Fandom

PzEq 89

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poprzednia część

- Może mi ktoś wyjaśnić, co się tutaj dzieje! – powiedział Skipper kopiąc podmieńca w twarz.

- Prowadzimy walkę z armią zmutowanych kucyków, i wygląda na to, że przegrywamy – odpowiedział Kowalski podcinając nogi innego zmiennokształtnego.

- A czy ktoś, czyje nazwisko nie kończy się na ‘’-owalski’’ może coś dodać? – odparł dowódca oddziału pingwinich komandosów.

- KA-BOOM? - zaproponował pingwin z blizną.

- Zawsze warto spróbować. – Na te słowa Rico zwymiotował laskę dynamitu, którą następnie wepchnął w usta atakującego go podmieńca. Przeciwnik zaczął ssać ją niczym smoczek. Chwilę później jego głowa przestała istnieć. Widząc ten sukces, psychopatyczny pingwin zwymiotował jeszcze kilka ładunków wybuchowych. Część rzucił swoim towarzyszom, a pozostałe wyrzucił nad wrogimi liniami. Seria wybuchów wstrząsnęła szeregami podmieńców.

- To może mi ktoś wyjaśnić, jak naprawić to? – dodał Łysy strzelając ze swojego składaka. Stojący po drugiej stronie lufy podmieniec otworzył szeroko swe usta i spijał wylatującą stamtąd czekoladę. Dresiarz po chwili obrócił swój pistolet i kolbą zmiażdżył czaszkę przeciwnika.

- To proste, wystarczy się dowiedzieć, w czym tkwi problem i naprawić to – odpowiedział ktoś, czyje nazwisko kończy się na ‘’-owalski’’, przy okazji uderzając skrzydłem w głowę podmieńca.

- Problem tkwi w tym, że pluje czekoladowym mlekiem, a nie ogniem i metalem – wyjaśnił Łysy uderzając bejsbolem istotę kucykopodobną. – Więc mi powiedz, jak to naprawić.

- Bazując na tej wiedzy, co posiadam, nie wiem – odparł strateg.

- A na pewno nie zamontowałeś tam ekspresu do mleka? – wtrącił się Louis prezentując grupce podmieńców swoją genialną znajomość wschodnich sztuk walki. – Tyle tam władowałeś, że kto wie? – dodał. Pistolet Łysego nie był normalną, firmową produkcją tylko złożeniem części z wielu różnych broni.

- Ja wiem i nie ma – odpowiedział mu dresiarz. – To chyba wina jakieś tajemnej magii czy czegoś tam… – dodał. Kowalski chciał mu powiedzieć swoje zdanie na temat prawdziwości magii, ale jak przypomniał sobie, że obecnie znajdują się w magicznej krainie kolorowych kucyków, to zrezygnował.

- Magia? – Pingwini naukowiec jednak się wtrącił. – Myślisz, że to dzieło jakiegoś kucyka?

- Nie, ja nie myślę – odpowiedział dresiarz. Jego bejsbol nawiązał bardzo bliską znajomość z głową pewnego podmieńca. Zdaniem zmiennokształtnego, nawet zbyt bliską.

- Wiesz, to jest raczej mało prawdopodobne… Raczej nie miałyby interesu w zaklinaniu ci broni, a te tutaj – dodał Kowalski uderzając podmieńca w pysk – wątpię, by były do tego zdolne…

- Kowalski, one umieją zmienić kształt, skąd wiesz, co jeszcze? – wtrącił się Szeregowy, bardzo niezadowolony z faktu, że musi walczyć z koniopodobną istotą z rogiem na czole.

- Nie zachowują się tak, jakby były do tego zdolne, praktycznie nie korzystają z tej swojej magii – podsumował strateg. – W ogóle nie wiem, kto byłby zdolny do takiego zaklęcia – dodał.

- Ja bym miał kandydata, ale on siedzi zamknięty w kamieniu – wtrącił się Louis nokautując przy okazji dwójkę przeciwników.

Następna część

Więcej w Fandom

Losowa wiki