Fandom

PzEq 77

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poprzednia część

- Ile problemów może sprawiać jedna klacz? – rzekł pod nosem Destroyer kopytem chroniąc się przed huraganowym ostrzałem prowadzonym z Maneville. – Sami tego chcieliście – dodał głośniej, gdy jego działa wystrzeliły po razie. Mury obronne uległy przed ich mocą.

- Ja ci dam – odparł czarnobiały ptak odziany w dresiarską bluzę zmieniając amunicję w swoim pistolecie. Łysy wychylił się znad murów i wystrzelił krótką serię w głowę Łupieżcy. Pociski nic mu nie zrobiły. Łysy obdarował wszystkich pytającym spojrzeniem. - Jego zbroja ma właściwości antymagiczne – wyjaśniła Amber ledwo powstrzymując swoje kopyto przed dotknięciem czoła. Dresiarz szybko wymienił amunicję na normalną. Zaraz po tym padły kolejne strzały z broni Destroyera.

- I może jeszcze ma pole siłowe? – ironicznie wtrącił się Louis.

- A żebyś wiedział… Właśnie dlatego nie da się go zabić strzelając mu w oko – smutno dodała Amber. Faktycznie, niemała część ciała Destroyera nie była przykryta pancerzami, więc postrzał tam powinien zakończyć się poważnymi ranami, podczas gdy Łupieżca praktycznie wychodził z każdej strzelaniny bez szwanku. Nagle rozległy się dwie serie karabinowe. Pociski uderzyły w boczny pancerz. Destroyer szybko obrócił się w tamtą stronę. Lecący tam Sky oddał jeszcze jedną salwę, po czym, unikając ostrzału Łupieżcy, wzniósł się ponad warstwę chmur. Destroyer załadował swoje działa raz jeszcze i wycelował w górę. Zaraz po tym wycelował przed siebie i oddał jeden strzał. Pocisk eksplodował w powietrzu. Z dymu wyłonił się kucyk w ciężkiej zbroi. Z lewej strony miał zamontowaną wyrzutnię rakiet. Dla równowagi prawy bok był uzbrojony w wielką armatę.

- Oto właśnie drugi raz spotykamy się po raz ostatni – powiedział Destroyer posyłając dwa ciężkie pociski przeciwpancerne w stronę przeciwnika. Panzer namierzył je swoimi rakietami. Pociski zderzyły się ze sobą. Powietrzem wstrząsnęła wielka eksplozja. Z chmury wyłoniły się dwa pociski rakietowe. Oba uderzyły w Destroyera. Łupieżca został odrzucony na parę metrów. Otrzepał się z ziemi i wystrzelił parę pocisków. Panzer wystrzelił parę rakiet. Jedna trafiła idealnie. Druga nie. Pocisk uderzył w pancerz Stalowego Strażnika. Siła uderzenia odepchnęła Panzera w tył. Przeciwnicy zmierzyli się wzrokiem. Obaj w ciężkich pancerzach, obaj z potężnymi broniami, obaj doskonale wiedzący, jak zrobić z nich użytek, obaj mający wielkie doświadczenie. Destroyer i Panzer zrobili po kroku. Działa Łupieżcy zagrały raz jeszcze. Stalowy Strażnik wystrzelił parę rakiet przeciwpociskowych. Dwie eksplozje poruszyły powietrze. Panzer uruchomił swój wielolufowy karabin maszynowy. Ten ostrzał nie zrobił na przeciwniku żadnego wrażenia. Pociski karabinowe nie pozostawiały żadnych śladów na zbroi Łupieżcy. Destroyer uśmiechnął się pod nosem. Wystrzelił parę pocisków w stronę Stalowego Strażnika. Panzer, wspomagając się napędem rakietowym, odskoczył w bok. Następnie pokazał Łupieżcy, dlaczego to Stalowi Strażnicy są uznawani za najsilniej uzbrojoną grupę na Pustkowiach. Granatnik automatyczny rozpoczął swój ostrzał. Ciężki pocisk kumulacyjny odrzucił Destroyera o ładny dystans. Eksplozja drugiego granatu przesunęła Łupieżcę o paręnaście metrów.

- Jeszcze tu wrócę!!! I wszyscy mnie popamiętacie!!! – krzyknął Destroyer, podczas gdy leciał bezwładnie noszony falą uderzeniową broni Panzera.

Następna część

Więcej w Fandom

Losowa wiki