Fandom

PzEq 74

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poprzednia część

- Co to niby było? – gniewnie zapytał się oficer.

- Niegłupi pomysł – odpowiedział mu Łysy. – Tylko czemu nie wpadłem na to wcześniej… - dodał pod nosem. Wyciągnął ćwierć taśmy ze swojego pistoletu, a na jej załadował nową. Miała ona pomarańczowy kolor. Przeładował.

- Magiczna amunicja? – zapytał oficer. – No, no, nie doceniałem was… – dodał z uznaniem. – Gdzie można to teraz dostać? – zapytał.

- Są magazynach pod Fillydelphią – wtrąciła się Amber, nawet nie odwracając wzroku od pola bitwy. Cały czas, przy pomocy snajperki, szukała słabych luk we wrogiej obronie. – To znaczy, powinny jeszcze być – dodała, gdy kątem oka zobaczyła, jak dużo amunicji wziął Łysy.

- Jak skończycie gadać, to się szykujcie do ostrzału… – wtrącił się dresiarz z pistoletem gotowym do strzału i wycelowanym. – A co powiecie na TO?! – krzyknął posyłając w stronę wrogów krótką serię. Siła eksplozji pocisków była znacznie mniejsza, niż przypuszczał, ale i tak była wystarczająca do przebicia się przez pancerze wroga. Przez powstałą wyrwę wsypał się grad pocisków. Nastąpiła kolejna seria wybuchów. W pancerzu pojawiła się druga wyrwa. Kolejne pociski wsypały się pod pancerze. Na dziobie Łysego pojawił się dziwny uśmiech. Przestawił broń na ogień ciągły, a następnie wystrzelił pół taśmy. Po serii małych wybuchów wrogie pancerze dosłownie przestały istnieć. Prawie cała wroga armia praktycznie poszła w ich ślady. Reszta nie opierała się długo ogniowi karabinów.

- Łysy… zdajesz sobie sprawę, że właśnie kompletnie zniszczyłeś sobie broń? – po dłuższej chwili wtrąciła się Amber, której magiczna amunicja zniszczyła już niejeden karabin.

- A ty zdajesz sobie sprawę, że to szwabska, czyli niezawodna, konstrukcja z ruskim mechanizmem, czyli tak prostym, że nie ma co się w nim zepsuć, do tego jeszcze poprawiona przez Polaków, czyli po prostu jest świetny. Strzelałem z tego w parnych dżunglach, piaskach pustyni, oceanicznych głębiach i nigdy mnie nie zawiódł. – Sprawdził pobieżnie stan składaka. – I nadal się trzyma – dodał z przekonaniem. Amber podniosła brew, a następnie magią rogu przyciągnęła pistolet do siebie. Spojrzała na ekran swojego PipBucka. Po chwili zaczęła się w niego gapić z szeroko otwartymi oczami. Stan broni faktycznie został oznaczony jako „Bardzo dobry”. Klacz, przypominając sobie, co jej wcześniej mówiono o dresiarzu, a dokładniej ten fragment o niepróbowaniu zrozumienia jego działań, bez słowa oddała mu pistolet. Wtedy grupka snajperów wystrzeliła do czegoś.

- Słuchajcie – zaczął ogier jednorożca ze snajperką – jest problem. Na niego nic nie działa – powiedział. Wszyscy wyjrzeli zza murów. Na polu bitwy samotnie stał rosły ogier ziemny o krwistoczerwonej sierści. Był odziany w czarną zbroję. Nie, nie w zbroi, tylko z płytami pancernymi wszytymi w skórę. Nosił potężne siodło bojowe z dwoma wielkimi działami.

- No, no, no, widzę, że nieźle się tu urządziliście… – zaczął niskim, mrocznym tonem. – Wydajcie mi ją, a może pozwolę wam żyć – dodał ze złowrogim uśmiechem.

- Kogo? – zainteresował się jeden ze snajperów.

- Chodzi mu o mnie – mruknęła Amber starając się być jak najbardziej niewidoczna. – To jeden z Łupieżców o pseudonimie Destroyer – dodała.

- Dobra, czy tylko my nie wiemy, kim są ci Łupieżcy? – zaczął Louis widząc wszechobecne zrozumienie na twarzach kucyków.

- Łupieżcy są dobrze zorganizowaną i wyposażoną formacją bandytów działającą głównie na zachodzie Equestrii, w okolicach Vanhoofer, gdzie się wychowywałam, Applelosy i Los Pegasus – zaczęła Amber. – Specjalizują się głównie w nękaniu dużych społeczności i wykonywaniu niebezpiecznych, dobrze płatnych zleceń. Posiadają też znacznie większy szacunek dla przedwojennych technologii od reszty bandytów, porównywalny ze Stalowymi Strażnikami…… – wyrecytowała z pamięci fragment „Przewodnika po Pustkowiach”. – A właśnie, w kwestii Stalowych Strażników, gdzie Panzer?

Następna część

Więcej w Fandom

Losowa wiki