Fandom

Rarity

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze16 Udostępnij

Rarity - jedna z głównych bohaterek My Little Pony: Przyjaźń to magia, w tym wydaniu jest samicą lemura katta, specjalistką od kamuflażu w oddziale Rainbow Dash, jedną z pierwszoplanowych bohaterów PLiŻ i postacią autorstwa GosiElli.

Wygląd

Jako dorosła

Rarity jest szczupła i trochę niższa od Juliana, ma białe futerko, lokowane włosy w kolorze fioletu i ciemnego różu oraz kokardkę barwy magenta z przyszytą do niej stokrotką. Posiada granatowe oczy, długie rzęsy i błękitne powieki.

Jako dziecko

Była najładniejszą dziewczyną w jego szkole, wyglądała podobnie, jednakże nie miała spiętych włosów, tylko rozpuszczone, na głowie widniała zaś duża kokarda w kolorze magenta. Wielu chłopaków się w niej kochało.
Zdjęcia 051.JPG

Rarity & Julian jako dzieci

Cechy charakteru

Lubi się dzielić i przeprowadzać metamorfozy. Jest nieco pedantyczna. Ma wielkie poczucie stylu i dobre maniery. Pełna wdzięku, uroku i charyzmy bez trudu radzi sobie z facetami. Jest także troskliwa, opiekuńcza, wyrozumiała i uprzejma. Kocha swoich przyjaciół i traktuje ich, jak własne rodzeństwo. Czasem zbytnio dramatyzuje.

Umiejętności

Świetnie szyje. Do każdej twarzy dobierze odpowiedni strój i make-up. Walka idzie jej średnio, natomiast flirtowanie, pierwszorzędnie. Jest też niezłą organizatorką. Wspaniale wspina się po drzewach. Niezła z niej swatka.

Relacje

Ze Skipper'em

Po tym jak szefowa oddała mu przywództwo, jest mu posłuszna i oddana. Poprosiła go o przyjęcie Juliana do oddziału, a ten za namową Rainbow Dash niechętnie się zgodził i wyszkolił go na żołnierza.

Z Rainbow Dash

Podziwia szefową i bardzo ją lubi, lemurzyca trochę ją denerwuje swoją pedantycznością i jako jedyna domyśla się sekretu Rainbow, bo widzi jak nieraz ona i Skipper patrzą na siebie z zainteresowaniem.

Z Ellą

Projektantce bardzo pochlebia, iż dziewczynka tak jej ufa, że tylko jej zwierza się ze swoich prywatnych problemów. Uważa, że bardzo pasuje do Ricky'ego. Często razem szyją nowe kreacje.

Z Ricky'm

Cały czas radzi mu, jak wyznać Elli uczucie. Bardzo chce, by żółwiki były razem.

Z Gosią

Lubią się.

Z Kowalskim

Lubi go i przyjaźni się z nim, często przeszkadza jej, gdy ten się przechwala.

Z Twilight Sparkle

Są dla siebie bardzo miłe i pomagają sobie.

Z Rico

Nie ma pomiędzy nimi jakiejś szczególnej przyjaźni, ale starają się mieć jak najlepsze relacje, obrzydza ją, kiedy ten wyrzyguje rzeczy.

Z Pinkie Pie

Brzydzi ją tym samym, co Rico, ale potrafią współpracować.

Z Szeregowym

Rozczula ją do końca. Jest wobec niego troskliwa i opiekuńcza. Ogląda z nim, Fluttershy i Julianem Słodkorożce.

Z Fluttershy

Są najlepszymi z najlepszych przyjaciół, ogląda z nią serial wymieniony u góry.

Z Królem Julianem

Julian już w szkole zobaczył ją i uznał, że pradawni bogowie zesłali mu idealną królową, z początku myślała, że jest skończonym idiotą, ale potem, pokochała go, a w tym samym epizodzie trafia z nim do pary.

Zdjęcia do artykułów 380-1-.JPG

King Julian (król Julian) & Rarcia xD

Z Maurice'em

Ten jej służy i jest jej oddany, podobnie jak Julianowi. Rarity jest dla niego łaskawa i dobra.

Z Applejack

Jest dla niej bardzo miła, a Apple stara się być dla niej jak najbardziej uczynna.

Z Robertem

Według niej, Ella nie będzie z nim zbyt szczęśliwa.

Z Glorią

Traktuje ją, jak dobrą koleżankę.

Z Marlenką

Ona i reszta oddziału RD są największymi wrogami, często, gdy Marlena coś powie, Rarity, pomimi, iż jest wielką damą, krzyczy do niej: "Zamknij się szczurza mordo!".

Z Clemsonem

Od podstawówki żywił do niej pewne uczucie, ale ta wolała tańczyć Kongę z Julianem.

Z Zoe

Nie znosi jej, bo Julian nazwał ją swoją dziewczyną i panią Julianową.

Wcielenia

Zdjęcia 045.JPG

Nowe wcielenie

Rarity, po wylaniu na nią eliksiru Kowalskiego i Twilight, zmienia wizerunek. Znika kokardka i zmienia się w żółty kapelusz z pomarańczową wstążką, różowo- niebieskim kwiatem oraz trzema pawimi piórami. Włosy ma rozpuszczone i lekko lokowane na końcu.

Pierwsze rysunki Rarity

Zdjęcia do artykułów 374-1-.JPG

Pierwszy rysunek Rarity w "nowej skórze"

Zdjęcia do artykułów 384-1-.JPG

Pierwszy rysunek teraźniejszej Rarity

Więcej w Fandom

Losowa wiki