Fandom

PzEq 97

1099stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poprzednia część

- Co ten Discord znowu wymyślił?! – krzykiem zapytała Rainbow Dash. Pęd roślinki wyczarowanej przez Władcę Chaosu właśnie przestał rosnąć. Zakwitł, ale zamiast kwiatu wydał z siebie wielki budynek.

- Nie mam pojęcia… To jest Discord, a po nim można się spodziewać wszystkiego – odparła Twilight. – Jest tylko jeden sposób, by się dowiedzieć.

- Napisać list? – odparła Pinkie Pie.

- Dwa sposoby – poprawiła się Twilight.

- Zapytać się księżniczki Celestii?

- Po prostu tam wejdźmy – zarządziła Twilight. Grupa sześciu przyjaciółek ostrożnie weszła do budynku. Zrobiły kilka drobnych kroków po marmurowej podłodze.

- Dzień dobry, w czym mogę pomóc? – rozległ się głos jasnobrązowej klaczy jednorożca.

- Emmm… Szukamy Klejnotów Harmonii – niepewnie odparła Twilight.

- Klejnotów? – zainteresowała się klacz. – Tak, mamy je.

- Naprawdę?! – ucieszył się lawendowy jednorożec. – To może nam je pani dać?

- Oczywiście – odparła klacz – jednak najpierw muszę dostać wniosek o wydanie potężnych magicznych artefaktów w liczbie 6 z pieczątką kierownika działu do spraw sztuk magicznych – dodała. Twilight z trudem powstrzymała szczękę przed opadnięciem.

- Aha, a gdzie można to dostać? – zapytała Twilight.

- W okienku numer jedenaście – odparła klacz z uśmiechem. – Pierwsze piętro, korytarz A, ostatnie drzwi na lewo – dodała. Twilight podziękowała jej bez słowa ruszając z resztą przyjaciółek na pierwsze piętro.

- Twi – zaczęła Applejack – jesteś pewna, że można jej ufać? Za tym wszystkim stoi Discord, a z nim to nic nie wiadomo…

- Nie wiem – odpowiedziała. – Masz rację, że to Discord, ale nie mam lepszego pomysłu niż iść tam, gdzie wskazała.

- Jeżeli uważasz, że to dobry pomysł, to ja w to wchodzę – dodała Rainbow Dash. – Dopóki jesteśmy razem, nic nam nie grozi.

- Dokładnie, nic się nam nie stanie, ponieważ jesteśmy – powiedziała Pinkie Pie i zrobiła dramatyczną pauzę. Zmaterializowane bębny zaczęły wybijać szybki rytm. Różowa klacz poczekała jeszcze chwilę. – GŁÓWNYMI BOHATERKAMI.

Cała szóstka zareagowała chichotem. Cały świat może stanąć na głowie, dosłownie, a Pinkie zostanie sobą pomyślała Twilight. Powierniczki Klejnotów Harmonii skierowały się ku korytarzowi A szukając ostatnich drzwi na lewo.

- Tutaj nie ma żadnych drzwi po lewej – stwierdziła Rarity. – To prawie zbrodnia przeciwko architekturze – dodała.

- Może jej się pomyliło i myślała o drzwiach na prawo – powiedziała Applejack i otworzyła ostatnie drzwi po prawej. Na jej głowę spadło wiadro, po czym uderzył w nią kij od szczotki.

- Nie, to po prostu składzik – odparła Rarity pomagając przyjaciółce wydostać się z pułapki, po czym zabrała się za sprzątanie powstałego bałaganu.

- Rarity, nie mamy na to czasu… – odparła Rainbow Dash.

- Rainbow, nie mogę pozwolić, by pozostał po nas taki bałagan – stwierdziła Rarity. Pegazica przyłożyła kopytko do czoła zmuszona do czekania, aż klacz jednorożca skończy.

- Dobrze, to teraz poszukajmy jakiegoś planu albo kogoś kto byłby w stanie pomóc – odparła Twilight, gdy Rarity zrobiła porządek w składziku.

Następna strona

Więcej z Fandomu

Losowa wiki