Fandom

Raul

1091stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Raul - postać występująca w serialu Pingwiny z Madagaskaru: Niedopowiedziane Historie, jest ojcem Antonia

Charakter

Raul jest wścibski i wredny wobec innych. Ma zimną krew, stara się nie wyrażać uczuć. Nie lubi osób, które ciągle się bawią, ponieważ uważa, że nie ma w tym sensu.

Rodzina

Raul odszedł od matki swojego syna. Po kilku miesiącach wrócił, gdzie zobaczył tylko dwie małe wydry nie umiejące pływać. Byli to Antonio i Shaun. Razem walczyli o pożywienie każdego dnia. Raul postanowił zabrać 2 braci do siebie i ich wychować. Po dwóch latach odszedł i zostawił swoje dzieci, ponieważ były już zdolne do samodzielnego zdobywania pokarmu. Z czasem został wygnany ze stada i zaczął szukać swoich dzieci, co zajęło mu kilka lat.

Szpieg

Raul jest szpiegiem, a jego szefem jest Parker. Obydwoje stali się przyjaciółmi, kiedy Raul spotkał go w zatoce niedaleko portu w Nowym Jorku. Dziobak pomógł mu znaleźć syna, ale ten potem w zamian miał znaleźć i unicestwić oddział Skippera. Cała ta akcja dzieje się w odcinku Zlecenie Dziobaka.

W odcinkach

W odcinku Ojciec i syn Raul przybywa do zoo w celu odnalezienie swego syna Antonia. Jednak tego zatrzymuje jego dziewczyna Marlenka, przez co Raul jej nie polubił. Z czasem zawarł układ, z kimś kto również nie lubi Antonia - królem Julianem. Król lemurów miał zawalczyć z Antoniem na śmierć i życie i rękę Marlenki, a Raul miał w tym czasie odesłać Marlenkę do przypadkowego miejsca na mapie. Nic się nie udało, ponieważ pingwiny powstrzymały Juliana, który wpadł w wściekłość, po tym jak poznał prawdę. Lemury, pingwiny i Antonio powstrzymują Raula i odsyłają go do zoo w Rio de Janeiro.

Relacje

Z Antoniem

Raul uwielbia swojego syna i chce, aby na zawsze byli rodziną. Przebył bardzo długą drogę, aby go odnaleźć, co poszło znowu na marne.

Z Parkerem

Raul jest jednym z lepszych przyjaciół Parkera. Poznali się w pobliżu zatoki w Nowym Jorku. Dziobak pomógł mu odnaleźć swego syna, przez co Raul jest gotowy oddać dla niego życie.

Z Marlenką

Raul nienawidzi Marlenki. Chce, aby na zawsze smażyła się w piekle. Nie lubi jej, ponieważ jej syn nie chciał od niej odejść.

Z Shaunem

Raul uwielbiał swojego syna Shaun'a. Uważa, że był idealny. Czasami bardziej go lubił od Antonia. Bardzo się smucił, gdy się dowiedział, że Shaun nie żyje.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki