnie, zbliżał się do wrogiej formacji. Żołnierze Nowej Republiki Kopytnej pierwotnie nie zwracali na niego uwagi. Przecież jeden kucyk nie może nic zrobić całemu batalionowi, prawda? Dopiero po dłuższej chwili oddali pierwsze strzały. Zbroja Panzera bez trudu wytrzymała uderzenia. Oczy podpułkownika rozszerzyły się do niewyobrażalnych rozmiarów.

- Co? Pozbyć się tego… czegoś! – rozkazał. Jednocześnie odezwały się prawie wszystkie bronie, jakie tylko posiadał batalion. Panzer szedł dalej mając głęboko w plocie prowadzony w jego stronę ostrzał. Po niedługiej chwili generał rozkazał wstrzymanie ognia. Nie było tego widać, ale Panzer uśmiechnął się pod hełmem.

- Moja kolej – odparł w tradycyjny dla siebie sposób. Jego granatnik maszynowy rozpoczął ostrzał. Niesamowita siła ognia tej broni, wspomagana minigunem i wyrzutnią rakiet, szybko zakończyła istnienie całego batalionu.

- I tak to się robi – skomentował swoją akcję. – Jak za dawnych, dobrych czasów – dodał. Miał już zawrócić do Maneville, gdy jego uwagę przykuły wskazania radaru. 

Następna część

Więcej z Fandomu

Losowa wiki