Fandom

Rainbow Dash

1100stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze69 Udostępnij

Rainbow Dash- jedna z głównych bohaterów serialu My Little Pony: Przyjaźń to magia. W tym wydaniu jest, jednak, samicą pingwina, szefową oddziału komandosek i jedną z pierwszoplanowych bohaterów PLiŻ. Stworzyła ją GosiElla.

Wygląd

Jako dorosła

Rainbow jest troszeczkę szczuplejsza i niższa od Skippera. Ma błękitne piórka i tęczowe włosy związane w kucyka czerwoną kokardką, do której ma przyszytą stokrotkę. Używa swych pięknych, ciemnomalinowych oczu, by przekonać innych do swoich racji. Posiada długie, proste rzęsy i ciemnoniebieskie powieki.

Jako dziecko

Była najładniejszą dziewczyną w jego szkole, wyglądała podobnie, tylko że miała rozpuszczone włosy i dużą czerwoną kokardę na głowie. Dobrze to współgrało z jej umiejętnościami i sprawiało, że leciał na nią każdy chłopak.
Zdjęcia 053.JPG

Rainbow Dash & Skipper jako dzieci

Charakter

Rainbow jest bardzo honorowa, prędzej umrze, niżeli złamie obietnicę. Uważa, że miłość do ojczyzny i dbanie o przyjaciół to jej patriotyczny obowiązek. Jest chętna do pomocy, odważna, w miarę skromna, trochę oschła i lojalna. Bardzo kocha swoich przyjaciół i nie pozwoli zrobić im krzywdy, choć czasem na nich nakrzyczy, gdy się wścieknie, co od czasu do czasu jej się zdarza. Nie potrafi mówić otwarcie o swoich uczuciach i problemach, gdyż boi się o swój autorytet. Mimo to, w sprawach, o których, jak sama określa, może mówić bez wahania, jest szczera. Oprócz tego, Rainbow wykazuje się dużą inteligencją, sprytem oraz mądrością.

Umiejętności

Dash posiada imponujące umiejętności, dzięki którym od razu zyskuje sobie szacunek wśród otaczających ją osób. Jej szybkość jest wręcz rekordowa. Jak określa Skipper: "jak na dziewczynę, Rainbow jest zniewalająco silna" i ma rację. Ma także talent muzyczny, potrafi grać na pianinie. Nie umie czytać i pisać, choć zna niektóre litery i jakiś krótki wyraz może odczytać. Nieźle posługuje się lasso, ale do tego, zamiast lasso, używa swojej wstążki. Wspaniale walczy, czasem uda jej się pokonać samego Skipper'a. Nieźle flirtuje.

Relacje

Ze Skipper'em

Rainbow wpadła mu w oko już w szkole, podobnie jak każdy inny chłopak, był w niej zakochany. Ona sama z biegiem czasu go pokochała. Skipper cały czas szuka okazji, aby jej zaimponować. Zwracają się do siebie po imieniu, prawie nigdy się nie kłócą, gdyż mają podobne poglądy.

Z Ellą

Lubi ją i chce, aby była z Ricky'm. Gdy widzi, że ma z nim problemy, trochę złości się, że dziewczynka nie przychodzi z tym do niej, ale rozumie, że Rarity jest bardziej "obczajona w te klocki".

Z Ricky'm

Lubi go i chce, by był z Ellą. Wkurza ją, że ten często spotyka się z Glorią, chociaż wie, że ona tak naprawdę go nie interesuje.

Z Gosią

Lubią się, mają podobny charakter. 

Zdjęcia do artykułów 382-1-.JPG

Skipper & RD xD

Z Kowalskim

Rainbow zastępując szefa, często pyta go o opcje, strateg ją szanuje i zawsze jej słucha. Dash nie lubi jego mądrości, traktuje go z przymrużeniem oka, ale są dobrymi przyjaciółmi.

Z Twilight Sparkle

Gdy Kowalski nie ma więcej opcji lub zaczyna się wymądrzać, to właśnie Twilight podaje sugestie. Mają ze sobą bardzo dobre relacje i szanują się nawzajem. Przymyka oko na jej popisy.

Z Rico

Rainbow, podobnie jak Skipper lubi, kiedy ten używa własnych zasad, mimo, że ta mu na to pozwala, jest wobec niej posłuszny. Ich relacje są bardzo dobre.

Z Pinkie Pie

Podobnie jak Rico Pinkie nie szanuje zasad i również ma zdolności do wyrzygiwania różnych rzeczy, dlatego Dash ją lubi. Pie jest bardzo przywiązana do szefowej i czasem jest jej smutno, że Rainbow nie zwraca szczególnej uwagi na jej żarty.

Z Szeregowym

Dash często go pociesza, gdy ten jest smutny i również traktuje go jak własne dziecko, ten jest do niej bardzo przywiązany i tylko jej zwierza się ze swoich sekretów. Mają dobre relacje.

Z Fluttershy

Rainbow wykazuje się wobec niej troskliwością i wyrozumiałością, przez co zyskuje jej wielką sympatię. Szefowa często jej tłumaczy działania drużyny i ją pociesza, gdy ta jest smutna. Traktuje ją jak własną córkę i często się o nią martwi.

Z Królem Julianem

Dash jest wobec niego obojętna, pomimo to bardzo często mu pomaga, często suszy mu głowę, gdy ten źle traktuje Morta.

Z Rarity

Bardzo się lubią, mimo, że Rainbow czasem denerwuje jej pedantyczność, pomagają sobie nawzajem i mają dobre relacje.

Z Maurice'em

Szanuje go i lubi za jego inteligencję, pomimo to nie rozmawiają ze sobą często.

Z Applejack

Są dla siebie najlepszymi z najlepszych przyjaciół, dzięki silnej postawie bardzo łatwo się dogadują między sobą. Rainbow traktuje ją jak młodszą siostrę.

Z Robertem

Nie ufa mu i wie, że na pewno nie ma zbyt dobrych zamiarów wobec Elli, którą on sam kocha tylko pod względem fizycznym.

Z Glorią

Uważa, że jest fajną koleżanką i nie wie, że współpracuje z Mal'em.

Z Marlenką

Nie lubi jej, uważa, że jest przemądrzałą i brzydką anorektyczką.

Z Hansem

Znali się już od podstawówki, ten często zabiegał o jej względy, ale ona przyjaźniła się ze Skipperem. Maskonur, jednakże nie poddaje się tak łatwo.

Z Kitką

Nienawidzi jej do żywego. Przez nią również ma zatarg z Duńczykami.

Zdjęcia 047.JPG

Po kontakcie z eliksirem Kowalskiego i Twilight

Wcielenia

Rainbow, po przypadkowym wylaniu na nią eliksiru Kowalskiego, wygląda inaczej, kolorystyka zostaje zachowana, wówczas znika kokardka i przeistacza się w diadem, ma również rozpuszczone włosy.

Reszta grafik

Zdjęcia do artykułów 376-1-.JPG

Pierwszy rysunek wcielenia Rainbow Dash

Zdjęcia do artykułów 372-1-.JPG

Pierwszy rysunek teraźniejszej Rainbow Dash

Więcej z Fandomu

Losowa wiki