Fandom

RZ-1

1099stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Rycerz Terry- jest to pierwszy odcinek Rycerza Ziemi by 30px-B58rA.png Fullmetal Alchemist 30px-B58rA.png.

Pełny Odcinek

Wszystko zaczyna się w więzieniu w miasteczku Qwix w dystrykcie Slove wyludnionym przez Imperium Merxes, służącym do przewozu niewolników. Gang Moora- gangsterka wykonująca tę robotę dla Merxes przewoziła właśnie sektor 556.

-To już ostatni!-krzyknął ktoś z tłumu przenosząc klatkę oddzielającą się wewnątrz ścianami. Ładunkiem klatek były zwierzęta, także Max.

-Załadujcie ich na M-ST556 (Merxes Slave Transporter nr556)- krzyknął jeden z Merxesyjskich Żołnierzy. -Ale załatwcie to tak, by żaden nie uciekł. Ostatnim razem zbiegło nam 6 niewolników!

-Tak jest szefie!- zawołał członek Gangu Moora odpowiedzialny za przewóz 556. 

Nagle szyby i kraty więzienia zostały wyłamane. Przez nie wparadowali Rycerze z Mieczami Plazmowymi. Ruszyli na Merxesyńczyków, i otwierali klatki z niewolnikami. 

-Ruszamy! Za Terrę! Za nasze rodziny!- krzyczał wyraźnie przywódca.

Merxesyjczycy zostali zabici- nie posiadali broni, gdyż sądzili że jej nie potrzebują (to tylko przewóz niewolników, osłabieni więźniowie mogą być łatwi do złapania), lub związani i zamknięci w M-ST556. Gang Moora zaś używał broni. Było ich zaledwie pięciu. Czterech wybito, poza samym Moorem. Próbując się ewakuować, Moor wsiadł do swojego statku kosmicznego. Za nim pomknął Challex- jeden z ważniejszych Rycerzy w tym przedsięwzięciu. 

Challex zestrzelił statek Moora laserem. Ten spadł na Ziemię, a Moor wygrzebywał się z niego mozolnie. Rycerz wylądował szybko obok gangstera. Wyciągnął miecz, i stanął do walki.

Moor nie był skory do walki. Był ranny po upadku z takiej wysokości, nawet będąc w posiadaniu statku kosmicznego. Z jego barku ciekła krew.

-Zo-zostaw mnie!- powiedział spluwając krwią. -Po-zwól mi ode-ejść.

-Nie lituję się nad zwykłymi bandytami. -odpowiedział Challex przystawiając mu miecz do szyi.

-Będziesz żałował jeśli mnie zabijesz! Nie wiecie z kim zadzieracie podnosząc rękę na Imperium...-i urwał, gdyż Challex podciął mu żyły.

-Wyjątkowo nie lubię takich ludzi. -powiedział i schował broń. Ruszył w kierunku hangaru z niewolnikami. Tam zauważył, że Rycerze przygotowali im jedzenie, i poczciwy strój.

-Co z nimi robimy?-spytał Challex.

-Naturalnie werbujemy do Zakonu. Coś są dłużni naszemu zakonowi.- stwierdził Vagato, przywódca Rycerzy Terry w dystrykcie Valot, bezpośrednio sąsiadującym i mającym w opiece także Helix, Nramen i właśnie tak jak tutaj- Slove.

Młodzi byli więźniowie wystraszyli się tego. Wiedzieli, że teraz muszą walczyć, jednak strach jaki odczuwali nie był porównywalny z żadnym, jakiego dotychczas mogli doświadczyć. Tylko jeden, najmłodszy z Niewolników- Numer 24, kot urodzony już w więzieniu wystąpił z wystraszonego szeregu, z kamienną twarzą.

-Będę służyć mojej planecie, ku chwale Zakonu Terry. -I tu zasalutował.

Rycerze razem z nowymi uczniami, ruszyli do swoich pojazdów. Pomknęli w kierunku Bazy Zakonu. Do Valot...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki