Fandom

PzEq 99

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij

Poprzednia część

- Co, jeszcze Ci mało?! – wrzasnął Skipper w kierunku ogłuszonego podmieńca, po czym kopnął go z półobrotu w pierś wykańczając uderzeniem skrzydłem w krtań. – Teraz mi tu grzecznie umierać – dodał. Złapał następnego za kopyto i przerzucił go przez ramię.

- Szefunciu, nie napinaj się tak, bo Ci żyłka pęknie – skomentował Louis powalając napastnika krótką, ale skomplikowaną sekwencją ciosów. – No co? – dodał, gdy większość się na niego dziwnie spojrzała. – Jest ich już znacznie mniej, więc jakiś żart na rozluźnienie…

- Faktycznie, teraz zauważyłem, że jest ich mniej – odparł Szeregowy podcinając kopyta podmieńca. – Czyli pewnie zaraz to wygramy!

- Albo atakują na drugiej flance – dodał Kowalski po uderzeniu napastnika w pysk.

- Albo szykują się do jakieś zasadzki – mruknął Łysy wyciągając nóż z gardła przeciwnika. – Lub zmasowanego ataku, bo praktycznie pozwolili mi wyciąć drogę z tego okrążenia…

- To czemu jej nie wyciąłeś?!

- Bo teraz jesteśmy okrążeni, więc możemy atakować w dowolnym kierunku, a po wyrwaniu się z niego będziemy mogli tylko w jednym – odparł ze spokojem przeszywając pierś wroga. – A jeżeli tylko czekają na to, jak wyrwiemy się z niego, to na razie poczekam i wyrżnę ich w pień – dodał.

- Eee… Mów po pingwiniemu – zarządził Skipper.

- Po pingwiniemu, to nie gadaj, tylko bij – odparł w krótkich, żołnierskich słowach.

- Czy jesteś pewien, że taka walka do upadłego to najlepszy pomysł? – wtrącił Szeregowy. – Przecież jak padniemy, to już będzie po nas i te brzydkie jednorożce wygrają…

- A któryś z nich Cię chociaż drasnął? Bo mnie żaden, a wielu próbowało – odparł robiąc unik przed wrogim kopytem, po czym złapał wroga za szyję i skręcił mu kark.

- W sumie, żaden, a wielu powaliłem – skomentował najmłodszy członek oddziału.

- Nawet masz rację, przy obecnym bilansie strat możemy zniszczyć całą armię bez szwanku… A podobno ilość jest jakością – dodał strateg.

- Bo jest… Po prostu jest ich za mało – stwierdził Skipper.

- Co szef ma na myśli? – zapytał Kowalski.

- Jakbyście nie zauważyli, to od pewnego czasu ciągle atakuje nas w miarę stała ilość przeciwników… Co jakiś padnie, to przylatuje drugi…

- Ale ostatnio jest ich mniej – zaoponował Kowalski. – Łysy nawet prawie wyrwał nas z okrążenia…

- To pewnie zaraz wyrównają straty – wtrącił dresiarz.

- Też tak myślę… Oni chcą nas przytrzymać razem i z dala od prawdziwej walki – odpowiedział Skipper.

- Boją się, że obok innych kucyków będziemy zbyt groźni – skomentował Louis. – Tak mamy ograniczone możliwości działania, i niezbyt im zaszkodzimy.

- Dokładnie, to co robimy?

- Wybijamy się z tego okrążenia i rozpraszamy się po polu bitwy – rozkazał Skipper. – Na trzy, ale z taką niemą trójką, rozumiecie… Raz… Dwa… – W tym momencie wszyscy razem skoczyli.

Następna strona

Więcej w Fandom

Losowa wiki