Fandom

PzEq 96

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Udostępnij

Poprzednia część

- Gadaj, co zrobiłeś z Klejnotami Harmonii! - stanowczo rzekła księżniczka Luna tupiąc kopytem.

- A ty znowu o tym... Czy my na prawdę innych tematów do rozmowy? - odparł głos Discorda.

- Odpowiadaj, jak księżniczka pyta! - krzyknęła Rainbow Dash i poleciała przed siebie.

- A ty niby gdzie? - odparła Applejack łapiąc tęczowy ogon. - Przecież nie masz pojęcia, gdzie on jest.

- To Discord, on może być wszędzie - poparła ją lawendowa klacz jednorożca.

- To co? Mamy tak siedzieć z założonymi kopytami i czekać, aż zniszczy całą Equestrię? - odparła Rainbow.

- A może byśmy urządziły wielkie przyjęcie, na którym przekonamy Discorda, by jednak oszczędził Equestrię? Zorganizuję ciasto, babeczki, poncz, coś mocniejszego, fajne gry, będziemy nosić czapeczki, a zaśpiewa Sapphire Shores - zasugerowała Pinkie Pie. Reszta zgromadzonych przyłożyła kopyto do czoła.

- Pinkie... To raczej się nie uda - wtrąciła się sama księżniczka Luna delikatnie chichocząc. - Discord, to przestało być śmieszne pięć tysięcy lat temu. Mów, gdzie są Klejnoty Harmonii! - dodała stanowczym tonem.

- Znowu o tym? Dlaczego nie możesz się zapytać, co u mnie albo jak się czuję? - dodał, ale Pani Nocy nic nie odpowiedziała. - To może ja zacznę. Jak było na Księżycu?

- Ciężko to opisać... - zaczęła księżniczka. - Nie będę się tobie zwierzała! - dodała po chwili.

- A przez chwilę nam tak dobrze szło... Ale rozumiem, to drażliwy temat, więc może spróbujemy inaczej...

- NIE!!! - rzekła księżniczka tradycyjnym głosem Canterlotu, w zamierzchłych czasach używanym przez władców Equestrii. - NIE BĘDZIEMY Z TOBĄ ROZMAWIAĆ!!! I NINIEJSZYM ROZKAZUJEMY TOBIE POWIEDZIEĆ, CO ZROBIŁEŚ Z KLEJNOTAMI HARMONII ALBO ZAPADNIESZ W SEN WIECZNY!!!

- Po co te nerwy? To, że jesteś taka monotematyczna, nie jest powodem do korzystania z podniesionego głosu i liczby mnogiej - odparł lekko przerażony Discord. - Tylko się z wami droczyłem... - dodał. Tuż przed kopytami Pani Nocy pojawiło się małe pęknięcie, a z niego wykiełkowała jakaś roślinka. - On wskaże wam drogę. - Na te słowa pęd zaczął dość szybko rosnąć w stronę wyjścia z sali tronowej. Powierniczki Klejnotów Harmonii podążyły za nim.

Następna część

Więcej z Fandomu

Losowa wiki