FANDOM

Poprzednia strona

- Nic z tego nie rozumiem! – krzyknęła Twilight. – To tylko makaron poplątanych kresek – dodała.

- Twilight, spokojnie, głęboki wdech i wydech – zaczęła Applejack. – W tym musi być jakiś sens, przecież to mapa.

- Dokładnie – zgodziła się Rarity. – Na pewno dasz radę to rozgryźć, tylko przeanalizuj to na spokojnie.

- Echhh… – odetchnęła Twilight i uspokoiła się tak, jak radziła jej Cadance. – No to od początku… Myślę, że jesteśmy tutaj – powiedziała podświetlając magią punkt na mapie – skierowano nas tutaj, ale faktycznie nie ma tutaj drzwi po lewej… W ogóle tutaj nie ma żadnego okienka 11…

- Może po prostu nie to piętro? – powiedziała Fluttershy. – Każdemu się zdarza pomylić…

- Na pewno… Nie to piętro, nie ten korytarz, nie te drzwi i w ogóle nie to okienko… – mruknęła Rainbow Dash. – Discord po prostu znowu z nas zażartował.

- Nie możemy tego wykluczyć, ale musimy mieć nadzieję… – odpowiedziała Twilight. – Znajdźmy kogoś i się dopytajmy – dodała i skierowała się ku najbliższym drzwiom.

- Dzień dobry – usłyszała.

- Emmm… Dzień dobry… Przepraszam, ale gdzie mogę dostać wniosek o wydanie potężnych artefaktów magicznych?

- Nie jestem pewna, ale takimi sprawami się chyba zajmują się w okienku 11, na drugim piętrze, w korytarzu B – odpowiedziała miętowa klacz jednorożca.

- Co im źle mówisz? – wtrąciła się beżowa klacz ziemna. – Przecież się przenieśli i są teraz na szóstym piętrze, korytarz A, łatwo trafić, bo pomiędzy 22 i 53.

- Przecież tam jest remont… 11 się przeniosła na piętro czwarte, obok 33 – dodała szara pegazica.

- Eee… A czemu po prostu 11 nie jest pomiędzy 10 i 12? – nieśmiało zapytała się Twilight.

- Bo nie.

- Aha… I tak dziękuję za pomoc. Do widzenia – pożegnała się i wyszła.

- I jak? Wiesz coś?

- Chyba tak… Mieli być na drugim piętrze, ale przenieśli się na szóste, ale jest tam remont i przeszli na czwarte. Ale możemy sprawdzić to drugie, bo jest po drodze. Kto wie, może znowu jakaś zmiana.

- No to ruszajmy, póki jeszcze jest co ratować – powiedziała Rainbow Dash i poleciała wzdłuż schodów. Reszta pogalopowała za nią.

- Twilight, Ty taka bardziej oczytana jesteś, to wiesz może, czy jakoś ostatnio matematyka się zmieniła? – zagaiła Applejack.

- Czasami odkrywają jakieś nowe twierdzenia, jak to o punkcie stałym przekształcenia zwężającego, ale dlaczego pytasz mnie o to akurat teraz?

- Mnie nie chodzi o taką zaawansowaną, tylko o to, że w szkole mnie uczono, że po 1 jest 2, a tutaj nad pierwszym piętrem jest trzecie..

- Tak to się nic się nie zmieniło… Ale pewnie Discord specjalnie tak piętra ponumerował… Dość sprytna pułapka, ale dzięki pomocy przyjaciół jak zwykle udało nam się jej przeciwstawić… – powiedziała Twilight i przytuliła swoje przyjaciółki. W tym czasie za ich plecami rozbłysło białe światło.

- Eee… Twi, powiedz, że umiesz to rozwiązać – powiedziała Rainbow wskazując kopytkiem na miejsce, gdzie przed chwilą było napisane 3, ale teraz widniało lim[(6x^5-8x^4+5x^3-9x^2+11x+5)/(2x^5-4x^4-3x^2+7x-6)].

Następna część

Więcej z Fandomu

Losowa wiki