Fandom

RZ-2

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Maxwell- to drugi odcinek Rycerza Ziemi by 30px-B58rA.png Fullmetal Alchemist 30px-B58rA.png .

Pełny Odcinek

Byli więźniowie z Qwix, zostali przewiezieni do miasta Erthen w dystrykcie Valot. Tam zostali zaprowadzeni do bazy, gdzie ustawili się w szeregu, oczekując na mistrza. Drzwi się otworzyły, i wyszły zza nich dwie znajome twarze- Vagato Nomishiva i Kyoya Challex. To właśnie oni przewodzili grupie Rycerzy Terry, podczas napadu na Qwix. Kyoya był bardzo wyrozumiały, jednak Vagato był jego pozornym przecwieństwem. Młodzi kandydaci na rycerzy, mogli go opisywać jako ostrą, zdecydowaną osobę. 

Treningi były bardzo ciężkie, jednak wszystko szło stopniowo, od umiejętności prawidłowego trzymania broni, aż do własnych technik walki. Tak, powoli minęło lat sześć. Ten sam, wyjątkowo odważny kot, najmłodszy z całej gromady, również stał już się Rycerzem, gdyż osiągnął wiek lat piętnastu. Był jednym z młodszych absolwentów, jego koledzy z Qwix mieli teraz lat 17, 18 a niektórzy i 20. Wszyscy byli jednak traktowani tak samo, i mieli bardzo podobne zdolności. Czasami się nawet zdarzało, że to młodszy przewyższał nimi starszego. Maxwell (gdyż takie otrzymał imię) nie wyróżniał się umiejętnościami. Radził sobie przeciętnie, ale jego zawzięty charakter, prowadził go do celu. 

-Kiedyś ta ambicja cię zgubi.- mawiał Vagato. -Powinieneś spokojniej podchodzić do sprawy, i słuchać starszych.

Ale Max nie słuchał. Ciężko trenował, i jego dotychczasowym celem, była pierwsza misja, jaką miał otrzymać. Niecierpliwie czekał dniami, i nocami, aż w końcu któregoś dnia, gdy jadł śniadanie z rówieśnikami, Kyoya wstąpił, i powiedział, aby po trzeningu, wszyscy zgłosili się w Miejscu Spotkań. Gdy skończyli swój trening udali się we wskazane miejsce.

-A więc, zebrałem was tu, aby wskazać wam pierwszą w waszej karierze, poważną misję. Jest to ostateczny koniec siedzenia w bazie, i jedzenia za nasze koszty. Teraz, to wy musicie o siebie zadbać, i wykonywać misję, za odpowiednie wynagrodzenie pieniężne. Pierwszą misją, jest Hlix- miasto w dystrykcie Namran. Tam podobno wkroczyły wojska Merxes, a nasza kolonia sobie nie radzi. Bierzcie broń, i ruszajcie!- przemówił Vagato.

Tak też zrobili. Max chwycił za swoje dwa plazmowe miecze, i wsiadł, na motocykl, jaki niedawno zakupił u pobliskiego sprzedawcy. Ruszył w kierunku Namran, do Hlix.

Tymczasem w Hlix panowały zamieszki. Mieszkańcy podzielili się na dwa obozy- niektórzy pomagali armii, inni zaś byli po stronie rycerzy. Walka była wyrównana, dopóki dziwne zwierzę nie wkroczyło na pole bitwy.

-Cz-czym jesteś? Spytali przerażeni mieszkańcy.

Bestia nie wyglądała na żadne zwierzę. Była chuda, przypominała dwunożnego, zgarbionego geparda, ubranego w czarną kamizelkę, i spodnie lekko za kolana. Miało głowę hieny, i oczy ptaka. Długie, przetłuszczone, czarne włosy, opadały na ramiona, a na głowie miało dziwny czarny, stożkowaty kapelusz. Z tyłu miał plazmowe daisho (katanę i wakizashi). Na biodrach, i wzdłuż tuowia miał pas z shurikenami i kunai. Ręce i nogi były obandażowane, i nie posiadał jakichkolwiek butów.

-Nazywam się Envyrus, i jestem odpowiedzialny za anihilację tego miesjca.

Więcej w Fandom

Losowa wiki