Fandom

Rajdy po Chinatown

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Odcinek rozpoczyna się od gonitwy Cezarego i Angie po kanionie (W ten sposób walczy się o dominację nad terenem wroga). Cez, jeszcze w starym aucie, Lexusie IH300 wyprzedza Dodge Chargera Angie i już wyścig ma się zakończyć, gdy nadjeżdża czerwone BMW i8 i spycha Cezarego ze zbocza kanionu niszcząc doszczętnie jego wóz. Po 5 latach akcja przerzuca się na kryjówkę gangu Cezaro. Tam główny bohater wraz z dziewczyną, Nikki przygotowuje BMW M3 E46 do wyścigu na Chinatown. Po sprawdzeniu wozu pingwin jedzie na tor. Patrząc na przeciwników stwierdza, iż zadanie będzie łatwe (ściga się z Ir-Sanem, Sim-Sanem, Karlosem, Lawrencem i 2 nieznajomymi wiewiórkami). Już na starcie wyprzedza samochody i jedzie na skróty. Za sobą jednak zauważa jednego z braci wiewiórek i woła Aratona by go przyblokował. Trasa nie sprawia mu dalej większych trudności kilka razy Lawrence go dogonił lecz Cez pierwszy ukończył wyścig. Tuż po rajdzie podjeżdża do niego Kenji i ostrzega by dalej nie jeździł po Chinatown- będzie wtedy nieprzyjemnie. Wracając do bazy jedzie przy okazji na przejażdżkę po terenie. Zauważa podczas "Spacerku wozem", jak on to określa, nienawiść między wszystkimi w mieście. Mattew wdał się w bójkę z Ir-Sanem, Lanser walczył z Colinem, Angie z Dannem terroryzowała jakiegoś przywódcę małego, nic nieznaczącego gangu nie dając mu wyjść z pułapki na wrogów. Po powrocie do bazy Cezary oznajmia, iż dalej tak w tym mieście nie może być. Przejmą oni terytoria i zjednają sobie gangi, nikt jednak nie wie jak. Wtedy do bazy zajeżdża Darius i mówi, że Cez może wykorzystać jego pomoc w podboju oraz zafunduje całemu gangowi po dowolnej Mazdzie. Cezaro zgadzają się i wybierają sobie nowe auta.

Cytaty

  • Kenji: Hej, gruby. Uważaj, gdzie jeździsz albo znowu "Tajemnicze BMW" (Śmiech) nadjedzie i cię zniszczy
  • Cezary: Zjednamy sobie w tym mieście wszystkich! Tak nie może być! Inferno będą lubić Bushido, Mercedes Kings będą lubić TFK i wszyscy będą w pokoju!
Araton: Policja też?
Cezary: A policja to wyjątek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki