Fandom

PzEq 75

1080stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poprzednia część

- Z tego co pamiętam, miał być na południu – odparł Sky razem ze wszystkimi ostrzeliwując przybysza. – To polecę po niego – dodał po chwili. Pegaz wystrzelił jeszcze parę razy, a następnie poleciał na przeciwny koniec miasteczka.

- Sky, jak sytuacja u was? – zapytał się Skipper.

- No właśnie jest kłopot – zaczął pegaz, a widząc, że reszta zbiera broń, dodał – Nie taki, jak myślicie. Długo by tłumaczyć, więc powiedzcie szybko gdzie Panzer?

- To wytłumacz, mamy czas – odpowiedział porucznik Firehoof. – Twój przyjaciel akurat poszedł do lasu… Nie pytaj mnie, dlaczego.

- On to zawsze miał wręcz niesamowicie wyczucie czasu… – mruknął pegaz. – W największym skrócie, wściekły Łupieżca dobija się do bram.

- Łupieżca? Co on robi tak daleko od ich siedzib? – wtrącił się Cloud. – Spotkałem kilku pod Los Pegasus, ale żaden nie podszedł na 5 galopów [1] od miasta.

- To jest wyjątkowo uparty i wściekły Łupieżca – odparł Sky. – Amber zdenerwowała go niedługo po wyjściu ze Stajni i ściga ją od samego Vanhoofer. Chociaż, po Nowym Baltimare byliśmy przekonani, że już sobie odpuścił albo, że Panzer go wystraszył – dodał.

- To zmienia postać rzeczy – odpowiedział Skipper biorąc swój karabin maszynowy. – Kowalski, Szeregowy, idziemy! – zarządził. – Ktoś jeszcze? – dodał. Większość żołnierzy wzięła swoją broń i ochoczo szykowała się do przemarszu.

- Wątpię, byście coś zdziałali, Destroyer posiada bardzo wytrzymałą zbroję, porównywalną z tą u Panzera, ale może się zniechęci – cicho odparł Sky. – To ja poszukam naszego Stalowego Strażnika – dodał głośniej, a następnie odleciał. Reszta podążyła na przeciwległy koniec miasta. U podnóża murów Destroyer otrzymywał kolejne trafienia, jednak wcale się tym nie przejmował.

- Powtarzam ostatni raz! – krzyknął Łupieżca. – Przyślijcie mi tu uciekinierkę ze Stajni, a może oszczędzę wasze marne życia.

- Teraz? A ja taka niegotowa – odpowiedziała mu Amber, gdy taktyka chowania się i wmawiania Destroyerowi, że jej tu nie ma spełzła na niczym. – Muszę najpierw umyć grzywę, wypolerować kopytka, poprawić makijaż… Słodka Celestio, a co ja na siebie założę? – dodała delikatnie chichocząc. Łupieżca podniósł brew. Ten moment nieuwagi wykorzystał Rico strzelając mu z bazooki w bok. Eksplozja wprawdzie była zbyt słaba, by rozpruć jego pancerz, jednak odrzuciła go o parę metrów. Destroyer szybko wstał z powrotem na kopyta. Głośno przeładował swe działa. Dwa wielkie pociski uderzyły w mury obronne. Ich eksplozja zniszczyła fragment fortyfikacji.

- To było pierwsze i ostatnie ostrzeżenie – skomentował Destroyer, a zaraz po tym przeładował swe bronie.

Następna część

Przypisy

  1. jakby ktoś nie pamiętał – galop to przyjęta przeze mnie kucykowa jednostka odległości równa drodze, którą można przebyć w godzinę pełnego galopu (1 galop = ok. 30km)

Więcej w Fandom

Losowa wiki